murhaaja 16.10.2004 14:34:53 | |
---|
Mitä mieltä ihmiset olette The Transplantista?? Loistava kokoonpano siinä ainakin on: Tim Armstrong, Rob Aston ja Travis Barker.. Leppoisia, iskeviä biisejä ja mieleenpainuvia melodioita.. Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
-Mickill- 16.10.2004 16:11:46 | |
---|
Onhan tästä joskus aiemminkin täällä keskusteltu, ihan jees bändi. Letkeetä menoa. Levyllä on 3 hittibiisiä, 4 ok vetoa ja loput onkin aika turhaa. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
jackcrow 17.10.2004 15:59:00 | |
---|
liikaa paskoja biisejä & teininuoleskelua. silti ihan hyvä meininki, toivotavasti tuo tuleva levy ois enemmän oikeilla linjoilla. mitää räpin skeidaa ei kykene kuuntelemaan, vaikka siinä laulais Lemmy. |
Ihan jees joo on tuo. En kyllä omista levyjä enkä tulekkaan omistamaan, mutta kyllähän tuota silti kuuntelee. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
noxa 04.11.2004 00:01:41 | |
---|
Ehdottomasti yks suosikeista, jos bändissä soittaa Tim Armstrong ja Travis Barker niin bändi ei VOI olla läpeensä mätä. Parasta mitä autossa voi soittaa lujaa kesällä kun kaikki ikkunat on auki :) |
Il Brutto 04.11.2004 14:47:41 | |
---|
Hyvettyä. Levyllä yksi huono piisi mielestäni, muut kyllä vähintäänkin hyviä. Pari loistokastakin kappaletta sisältyy kyseiseen esikoisalbumiin. California Babylon ehkäpä paras. Uusi levyhän näiltä tulee ensi maaliskuussa, tai pikemminkin pitäisi tulla. Innolla odotan! IHKK #2 |
-Mickill- 20.07.2005 19:12:12 | |
---|
Nostetaas vanha ketju ylös kun nyt on toi uusi levy Haunted Cities tullut ulos. Niin, onko kukaan hommannut/kuullut tota vielä? Olisi kiva kuulla mielipiteitä. Itse olen vasta yhden biisin (Gangsters And Thugs) kuullut ja ihan letkeeltä vaikutti. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
Mechanizm 21.07.2005 10:32:07 | |
---|
Letkeilyähän levyltä taas löytyy. Sinkkubiisi itselleni kolahti parhaiten. Ei omasta mielestäni mitään maailmaa mullistava levy, mutta ihan mukavaa rentoa meininkiä sopivaan tilanteeseen. Dragged Down by the Stone |
hanuristi 26.07.2005 22:45:15 | |
---|
Kyähän tämä loistava on! Aivan mainiota kesämusiikkia. Eat Shit Ai göö? |
stickyfinger 26.07.2005 23:58:50 | |
---|
Nostetaas vanha ketju ylös kun nyt on toi uusi levy Haunted Cities tullut ulos. Niin, onko kukaan hommannut/kuullut tota vielä? Olisi kiva kuulla mielipiteitä. Itse olen vasta yhden biisin (Gangsters And Thugs) kuullut ja ihan letkeeltä vaikutti. Juu, "Haunted Citiesin" hankin, ihan hyvä levy. Ei nyt minun mittapuullani täyden 10 levy (niinkuin esim. Sue-lehdessä mainittiin), mutta nimen omaan LETKEÄ lätty. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
sa-ku 27.07.2005 09:28:53 | |
---|
Joo minusta tuossa uudella ei edes ole huonoja piisejä. Erinomainen lätty joka aukeaa muutaman kuuntelun jälkeen. Lempparit Doomsday ja American guns. |
Tatu 28.07.2005 13:02:08 | |
---|
Ihan hyvä toi uus (niin kuin vanhakin) levy. Ei vaan jaksa kauheen kauaa kuunnella tommosta musaa. Ehkä joku muu jaksaa. "Life is just a wink of an eye. Love is hello & goodbye, until we meet again..." |
coffeemaker 29.07.2005 09:20:22 | |
---|
Ei oikein iske. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |