Aihe: Helmut Lotti?
1 2
jormis
17.10.2004 13:58:53
lotti on vähän sellainen ylitunteellinen ulkoa lukija. bisnestä bisnestä. mut ei se mitään haittaa.
R.Syke
17.10.2004 14:18:43 (muokattu 17.10.2004 14:19:41)
... vain ihmisille, jotka hymyilevät suuresti ja omaavat alavireisen/turakaisen korvan :)

.) Heh, hehheh, keu (. Ja vielä molemmat korvat!

Sais toisen ees alavireeseen ja toisen ylävireiseen, niin keskeltä kuuluisi sitten....

...tasavireisen tapanikansan ääni...
Rämppy
18.10.2004 12:18:39
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: en pidä H.Lottin versioista. Belgialaista esanssia.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
aksul
18.10.2004 12:50:54
Jaahans,annoit sitten oikeen varoituksen huonosta huumorista......ei tällästä voi olla ??????Nyt meillä on täällä oikeen varsinainen erkki...ei stana oletko ihan kunnossa??

No se oli juuri sitä hjuumoria, en tosin epäillytkään, että sinä olisit sen ymmärtänyt. Ja kiitos kysymästä, olo on hyvä.
Nimen selvennys
WanhaWetäjä
18.10.2004 13:43:26

Se, miksi vetosin negatiivisuuteen, on toivottavasti myös itsesi tiedossa. Olen seurannut aiemminkin näitä keskusteluja, enkä ole kovinkaan moneen kysymykseen nähnyt sinun vastaavan positiivisessa hengessä. Siksi ehkä harmitti, kun taas tuli vastaan negatiivinen kommentti ilman hyviä perusteluja, ellei se kuuluisa KOIRA siihen viitannut. Totuushan lienee kuitenkin se, että sinulla ne tanssimusiikki-palstan kaikkein katkerimmat kommentit ovat. Tästä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta en koe sitä nyt tarpeelliseksi. Olemmehan vain anonyymejä muusikoita, sillä erotuksella, että sinulla on korvat päässä. =)

Juu,tiedetään,eihän musta saa edes valokuvaa aikaseks,se jää negatiiviks...

Ilman hyviä perusteluja?Fransic ei osaa soittaa,soitto on falskia muljaamista ja Helmut on teennäinen ja imelä jätkä,mitä muuta perusteluja kaipaat,näähän on vaan makuasioita,joku on varmasti toista mieltä,tuskin kuitenkaan kovin moni muusikko/kitaristi,ainakaan jos FG:sta puhutaan?

No tässä tulee kuitenkin vielä niitä perusteluja...aikanaan muutaman vuoden tosiaankin opiskelin klassista kitaransoittoa, joten se siitä,mulla on tosiaan korvat päässä...mitä tulee mun ainaiseen negatiivisuuteeni... jos puhe siirtyy vaikkapa hyvään,OIKEESEEN kitaristiin=esmes Juha Björninen,niin emmä siitä oikeen keksi mitään negatiivista,se on niin uskomattoman hyvä muusikko,mutta sähän et varmaan ees tiedä kuka se on ...

Nämä mun sananväännökseni ovat ihan käsiraha sille mitä ihan tavallinen bändi heittää tsoukkina keikkareissuilla keikkabussissa/takahuoneessa,ilmeisesti et ole ollut keikkaelämässä mukana ja muusikkohuumori on sulle tuntematon käsite?

Ei jaksa enää tästä vääntää...
aksul
18.10.2004 14:19:54
Juu,tiedetään,eihän musta saa edes valokuvaa aikaseks,se jää negatiiviks...

Ilman hyviä perusteluja?Fransic ei osaa soittaa,soitto on falskia muljaamista ja Helmut on teennäinen ja imelä jätkä,mitä muuta perusteluja kaipaat,näähän on vaan makuasioita,joku on varmasti toista mieltä,tuskin kuitenkaan kovin moni muusikko/kitaristi,ainakaan jos FG:sta puhutaan?

