Aihe: Slayer & Slipknot Helsingissä 17.10 (?)
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23
gheisari
18.10.2004 00:54:59
Oliko mukavaa?

Soittiko MASTODON mitä?
Ze Kink
18.10.2004 01:07:58
Voi saatana, mahtavaa! Jopa Slipknot oli kova, paljon parempi kuin odotin. Ja Mastodon potki ihan kybällä. Ääni on käheä, kurkku kipee ja selkä ja niska paskana. Mahtavaa.
Onko shinulla hunajaa?
"vidu mie oon kändss'ä" -Zarmo
ozz3
18.10.2004 08:26:55
Mastodon oli odotettua parempi.

Slipknot veti aivan mahtavan keikan! Ääni meni jo siinä vaiheessa aivan maahan ja kädet+niska alkoivat hajoamisensa.

Slayer tuhosi kaiken lopullisesti...

"Well let's die together!"
"Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate
Mursuviiksi
18.10.2004 08:41:35
"Well let's die together!"

Heh...Tämä kommentti jäi elävästi minunkin mieleeni (South Of Heavenin kääntyvien valoristien lisäksi).
Moussaka on kamalaa.
Ben_D
18.10.2004 08:58:45 (muokattu 18.10.2004 09:09:23)

Heh...Tämä kommentti jäi elävästi minunkin mieleeni (South Of Heavenin kääntyvien valoristien lisäksi).

Sanoisinko, että suhteellisen kornia toi ristihomma. Niin, ja oli melkeinpä paras keikka, mitä mä olen Slayerilta nähnyt. Kaikki oli kohdallaan soundeja myöten.
bubi
18.10.2004 09:58:54 (muokattu 18.10.2004 10:08:36)
Slayer nyt 4 kertaa nähtynä.. ja täytyy sanoa että kautta aikain paras keikka mitä oon miltään bändiltä nähny piste

Niin sain sitte myös kerry kingin plekun.. aika löysällä plekulla näköjään soittaa..
etupuolella lukee: Slayer Kerry King, InTuneGP. takapuolella: Decisions, Decisions.. Risti ja Pentagrammi.
Ben_D
18.10.2004 10:32:24 (muokattu 18.10.2004 10:33:24)

Slayer nyt 4 kertaa nähtynä.. ja täytyy sanoa että kautta aikain paras keikka mitä oon miltään bändiltä nähny piste

Niin sain sitte myös kerry kingin plekun.. aika löysällä plekulla näköjään soittaa..
etupuolella lukee: Slayer Kerry King, InTuneGP. takapuolella: Decisions, Decisions.. Risti ja Pentagrammi.

Soittaa 72 millisellä plektralla eli aikas ohut. Käytän itsekkin noita 72 ja 88 millisiä.

Niin, ja soittivat laadullisesti hyvän, mutta lyhyen keikan.
elbowski
18.10.2004 10:32:30
SETTILISTAT ÄKKIÄ!!!!!!
Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25
madu
18.10.2004 10:58:28 (muokattu 18.10.2004 11:01:29)
Koskaan en ole Slayer fani ollut ja periaatteessa ainoastaan pari biisi olen kuullut ko. orkesterilta joskus aikoinaan. Täytyy sanoa, että vaikkei Slayer ole bändi jota kuuntelen tai tulisin kuuntelemaan niin pesivät asenteellisesti ja soitollisesti slipknotin 100-0. Jotenkin slipknot maskeineen ja muka pelottavine sekoiluineen tuntui koomiselta kun slayer teurasti jykevällä menollaan ilman kikkailuja ja pesismailoja. Ja se oldschool marsupino ja yksinkertainen lava-asetelma toimi paljon paremmin kuin slipknotin sekasorto.

Koska Slipknottia on tullut kuunneltua kohtuullisen paljon niin ehkä siksi pettymys oli pienoinen kuin jotenkin yleisökään ei ollut parhaalla tavalla mukana verrattuna Slayerin faneihin. Muutenkin oli selkeästi nähtävillä kahtiajako nuorempaan Slipknot fanilaumaan ja Slayer faneihin. Pettänyt olin siis slipknottiin kun tämä oli jo kolmas kerta kun orkesterin näkee ja siksi kai vähän jo odottaisin enemmän ko. orkesterilta. Slayer yllätti positiivisesti.
Salakka - Alburnus Alburnus
MikkoPaskavasara
18.10.2004 11:19:39

No olihan se odotettavissakin, että vaikka Slipknot olisi vetänyt eeppisimmän keikan ikinä, suurin osa yleisöstä oli Slayer-faneja joiden ego ei kestä bändinsä arvostelemista ja/tai kakkoseksi jäämistä. Mutta kelpo setit molemmat veti, vaikka Slayer ei lavalla muuta tehnytkään kuin seisoskeli.
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Ben_D
18.10.2004 11:23:02

No olihan se odotettavissakin, että vaikka Slipknot olisi vetänyt eeppisimmän keikan ikinä, suurin osa yleisöstä oli Slayer-faneja joiden ego ei kestä bändinsä arvostelemista ja/tai kakkoseksi jäämistä. Mutta kelpo setit molemmat veti, vaikka Slayer ei lavalla muuta tehnytkään kuin seisoskeli.

