juhakki 13.10.2004 13:36:01 | |
---|
Miten nämä kaksi, vahvistin ja danechon kaiku toimivat yhdessä? Kuinka lähelle uskottavia rautalanka kaikuja päästään. Ainakin tuolla laitearvion puolella pidettiin tuota reelechoa enemmän rockabilly-kaikuna, kuin rautalankaan optimaalisena. Eikö dan-echo ja reel-echo ole sama efekti, joskin reel-echossa enemmän säätömahdollisuuksia..? Miten toimii yhdessä vahvistimen oman kaiun kanssa? Kaikenlaiset kokemukset kyseisestä yhdistelmästä kiinnostaa. |
lexa53 13.10.2004 15:55:44 | |
---|
Mulla on TM-60 ja Danecho, kohtuu hyvin taipuu rautalankaan kun vielä laittaa höysteeksi jonkin kompuran (itselläni DOD milk box). On totta että tuo danecho sopii ehkä ominaisuuksiltaan paremmin rokkabillyyn, mutta itse olen ollut tyytyväinen myös rautalanka soundiin. K100#9 |
Meisseli 17.10.2004 00:41:38 | |
---|
Mulla on toi dan-echo ja reel-echo oli vuoden verran lainassa. Dan-echoa suosittelen. halvempi,kompaktimpi,helpompi säätää,vaikka saundi on sama, Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
Reel echo ihan hyvä peli. Voi suosittaa. Tosin ne warblet ja soundonsoundit on ihan lapasesta kotoisin.. Go Billy, Go and drink some jarruneste. |