Aihe: Montako keikkaa vedät keskimäärin kuussa?
1 2 3 4 5
Meisseli
18.10.2004 23:54:55

Tarkoitus ei ole että kukaan retostelisi kuinka paljon. vaan haluan vähän kartoittaa että miten paljon te nyt keskimäärin tuota huttua livenä soitatte.
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
Fuzzy Boner
18.10.2004 23:56:22
Tarkoitus ei ole että kukaan retostelisi kuinka paljon. vaan haluan vähän kartoittaa että miten paljon te nyt keskimäärin tuota huttua livenä soitatte.

Riippuu totaalisesti kuukaudesta. Välillä pari; välillä parikolkytä.. Ja mikä on huttua?
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Meisseli
18.10.2004 23:58:00

huttua ovat kaikki perusbiisit joita soitetaan ihmisille jotta taattaisiin heidän viihtyvyytensä. tutut jutut.
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
Fuzzy Boner
18.10.2004 23:59:08
huttua ovat kaikki perusbiisit joita soitetaan ihmisille jotta taattaisiin heidän viihtyvyytensä. tutut jutut.

Joo. No sit täytin osallistujakriteerin. :)
Mut keskimääräistä keikkamäärää on paha sanoa.. pitäis oikeen laskea keskiarvo. Nyt on kiire kuukausi
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
M.i.k.key
19.10.2004 00:05:29
Keskiarvo mihin ainakin itse pyrin on tuommoinen 12. Joskus on hiljasempaa ja joskus on lähemmäs kolkyt. En nyt viitsi tuon tarkemmin alkaa erittelemään.
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
WanhaWetäjä
19.10.2004 01:16:27

Edellä vastanneet Fuzzy&Mikkey eivät ole huttua nähneetkään,no ehkä lautasellaan joskus...no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka,no siitä on jo vuosia,ehkä se nyt jo jotain saa aikaseks ihan omasta päästään käsin,muuten kiva poika on,nii-in ;-)

Hyvä jos siihen kymmeneen keikkaan pääsee nykypäivänä,kyllä nää hommat aika kuralle on mennyt...siis kapakka/lava/laivaosastot :-(
mack the knife
19.10.2004 01:27:23 (muokattu 19.10.2004 03:15:55)
Viime vuonna 158, mitäs siitä nyt sitten tulee/kk. Tänä vuonna näyttää jäävän 140:een, WW on oikeassa että paikat vähenee ja sitä myöten keikatkin. Joskus on 22 kuussa ja sitten saattaa olla 9.
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
mack the knife
19.10.2004 02:01:04
Voi helkkari, rupes oikein kiinnostamaan, laitoinko porvoon mitalla noita keikkoja. Laitoinhan minä. Katsoin kalenteria ja huomasin, että näillä näkymin jää 135:een. Eli vähennystä viime vuodesta 23. Hyvän kuukauden verran. Kohta vois harkita jotain...
Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahkö, sampula (N.Petrescu)
baron
19.10.2004 03:59:54

Onks tää tarkoitettu vain ammattilaisille?

2-4 kuussa.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
19.10.2004 09:11:52
Kuussa ei vielä yhtään mutta maassa 0-3 krt/kuukausi!
There`s no bisnes in showbisnes!
baron
19.10.2004 09:15:51

Kuussa ei vielä yhtään mutta maassa 0-3 krt/kuukausi!

Threadin aloittaja kysyi nimenoman kuuta!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
WanhaWetäjä
19.10.2004 09:32:51

Viime vuonna 158, mitäs siitä nyt sitten tulee/kk. Tänä vuonna näyttää jäävän 140:een, WW on oikeassa että paikat vähenee ja sitä myöten keikatkin. Joskus on 22 kuussa ja sitten saattaa olla 9.

