Kieppi 17.10.2004 15:01:45 | |
---|
Itse kun kerran kyselin, niin sain aika hyvän tarjouksen Uudestakaupungista Bluescaselta. Tuntuivat kitarapuolella myös olleen tyytyväisiä. www.bluescase.com |
fox 18.10.2004 01:35:33 | |
---|
Mulla on alumiinista tehty 5-unitin räkki ja ollut kovassa roudauksessa, mutta silti päälle ei näy käytön jälkiä! Teetetty nokialaisessa RINI-Tuotteessa. Kevyempi ja kestävämpi kuin vaneri- ja muoviloorat! Varteenotettava vaihtoehto, varmasti tuo.. Muoviräkit muuten hyviä, mutta tosiaan saa olla vähän varovainen Suomen ilmastossa. Toki tukevammasta aineesta valmistetut on esim. paljon roudattaville parempia. Ja tosiaan ei pidä väheksyä tuota tuuletusnäkökohtaa, jos ja kun päättäriä asentaa räkkiin, aina ei selviä tulla ylikuumenemissuojan laukeemisella, joka sekin kyllä on ihan riittävä harmi livetilanteessa.. joillekin vaffareille riittää puolen unitin ilmatila, jotkut tarttee mieluusti sen yhden unitin vähintään,ja toki tietenkin se päättäri on ylimmäisenä..onhan? |
Itse kun kerran kyselin, niin sain aika hyvän tarjouksen Uudestakaupungista Bluescaselta. Tuntuivat kitarapuolella myös olleen tyytyväisiä. www.bluescase.com Jeah! Itse tilasin uudelle ampeqin 410HLFlle casen sieltä sekä neljän unitin casen nupille. Hintojahan mie en nyt muista, mutta tukevat on caset ja etenkin pyörät ja lukot on järeät. Vaan eipä tainnu olla kuitenkaan ihan edullisin ratkaisu.. AJAKAA NIITÄ BASSOJA !!
Komsii Kosmaa !! |
Niskamies 18.10.2004 16:34:25 | |
---|
Jeah! Itse tilasin uudelle ampeqin 410HLFlle casen sieltä sekä neljän unitin casen nupille. Hintojahan mie en nyt muista, mutta tukevat on caset ja etenkin pyörät ja lukot on järeät. Vaan eipä tainnu olla kuitenkaan ihan edullisin ratkaisu.. Osaatko sanoa hintaluokkaa kaapin keissille? siis lähinnä että oliko 100, 200, vai 500 euroa? Meitsi on meshissä. |
basspete 18.10.2004 18:19:29 | |
---|
Osaatko sanoa hintaluokkaa kaapin keissille? siis lähinnä että oliko 100, 200, vai 500 euroa? Varovainen arvio ja hatara muistikuva osunee kaapille tohon 400eunokkiin ja nuppicase 200eunokkiin.. AJAKAA NIITÄ BASSOJA !!
Komsii Kosmaa !! |
Visakoivu 04.11.2007 16:25:45 | |
---|
Laitetaan tähän jo hiukan ikää omaavaan ketjuun. Ellikkäs, elikäs, onko kukaan väsännyt itse tuollaisen casen noin SVT:n kokoiselle nupille? Jos on, niin paljonko tuli tarvikkeille hintaa? |