Pianismi 17.01.2003 19:52:13 | |
---|
Ehdottomasti yksi, kokoa M ja hintaa saa olla.... Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea....eli soita vähän saksalaisemmin. |
Fortune 17.01.2003 19:53:06 | |
---|
Ehdottomasti yksi, kokoa M ja hintaa saa olla.... Sulle 100 euroa :) Jos haet Espoon keskuksesta itse :) |
Ossi 17.01.2003 19:55:20 | |
---|
Aikaisempaan lausuntooni viitaten: "Paita tänne, ja heti. Hintaan mihin hyvänsä!" Varmaan joku L-koko on sopivan ilmava kesällä. Baila Mi Hermana |
Dumb 17.01.2003 20:36:21 | |
---|
Mä haluaisin ostaa myös paidan. Kokoa S tai M mieluiten. |
Pianismi 17.01.2003 20:38:15 | |
---|
Sulle 100 euroa :) Jos haet Espoon keskuksesta itse :) En kai mä nyt sinne asti kävele.....perkele, muuten kyllä mutt jos pitää oikeen hakea niin ei helvetti...
Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea....eli soita vähän saksalaisemmin. |
Fortune 17.01.2003 20:38:25 | |
---|
Hyvältä näyttää, todennäköisestihän on olemassa jokin painosmäärä, jonka jälkeen kappalehinta alkaa tippumaan reilusti, kun silkki on maksettu, joten eikun ilmaisemaan tilaushalukkuutta! |
Fortune 17.01.2003 20:39:39 | |
---|
En kai mä nyt sinne asti kävele.....perkele, muuten kyllä mutt jos pitää oikeen hakea niin ei helvetti... Hehe. Pistän postissa sullekin. Pitää sitten varmaan järjestää muutama taktinen baarimiitti paidanjakoa varten :)
|
Vilhelmus 17.01.2003 20:45:02 | |
---|
Ehdotan että kyseinen miitti pidetään Virroilla tai Äetsässä =D ..kyllä, olen ottanut pari... Lisää diskanttia! |
aleksi 17.01.2003 20:48:50 | |
---|
Minulle yksi kappale. Mieluusti kokoa M. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Pianismi 17.01.2003 20:49:29 | |
---|
Hehe. Pistän postissa sullekin. Pitää sitten varmaan järjestää muutama taktinen baarimiitti paidanjakoa varten :)
Jeesus....tää on tätä ikärasismia parhaillaan =) alaiäkäinen kun olen en pääse baariin sisään...*snif*
Fortune 17.01.2003 20:52:05 | |
---|
Jeesus....tää on tätä ikärasismia parhaillaan =) alaiäkäinen kun olen en pääse baariin sisään...*snif* No prkl, etkö sinä Espoossa asunut? Sano suomeksi se paikan nimi, mikä se Jeda on? (Ulkopaikkakunnalta kotoisin :) Voin tuoda sen prkl kotiin!
|
Pianismi 17.01.2003 21:00:25 | |
---|
No prkl, etkö sinä Espoossa asunut? Sano suomeksi se paikan nimi, mikä se Jeda on? (Ulkopaikkakunnalta kotoisin :) Voin tuoda sen prkl kotiin! Parempi idea....mä tuun sun papereilla baariin ja vedän reilut määrät bisseä, jolloin saat ne sun 100e, no ei mutta eiköhän jotenkin saa ittensä sisään. Jeda=Gäda=Gädvik=Haukilahti En tiedä uskallanko sulle kotiosoitettani antaa...=) Hienoa että joku sai asian etenemään...kiitos siitä FiL
Fortune 17.01.2003 21:04:59 | |
---|
Parempi idea....mä tuun sun papereilla baariin ja vedän reilut määrät bisseä, jolloin saat ne sun 100e, no ei mutta eiköhän jotenkin saa ittensä sisään. Jeda=Gäda=Gädvik=Haukilahti En tiedä uskallanko sulle kotiosoitettani antaa...=) Hienoa että joku sai asian etenemään...kiitos siitä FiL Hehe, hieno logiikka :) Et sentään tule baariin minun papereillani ja maksa minun pankkikortillani. Tulisi tilinylitys jo yhden oluen jälkeen :) Joo, eiköhän tuo toimitus järjestyne, pitää ensin saattaa paidat valmiiksi.
|
MacGyver 17.01.2003 21:49:34 (muokattu 17.01.2003 21:54:41) | |
---|
Ottaisin yhden kappaleen. Kiitos. Koko olisi XL. -MacGyver |
No täytyyhän sitä paita olla! Ottaisin yhden (1), kokoluokkaa m. |
Vilhelmus 17.01.2003 21:51:32 | |
---|
Ottaisin yhden kappaleen. Kiitos. -MacGyver ET saa, olet tilumies. Hoho, sori on vähän tylsää mulla. Lisää diskanttia! |
Fortune 17.01.2003 22:00:52 | |
---|
Ottaisin yhden kappaleen. Kiitos. Koko olisi XL. -MacGyver Et sinä niin iso ole, minullekin riittää L ja minulla on suuri masu. :) |
MacGyver 17.01.2003 22:09:55 | |
---|
Et sinä niin iso ole, minullekin riittää L ja minulla on suuri masu. :) Ehkä olen L-kokoinen, mutta pitäähän tuota vatsaa pistää peittoon jollain tavalla =). Sitäpaitsi joskus olen pitänyt ihan rehellisesti kiristäviä L-koon paitoja, joten jätän siihen jonkun verran varaa. Ei voi ottaa riskillä sitä että paita hajoaa lihaksia pullistettaessa =). Onkos sinulla tietoa tuon valmistajan kokostandardeista muuten? -MacGyver
|
Fortune 17.01.2003 22:11:50 | |
---|
Onkos sinulla tietoa tuon valmistajan kokostandardeista muuten? -MacGyver No ei ole varmuutta painajasta vielä (tarjouskilpa kesken :). Mutta Fruit of the loomiahan nuo näyttivät kaikilla olevan (tai Screen starsia) nuo paidat, joten ihan perusbändipaitakoot pätevät. L on tämmöiselle puolipaksulle sopiva ja niinpoispäin. Saat toki XL:n, en minä sillä :)
|
Tuowinen 17.01.2003 22:34:04 | |
---|
Ihkua! Haluan 1 kappaletta paitoja issellein! Kokoa L vissiinkin. Voikos sitä paitaa hommata montakin eri kokoa, tuleeko se kalliiksi? Ja onko niitä paita luonnoksia jossain? "Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä." |