Pitäiskö niiden heitellä voltteja ja lausua runoja siellä lavalla? Sellasta tykitystä ja timmiä soittoo, että ei niiden tarvi mitään sirkustemppuja tehdä. It's good to be King.
madu
18.10.2004 11:40:10
Pitäiskö niiden heitellä voltteja ja lausua runoja siellä lavalla? Sellasta tykitystä ja timmiä soittoo, että ei niiden tarvi mitään sirkustemppuja tehdä. It's good to be King.

Aamen. Juuri tämä minua miellytti slayerin setissä, ei mitään lava-akrobatiaa vaan soittoa. Jos haluun nähdä voltteja ja törmäilyjä meen kattoon sirkusta tai Shaolin munkkeja. Ja älkää vetäkö hernettä nenään pidän edelleenkin slipknotista erittäin paljon ja heidän primitiivinen lava-asenne on hieno, mutta esim. perkussionisti shawnille näyttäisi tarkkaa soittoa tärkeämpää olla lavasekoilu. Onneksi sen soitosta ei paljoa muuta kuulu kuin pesäpallomailan iskut.
Salakka - Alburnus Alburnus
Malevolent
18.10.2004 11:48:46
Mutta kelpo setit molemmat veti, vaikka Slayer ei lavalla muuta tehnytkään kuin seisoskeli.

Höh. Mä en pysty kuvitella Slayerin tekevän mitään muuta kuin seisovan paikoillaan ja heiluttavan päitänsä. Sehän olisi käsittämattömän tyhmän näköistä jos vaikkapa Kerry King alkaisi konttaamaan Lombardon rumpu-setin päällä.
Slipknot ja Slayer katsos ovat ihan eri sarjassa, niin musiikillisesti kuin ulkomusiikillisestikin, joten turha lähteä niitä keskenään vertaamaan.

(Se verisade oli ehkä maailman siistein juttu!)
kouranka
18.10.2004 11:51:02

Siis Slayerhän soitti viimeisenä?
Michelle hiillostaa persettäsi!
Mursuviiksi
18.10.2004 11:52:29
...vaikka Slayer ei lavalla muuta tehnytkään kuin seisoskeli.

Pyh! Et ilmeisesti kiinnittänyt huomiota Hannemanin ja Kingin synkronoituun liikehdintään ja moshaukseen. Kuviot olivat tarkkoja kuin pariuimahypyissä. On se hienoa katsoa kun "pojat" luottavat vanhaan rujoon metodiin ja onnistuvat kerta toisensa jälkeen. Harva bändi siiihen enää nykypäivänä pystyy.
Moussaka on kamalaa.
dictatorsh*t
18.10.2004 11:52:56
Siis Slayerhän soitti viimeisenä?

Niin soitti. Ja hyvin soittikin.
Ja sitä Lombardoa... Ei jumaliste, meinas tulla paskat housuun kun kuunteli sen rummutusta.
Nyt on kyllä aiheet sekaisin. Ko. puuskahduksethan johtuvat aktin aikana tiettyyn strategiseen paikkaan jäävästä ilmasta ja sen nopeasta poistumisesta.
- Bacchus
methanol88
18.10.2004 12:01:00

Olihan muuten saatanan hyvä keikka. Slipknottia en niin dikannut, mutta slayeria kyllä. Olin 15m lavalta, korvat tinnittää pikkasen, niskat on kipeemmät kuin koskaan ja sain Kerry Kingin plektran.

Joo, se oli kyllä hyvä se "well, let's die together." Ja se verisade. Vaau. Saundit oli kohallaa ja puntit heilu aina kun Lombardo polkas basaria. Vittu.
Koko ajan jano!
J.RA
18.10.2004 12:01:12
on kyllä paikat paskana eilisen jälkeen. Slipknot oli kyllä slayerille ihan hyvä "lämppäri", sai yleisön kyllä ainakin siinä kentän etuosassa lämpiämään. Tosin joukossa oli myös niitä vannoutuneita Slayer faneja jotka eivät egonsa takia uskaltanut päätänsä heiluttaa, vaikka todennäköisesti salaa knotista tykkäsivätkin..

Onko Slayerilta tulossa uutta materiaalia jossain vaiheessa? En ole itse kuulluut oikeen mitään huhuja edes. Ne taitaa työstää jotain live juttuja...
- Se mikä ei tapa vituttaa-
Hern ndez
18.10.2004 12:05:28
Uskomatonta menoa Slayeriltä!
Mastodon oli ihan hyvä mutta kun slipknot aloitti nii siinä jäi vaan odottelemaan että loppuis jo. Ja sit Slayer aloitti.
Aivan uskomaton keikka pitää nähä uudelleen. saundit ja kaikki kohallaan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)