Aihe: YUP - Päivä kerrallaan
1 2
Todenpuhuja
15.10.2004 22:10:41
Jep, olinpa katsastamassa myöskin tuon keikan siellä Vanhalla. Paikkana petyin kuitenkin siihen kovasti, sillä jono liikkui kovin hitaasti ja sisälle päästyäni huomasin siellä olleen jonkinlaisen kutsuvierastilaisuuden, jolloin pöytiäkin oli laitettu kohtuullisen lähelle lavaa. Julkkiksia tietysti bongailin, mutta se oli täysin toissijaista. Akustiikka oli suorastaan hirveä, eikä volumetasoakaan voitu pitää lähelläkään normaaleja klubilukemia (jonkun mielestä kai ihan hyvä juttu, minun mielestäni ei...) No onneksi YUP sentään rokkasi hyvin soitellen seuraavat biisit muistaakseni myös seuraavassa järjestyksessä:
1) Minä olen myyrä
2) Homo Sapiens
3) Porvariston hillitty charmi
4) Murhaaja soittaa pasuunaa
5) Meitä odotellaan mullan alla
6) Rakkaus on pesti hulluuteen
7) Joutilas
8) Hyvä hypnoosi
9) Päivä kerrallaan
+ encorena
10) Me viihdytämme teitä

Eli kuten setistä voi päätellä, soitettiin ehkä hieman tylsästikin juuri ne sinkkukipaleet, joita jo aiemmin on keikoilla saanut kuulla. Mutta mikäpäs siinä, ei sovi valittaa. Tuon uuden sinkkuraidan kuuleminen jännitti erityisesti, mutta se jätti kuitenkin melko mitäänsanomattoman kuvan siinä livetilanteessa. En oikein päässyt melodiaan edes kunnolla mukaan kaiken muun hälyn keskellä. Mutta pitääpä kai hommailla se kokoelma sitten, josko siitä selviäisi paremmin. Hauskana yksityiskohtana pitää muuten mainita kitaristi-Hyyrysen erittäin kova humalatila koko keikan ajan... Oli herra melkoisessa tuubassa heiluen itsekseen siellä lavalla, ja sille naureskelivat myös kanssasoittajat. Ihan hyvä keikka, onneksi tuli käytyä.
Hotakainen
15.10.2004 22:55:54 (muokattu 15.10.2004 22:56:37)
Hauskana yksityiskohtana pitää muuten mainita kitaristi-Hyyrysen erittäin kova humalatila koko keikan ajan... Oli herra melkoisessa tuubassa heiluen itsekseen siellä lavalla

Mitä helvettiä? Olen luullut hänen olevan jonkinsorttinen absolutisti.
-Life is like a penis. Hard but not long enough.
el Bastardo
15.10.2004 23:51:53
Mitä helvettiä? Olen luullut hänen olevan jonkinsorttinen absolutisti.

Jussi oli varmaan just tullut maratonilta ja oli endorfiinipöllyssä.
merix
16.10.2004 13:11:32

Mun kaveri kysyi Hyyryseltä ennen keikkaa että onko se soittokunnossa. Naureskeli ja vastasi jotenkin että jos ei pysty soittamaan niin saa tulla vetää sitä turpaan.
efunkelist
23.10.2004 20:18:06

SubTV:llä näin ja kuulin tämän musavideon. Järkytyin. Se oli hirveää! Jos tätä voi jotenkin kommentoida, niin kysymyksellä "Miksi, oi miksi..?!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)