Joo toi on mystistä että melkein joka vuosi on ollut se yks tosi huono kuukausi,vaikka keikkamäärä ois muuten ka 15/kk,siis kapakkahommissa...toimiston suunnalta kurinpalautusta vai mitä se vois olla?Meille kävi näin kerran kun mentiin P....lalle P....iin "saneleen" ehtoja;-)

Mutta erittäin tasasessa laskussa tää "forrester"-osasto on ollut ja pitkään,vuonna 95 päästiin 17keikkaa/kk keskiarvoon vaikka siinä oli se yks 10 keikan kuukausi...v 2000 oli sitten 15/kk,mikä on toki hyvin,tänä vuonna tähän asti jää alle kymmenen...
Neljä Ruuvia
19.10.2004 10:11:23
Ihan off-topicin partaalla mutta asiaan ohuesti liittyen....Onko esim. Kymen Motellilla vielä keikkoja? Mä vaan tässä mietin että nyt on vuosi 2004. Tosi vaikea on kuvitella vielä johonkin tollaseen mestaan postimerkkilavalle "orkesteri",puolueenpunaisin paidoin ja mustin liivein. No ei se ihan mahdotonta ole.Oon ollut itsekin "siellä jossakin" mut nykyään jos mä oisin tilaaja ni en tiedä ostaisinko. Nykyään on aika vaativaa musaa rytmisesti listoilla silloin tällöin. Jotenkin on vaan sellanen fiilis jäänyt että monella rumpalilla jää ns. kuti piippuun kun ruvetaan soittamaan vaikka jotain shuffle 16-osa "diseä" ja se on ihan hirveen kuulosta. Ei siinä auta klikit eikä sekkarit eikä Soltonit. Toisaalta jos jengi vaan älyäis toivoo hyvää musaa niinku vaikka "Riistäjä" Niskasen Danieeeeeelaa niin ei kellään ois mitään hätää. Mut ei, kaikki vaan diggailee jotain Viiskyt centtii ja sillee.
Tää kirjoitus on melko ihmeellinen provo mutta lähetänpä kuitenkin niin näkee mitä ootte mieltä :-)
Timi
19.10.2004 10:14:33
Me saadaan kasaan joku 40-50 keikkaa vuodessa ja heinäkuu pidetään lomaa.Olisi varman lisääkin,mutta ei viitsi oikein kehä kolmosen ulkopuolelle lähteä.Eikä alle liiton tariffien,hitto soikoon,kaikki muut saa raflassa pyhäkorvaukset mutta bändin pitäis tulla alehintaan!Ei teitä voi myydä kun vaaditte näitä tariffeja.
jkinnun2
19.10.2004 10:32:24
viimekuut on pyörinyt 8-13 keikkaa. Hikisesti elää... mulla on aika vähän viikolla keikkoja, jokunen studio veto silloin tällöin... Onneks kohta tulee gramexit..
dizzy
19.10.2004 10:42:27
8 keikkaa
Notefix
19.10.2004 11:02:56

Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka

Oliko taas pakko?

Hyvä jos siihen kymmeneen keikkaan pääsee nykypäivänä,kyllä nää hommat aika kuralle on mennyt

Jos sun asenne on samanlainen kuin täällä netissä, niin en yhtään tuota ihmettele!
My name is Baron, Notefix Baron "
Notefix
19.10.2004 11:03:06

Ainiin, vastauksena kysymykseen...ei yhtään :)
My name is Baron, Notefix Baron "
Martso
19.10.2004 11:13:03 (muokattu 19.10.2004 11:15:45)
.no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka,no siitä on jo vuosia,ehkä se nyt jo jotain saa aikaseks ihan omasta päästään käsin

Sopimatonta tekstiä! Parempaa all-around kiipparistia saa hakea!
Jos ikkunaprinsessa rupsuteltuna läpi on omasta päästä soitettua, niin sitte on. Musassa on jostain muusta kuitenki kysymys. Nuotti/ei-nuotti touhuja en rupea taas kommentoimaan.

Hyvä jos siihen kymmeneen keikkaan pääsee nykypäivänä,kyllä nää hommat aika kuralle on mennyt...siis kapakka/lava/laivaosastot :-(

Jotain on tosiaan menossa. Toissa vuosi keskim. 15/kk, viime vuosi 13/kk ja nyt ei osaa vielä sanoa mitään...

EDIT: Fuzzyzza ja Mikkeyssä ei ole muuta vikaa, ko ne brassi-soundit :)
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)