Aihe: epiphonen thunderbird
1
käsi
18.10.2004 17:34:56 (muokattu 18.10.2004 17:39:54)

olis tollanen tarjolla ja olen miettinyt sen ostamista kovasti, 110e on hinta pyynti. pientä tekemistä siinä on mutta on se nätti. sellanen punanen ja se muovi osa valkea. hintakin kohtuu halpa. mutta en ole löytänyt mistään tietoja ko. kitarasta.

firebird mallinen on ja on epiphone. 2 mikkiä. mitä olen epin kotisivuilla ja thomannia selaillu, siellä on thunderbirdejä myynnissä mutta kaikissa on 3 mikkiä.
haluaisin vain tietää minkä arvoinen toi on.

toinen kitara mitä kaupataan on fender stratocaster, 250e. väri musta, takana 2 kelanen mikki ja 2 yksikelaista mikkiä, 2 äänen säätö potikkaa. en myöskään vastaavaa löytänyt.
en tiedä kummastakaan valmistusmaata.

tietääkö joku noiden kitaroiden hintoja uutena, tai jotain moisista kapineista? fenderit on mulle tuntemattomia.

edit:noloa, kaamee kirjoitus ja ajatus erhe, katoin eilen sellasta nukkeanimaatiota kuin thunderbird, siksi noi nimet sekaisin:) NOLOA, firebird siis
kohta ne ottaa avaimet pois
Jani The Rock
18.10.2004 17:38:18

Niin siis Firebird?

Artikkeleissa on mun arvio kolmemikkisestä.
The road never ends for me, kid.
käsi
18.10.2004 17:40:44 (muokattu 18.10.2004 17:42:57)

joo luin sen arvion, jotenkin vaan tuntuis kuitenkin siltä että toi on joku epiphonen halpis keppi. hyvän tuntunen se oli ja joku myy sitä kaamees raha pulas.

110e tuntuu vaan käsittämättömän halvalta, no tosin toi on 2 mikkinen. ettei voi sun 3 mikkisen hintaan verrata. epiphonen laatuun olen ollut tyytyväinen jopa "halpis" kitaroissa. tässä miettinyt että jos ei muuten sitä tarvittis niin ainakin vois laittaa seinälle koristeeksi:)
p130
18.10.2004 18:11:11

Äkkiseltään vaikuttavat molemmat aika edullisilta. Jos ei mitään erityistä vikaa ole, niin ota talteen. Vaan pahapa noista on näkemättä enempää sanoa. Omat pitäisi saada pois jos tarve tulee...

Epissä taitaa olla pulttikaula? Joskus on noita kahden mikin versioita tullut vastaan, ja kaikissa on sellainen ollut. Asiallinen kitarahan se siitä huolimatta on, eihän se kallimpikaan Epin Bird ole "kuin" liimakaulalla... Ei niistä kumpikaan ole tasan samanlainen kuin aito, mutta erittäin toimivia versioita aiheesta.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
käsi
18.10.2004 18:16:27

taitaa olla firebird II se kitara, satula pitää laittaa uusiksi ja samoin säätönupit, muuten on kunnossa. taidanpa käydä sen ostamassa, mutta se fenderin stratocaster kiinnostaa kanssa, mutta sitä kun en uskaltaisi ostaa tosta noin kun en fenkkui tunne yhtään. voi ihan hyvin olla joku ritsa ja jossain ihmemaassa valmistettu. tosin se näyttää ulkoisesti olevan nniin hyvässä kunnossa ettei sillä ole paljoakaan soiteltu
käsi
18.10.2004 20:09:14

pitääpi tutkia sitä stratoa tarkemmin, saattaa olla hyvä keppi.
mutta en ole mikään fenderin suuri ystävä toi epiphone kiinnostaa enemmän ja on todella edullinenkin.
Arnett
18.10.2004 20:22:28
Onko mimmonen tallamikki tässä kyseissä stratossa ?
käsi
18.10.2004 20:49:44

Onko mimmonen tallamikki tässä kyseissä stratossa ?

oli kaksikelanen, muuta siitä en tiedä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)