Dumb 17.01.2003 21:21:08 | |
---|
Nyt on äänenlaatu sitä luokkaa ettei enää viitsi kuunnella. Johtuuko toimittajan humalasäädöistä vai nettiyhteydestä? Sama juttu tapahtui minullakin. Taitaa olla pojilla Ring Modulator kytkettynä kun puhe kuulostaa ihan 8bit. Nintendon ääneltä. 8-) Mitkähän tämän radion lähetysajat ovat. Örinää yötä päivää vai? hähähäh. Minäkin mietin samaa tossa aiemmin. |
Vilhelmus 17.01.2003 21:21:36 | |
---|
Onko sulla oja siinä välissä. Oli pakko, anna anteeksi. HohO! prkl täällähän rupee meininki näkymään jo =D
Lisää diskanttia! |
Mouhi 17.01.2003 21:33:37 | |
---|
Ongelmia oli, mutta nyt kuuluuu!!! "It's not the speed that kills you." |
JCM 17.01.2003 21:34:11 | |
---|
Kuulkaapas... Onko ongelmaa. Just äsken revin pöytäkaiuttimista piuhat irti kun särisi niin pirusti ja luulin että se on niistä kiinni. Vittu turhaan revin piuhat välistä irti!! Saatana! Siis katkoin piuhat kokonaan!!! Toinen kajari vaan toimii! Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Kuulkaapas... Onko ongelmaa. Just äsken revin pöytäkaiuttimista piuhat irti kun särisi niin pirusti ja luulin että se on niistä kiinni. Vittu turhaan revin piuhat välistä irti!! Saatana! Siis katkoin piuhat kokonaan!!! Toinen kajari vaan toimii! Mistähän johtuu buaha Lisää diskanttia! |
JCM 17.01.2003 21:42:28 | |
---|
Mistähän johtuu buaha Kolovasin takasi buo piuhat ja taas toimii mukavasti: maujhhah!
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Vilhelmus 17.01.2003 21:45:18 | |
---|
Kolovasin takasi buo piuhat ja taas toimii mukavasti: maujhhah! Äijä omistaa kolvin! Korjaa kaikki mun kitarapiuhat! Meiän äijällä on vaan sellanen joka on suunniteltu johonkin laivojen rakentamiseen tms. =D
Lisää diskanttia! |
Dumb 17.01.2003 21:49:11 | |
---|
Taas on jotain ongelmia pojat!!! |
Aerodactev 17.01.2003 21:52:04 | |
---|
Ei kiva, ei yhtään! Ma olen küüniline lurjus/ ma olen kehastunud kurjus/ ma tahaksin teid kõiki maha tappa / aga ma ei saa... |
JCM 17.01.2003 21:57:53 | |
---|
Äijä omistaa kolvin! Korjaa kaikki mun kitarapiuhat! Meiän äijällä on vaan sellanen joka on suunniteltu johonkin laivojen rakentamiseen tms. =D Vittu oon monta kertaa kolvaillu jo noita omia kajareita enkä ain atiedä mistä tuo äänenlaadun heikkeneminen johtuu! Saatana turhaan taas katkoin piuhoja!! Perrkele!
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Fortune 17.01.2003 21:59:52 | |
---|
Äijä omistaa kolvin! Korjaa kaikki mun kitarapiuhat! Meiän äijällä on vaan sellanen joka on suunniteltu johonkin laivojen rakentamiseen tms. =D Minäkin ostin kolvin, kun kyllästyin tuohon piuhojen katkomiseen (ja piti piuhoittaa tuo räkkihirvitys pienellä budjetilla). Ei ollut kallis, suosittelen! Huomenaamulla näitäkin kirjoituksia saa kyllä poistaa urakalla, sori Johtaja ja kumppanit!
|
JCM 17.01.2003 22:10:52 | |
---|
Vittu mää lähen johonki, varmaan baariin ku särisee tuo ratioki niin pahsti ja oon jo rikkonu nuo kaiuttimetki sen takia... Vittu. No palataan huomenna asiaan!!! Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |