Aihe: AVI:t toimimaan kunnolla?
1
Kulkunen
17.01.2003 18:03:16
Kysymys on siis .avi videoista (kun monet bootleggikonserttitaltioinnit ovat tässä formaatissa, mitä te oikein kuvittelette mun kattovan?). Kaksi käyttistä: 98 ja NT. QuickTime ei osaa videota näyttää ja MediaPlayer ei löydä oikeaa codecia (ja sama QT:ssä). RealPlayer, jolla video on tarkoitettu katsottavaksi, näyttää ensimmäisen framen ja ääni pyörii normaalisti, mutta vaikuttaa siltä että ohjelma ei osaa bufferoida koneelle tallennettua videota tarpeeksi, kun kuva pysähtyy ensimmäiseen freimiin. Tai jotain.

Onko vika koneessa (400 mHz, 128 Mt), softassa vai riittääkö, että haen (taas) uuden RealPlayerin, maailmankaikkeuden huonoimman softasoittimen?
"I was just down in the SPC kickin' it with some G's on the westsideeh"
WeetM
17.01.2003 18:35:26

Kysymys on siis .avi videoista (kun monet bootleggikonserttitaltioinnit ovat tässä formaatissa, mitä te oikein kuvittelette mun kattovan?). Kaksi käyttistä: 98 ja NT. QuickTime ei osaa videota näyttää ja MediaPlayer ei löydä oikeaa codecia (ja sama QT:ssä). RealPlayer, jolla video on tarkoitettu katsottavaksi, näyttää ensimmäisen framen ja ääni pyörii normaalisti, mutta vaikuttaa siltä että ohjelma ei osaa bufferoida koneelle tallennettua videota tarpeeksi, kun kuva pysähtyy ensimmäiseen freimiin. Tai jotain.

Onko vika koneessa (400 mHz, 128 Mt), softassa vai riittääkö, että haen (taas) uuden RealPlayerin, maailmankaikkeuden huonoimman softasoittimen?

Kannattaa hankkia DivX Player. Se on tähän mennessä toistanut joka ikisen avin, joihin olen törmännyt.
Psyco
17.01.2003 19:20:24 (muokattu 17.01.2003 19:22:29)
AVI tiedostoja on itseasiassa kahdenlaisia, toisia toistavat
käytännössä kaikki ohjelmat, paitsi Divx. Nämä ovat
harvinaisemmat, koska ne vievät järjettömässti tilaa.
Toiset AVI:t, jotka ovat ne yleisemmät, toistuvat siis vain
divx kodekin kanssa jonka saa osoittteesta
http://www.divx.com/divx/ ja joka toistaa siis nämä yleisemmät
AVI:t
EDIT: laitteistosta ei ainakaan pitäs olla kiinni
kaverilla toimii win95 ja 166 koneella, tosin vain
wmp:llä, koska tuo divx player on vähän raskas
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)