No tässä tulee kuitenkin vielä niitä perusteluja...aikanaan muutaman vuoden tosiaankin opiskelin klassista kitaransoittoa, joten se siitä,mulla on tosiaan korvat päässä...mitä tulee mun ainaiseen negatiivisuuteeni... jos puhe siirtyy vaikkapa hyvään,OIKEESEEN kitaristiin=esmes Juha Björninen,niin emmä siitä oikeen keksi mitään negatiivista,se on niin uskomattoman hyvä muusikko,mutta sähän et varmaan ees tiedä kuka se on ...

Nämä mun sananväännökseni ovat ihan käsiraha sille mitä ihan tavallinen bändi heittää tsoukkina keikkareissuilla keikkabussissa/takahuoneessa,ilmeisesti et ole ollut keikkaelämässä mukana ja muusikkohuumori on sulle tuntematon käsite?

Ei jaksa enää tästä vääntää...

Ei väännetä. Haluaisin vain joskus kuulla ihan tavallisen bändin heittävän tuota håmå-juttua. Siinä täytyy olla varmaan erityisen tarkka muusikon korva, että kuulee eron normaaliin homo-sanaan. =)
Nimen selvennys
Tankero
18.10.2004 14:37:34
Katselin juuri Lottin "Out of Africa" DVD:n joka oli Turakaisen sielulle upea spektaakkeli; iso orkesteri, iso kuoro ja korvalle hyvältä kuulostavat afrikkalaishenkiset sovitukset.

Aikaisemmin minulla oli hanestä kokemus vain "coverlaulajana", eikä hän kovasti sykähdyttänyt Elvis-kappaleillaan, "kun kukaan muu ei niitä tee niin kuin Elvis".

Saanko mielipiteenne Lotista muusikot! Miten rankkaatte hänen ammattitaitonsa, aitoutensa ja mihin lokeroitte hänet.

Samaan sarjaan Francis Goyan kanssa. Täyttä tuubaa.
Tankero
18.10.2004 14:41:16
Miksi pitäisi?Miksi tehdään vanhoja biisejä uudestaan ja uudestaan ja huonommin kuin originaalit,ilman mitään tunnetta,tunnelmaa mikä esim. kyseisessä "Mandy"biisissä on Barry Manilowin esittämänä,Helmut Lotti on kuin joku lauluposetiivi,ei mitään muuta...MUN mielestä:-)

Kivaa..uusia tosikoita...Francis GOYA on sellasta tuubaa näin kitaristina kun sitä ajattelen että voe voe...klassista kitaransoittoa opiskelleena tiedän yllättäen jotain tästä(kin)alueesta ja mulla on korvat päässä!Se miäs ei osaa soittaa kitaraa,ihan oikeesti!

Francishan on vanha studiomuusikko ym. Luulisi kai sellaisen osaavan soittaa.
R.Syke
18.10.2004 16:24:31
Eikä o!

Tuubassa on munaa.

Moinen rinnastus tekee pilkkaa hienosta instrumentista.

-Jeah. Mutta sille on olemassa niin vähän tiluttelusooloilumahdollisuuksia. Onhan? Onhan tuuballa kyllä soitettu soolona esim. 'Kimalaisen lento'.

Hauska esitys.
M.i.k.key
18.10.2004 17:49:53
-Jeah. Mutta sille on olemassa niin vähän tiluttelusooloilumahdollisuuksia. Onhan? Onhan tuuballa kyllä soitettu soolona esim. 'Kimalaisen lento'.

Menepä kuuntelemaan Petri Keskitaloa kun siihen mahdollisuus siunaantuu.
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
J.P.
18.10.2004 20:29:16
Kamala kirosana toi Helmut Lotti. Ihan niinkun Janne Tulkki, Kari Vepsä, Joel Hallikainen jne... KARSEETA!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)