En saa kaikkee mitä haluun. En rahaa, en vaatteita, en omaa asuntoa. Muttaa mulla on rakkaus, joka hengissä pitää. Siinä sivussa sen kaiken muun kestää. En rupee valittaa, jos syön pahaa ruokaa. Olen oppinu olee kiitollinen. Turhista asioista valita en. CH: Voin olla onnellinen, ilman maallista mammonaa. Sitäpaitsi rahalla ei rakkautta saa. Elämä on niin ihmeellistä, että kuljen pää pystyssä. Esteet tieltä raivaan, niihin en kompastu. Ei vielä ole maailmanloppu. 2. Aamulla saatan herätä, tuntee nyt koko elämä alas romahtaa. Mutta tiedän, vielä kaikki järjestyy. Hymyilen, vaikka surullinen oisin. Itseäni siinä satuttaisin, jos alas vajoaisin. Vaikka en koskaan löytäisi ketään, enkä perustaisi perhettä. Se ei estä mua elämästä täysillä. CHORUS: C-OSA: En ota stressiä, joistakin tekemistäni synneistä. Mäkin olen vain ihminen. Elämää ei kannata ottaa niin tosissaa, joten mitä täs oottelemaan, anna palaa. CHORUS: Välillä vähän ilosempaa :). Kommenttia ois kiva saada? |
Ota rauhallisesti nyt vaan ja rajota sitä ulosantia tai saat ennemmin tai myöhemmin bannia! Älä itke, ruma lapsi. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |