nothingnes 17.10.2004 19:42:03 | |
---|
juu eli vaihdoin ibaneziin tallamikiks duncanin customin. ongelma vaan on se että uus tallamikki on paljon hiljasempi ku alkuperänen kaulamikki olenkohan kytkeny jotain väärin? kun se kuulostaaki yks kelaselta siis tosi ohkaselta olenkohan vahingossa kytkeny sen jotenki niiin et se on puolittunu? vai pitääkö vaan suosiolla ostaa kaulamikiks myös duncani? huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
vale 17.10.2004 19:57:31 | |
---|
Kyllä sä jotain oot tehnyt väärin. Luultavastikkin olet kytkenyt mikin puolitettuna. Valkoinen ja punainen kytketään yhteen ja teippiä ympärille. Vihreä ja rautalanka kytketään maahan ja sitten musta kytketään potikkaan. Vähän epäselvästi. Jos olet kytkenyt valkoisen ja punaisen potikkaan, mikki on poulitettu. Rock n' Roll is the only way to DIE |
nothingnes 17.10.2004 20:00:01 | |
---|
en kytkeny potikkaa muutaku punasen valkone ja vihree on yhdessä musta ja se paljas piuha on maas huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
PoLFus 17.10.2004 20:04:10 | |
---|
hmm..ettei piuhat jotenki vaan niinq väärin? sä'SE |
nothingnes 17.10.2004 20:05:51 | |
---|
no seymour duncanin sivuilta otin skemat että vissiin on sitte miljoonalla muullaki huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
no seymour duncanin sivuilta otin skemat että vissiin on sitte miljoonalla muullaki olen kyllä 100varma, ettei iban kaulamikki ole sb:n customia äänekkäämpi. sä'SE |
nothingnes 17.10.2004 20:11:44 | |
---|
niin mäki entajuu huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
fox 17.10.2004 20:19:26 | |
---|
no seymour duncanin sivuilta otin skemat että vissiin on sitte miljoonalla muullaki Tarkasta nyt vielä, kun minun mielestä SD:llä pitäs kytkeä se musta siihen mihin nyt kytkit punaisen, paljas ja vihreä maahan ja ne kaks jäljelle jäänyttä yhteen.. DiMarziolla menis punainen sinne potikalle ja vihreä maahan.. |
rockitsb 17.10.2004 20:19:28 | |
---|
Mistä oot tuollasen skeeman löytänyt? Siis musta potikkaan, vihree ja paljas maahan, pun+valk. yhteen ja teippiä päälle. Yllä oleva tekstin pätkä on tuossa oikeastaan vain sen takia että se on mahdollista. |
vale 17.10.2004 20:27:53 | |
---|
Mistä oot tuollasen skeeman löytänyt? Siis musta potikkaan, vihree ja paljas maahan, pun+valk. yhteen ja teippiä päälle. Näinhän mä neuvoin ja niin olen tehnyt joka kerta ja aina on toiminut. Jos tuo ei toimi niin sitten on piuhoissa vika! Rock n' Roll is the only way to DIE |
nothingnes 17.10.2004 20:30:52 | |
---|
okei alkaa kuulostaa jo paremmalta nyt on tasot päin vastoin hehe tarvii laskee tota customii vähä alemma tänk juu guys huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |