Eemil 09.10.2004 12:06:35 (muokattu 09.10.2004 12:07:38) | |
---|
Kotosalla oon 80% päiväsajasta ja 100% yöajasta täysin alasti. Ja jos saa kiksei siitä, et näkee mun tissit, nii siitä vaan. :P Sä oot unohtanu osoitteen tuolta jäsenkuvauksestas. Edit: Helvetti mä arvasin että joku laittaa tän mutta miksi minä? |
sini 09.10.2004 21:36:11 | |
---|
Kotosalla oon 80% päiväsajasta ja 100% yöajasta täysin alasti. Ja jos saa kiksei siitä, et näkee mun tissit, nii siitä vaan. :P I've höörd this sou meni taims bifoor.. |
Cutter 10.10.2004 18:54:40 | |
---|
En harrasta. Harvoin edes nukun alasti. Aina joku poolo päällä. Tai ainakin mahdollisimman paljon, paitsi kesäisin kun on kuuma. Mutta silloinkin käytän vaatteita, en hillu alasti juuri koskaan, missään. Se on ahdistavaa. Tai jos liikun, niin kaikki säleverhot pitää olla visusti kiinni ja silleen. Ei se, mitä sanotaan, vaan miten sanotaan. |
Jzci 11.10.2004 17:01:05 | |
---|
Kännissä kun on niin housut saa kyytiä helposti. Se on vaan hauskaa juosta ulkona alasti. Näin käy kesällä aika usein. |
leijonamieli 12.10.2004 11:35:18 | |
---|
Mulla kitaransoitto luonnistuu noin 7 kertaa paremmin alasti. Rintakehään tulee sellanen landola-arpi/painauma ku tarpeeksi kauan soitaa. Jokainen sunnuntai kuluu samassa päivärytmissä. Tietenkin soitto pitää lopetta popstarsin ajaksi. Sunnutaille on aina samanlainen päivärytmi. Mitäköhän tapahtuisi jos tulis keikka tai tyttö kylään sunnuntaina. Olis varmaan ihan helvetti irti. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Butcheri 12.10.2004 11:44:28 | |
---|
En viitsi pyöriä alasti vaikkei edes olisi ketään muuta kotona. Nimittäin laatta lentää jos sattuu kulkemaan peilin ohi. Pastilli? |
jannu 13.10.2004 01:23:36 | |
---|
Munasillaan aina kun mahdollista. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Penasol 14.10.2004 14:11:33 (muokattu 14.10.2004 14:15:11) | |
---|
Alasti on ihan uskomattoman jeppistä olla! Noin silloin kun on yksin, mutta jos on muita paikalla niin en viihdy vaatteetta. Ainiin, nukkuminen on lähes mahdotonta jos on jotain päällä. Joku puhui jotain sunnuntaialastomuudesta, ja alasti on kyllä hyvä makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria ja tuo toiminta kyllä lähinnä painottuu sunnuntaille. Soittaminen alasti ei ole kivaa koska kitara on niin kylmä. Ehkä sitä pitäisi vähän lämmitellä ensin. Ei osu aiheeseen, mutta tuli mieleen kitaran lämmittelyn kaksimielisyydestä, että joku juoppo kertoi aikoinaan miten kitara ja nainen on samanlaisia "kun reiän kohdalta sormeilee ja pitää kaulasta kiinni niin kummastakin kuuluu ääni." "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Lähikauppias 14.10.2004 19:01:37 | |
---|
Joo, kyllä minä vietän ainakin 40% päiväajasta ja 100% yöajasta nakkina. Mukavaahan se on. Yöllä varsinkin jopa ahdistaa, jos täytyy pitää kalsareita jalassa. Lisäksi minä oon ainakin käynyt läpi sen "heilutellaan pippeliä tyttöjen edessä saunasta tultaessa kännissä" -vaiheen. Eikö kukaan muu? |
kusve 14.10.2004 22:01:48 | |
---|
kyllähän tuota viihtyy aataminasussa. :) toivottavasti kukaan ei oo vielä hakkeroinu mun webcamia... xD ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
SSilver 16.10.2004 23:26:01 | |
---|
Kaikki menee päin vittua, paitsi mulkku.
-------- |
Vilhelmus 17.10.2004 12:05:51 | |
---|
No en nyt viihdy alasti mitenkään selkeästi erinomaisemmin kuin vaatteet päällä, mutta ei ole mitään alasti olemista vastaan. Harvemmin kotonakaan pitempiä aikoja tulee nakkena hilluttua, kylmä tulloo. Säröä, kits. |
Alastomuus on kaunista. Se originaali tunne mikä siitä syntyy kun saapuu työpaikalle maanantaina aamusta tietäessään Suorittaneensa Tempauksen Viikonloppuna: Eli, firman juhlista palasimme linja-autolla koko sakki juovuksissa kuin MrQ. Minä sitten suoritin konttauksen pelkät sukat jalassa linja-auton penkkien päällä bussin takaosasta kohti etuosaa ja sama reitti toista puolta takaisin. Ja kyllä, kamerat lauloivat. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
d0rbeet1e 18.10.2004 11:42:35 | |
---|
Kotona alasti oleilu on kyllä jonkinverran rajoittunut, kun talossa on kolme koiraa joilla kaikilla on helvetin kylmä kuono. Tipahdin ihan totaalisesti :D Itse tykkään olla pelkillä boksereilla, tai kylmemmällä kylpytakin kanssa, oli sitten vieraita tai ei. |
pehko 18.10.2004 11:58:22 | |
---|
en viihdy....meinaa ruveta jo suihkussa ahistamaan... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Tb 18.10.2004 18:11:51 | |
---|
ilman vaatteita palelee! mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko) |
Late_ 18.10.2004 20:48:34 | |
---|
Kyllä mä tykkään aina välillä olla aivan munasillaan!:) www.foorumit.tk |
Phobophile 18.10.2004 21:31:15 | |
---|
No mutta miksi ei? Descanting the insalubrious |
CaRRion__ 19.10.2004 12:16:19 | |
---|
Kyllä himassa yksikseen siedän olla alastomana, mutten ihmisten ilmoilla ;> Caractère silencieux! |
edutheman 22.10.2004 13:45:36 | |
---|
Kyllä sitä aina silloin tällöin tulee viuhahdettua, pistetään känni piikkiin. Kerran lähti jopa moottori pyöräpoliisikin perään. -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |