Aihe: Jean S ?
1 2 3 4 5 6
pekkajau
07.10.2004 19:03:52
"Pailupändi "nimeä vois alkaa käyttämäänkin, tulee vähän Piirpauke mieleen.

Sakari Kukko on rautaa! Minä tapasin sen kerran kun Piirpauke soitti keikan kotikylällä ja oltiin siinä konsertin järjestelyhommassa talkoilla mukana vähän niinkun elmu-pohjalta. Sillon Piirpaukkeessa soitti: Nekljudow ja Nylund ,"slurrimies" Ilja Saastamoinen ja Kukko. Kyllä kolahti! Oli pitkään paras konsertti missä olin ollut ikinä vaikka puiteet olikin aika vaatimattomat! Helevetin hyvän tunnelman saivat ne hemmot luotua vaatimattomaan majaankin! Vanha kuppanen manttaalikunnan talo. Kukko ei ollut moksiskaan vaan antoi parastaan niin kuin myös koko "pierunpauke" bändi! Sitä vierailua muisteltiin pitkään lämmöllä!
There`s no bisnes in showbisnes!
Jonte
10.10.2004 10:57:19
Mitä mieltä olette bändistä nimeltä Jean S ?

Naiset tykkäävät kovastikin.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
baron
10.10.2004 11:18:24

Tänään telkkarisssa mainostettiin niiden uutta äänitettä "Venus". Kai se pitää hankkia, että tietää mitä alkaa soitella.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
WanhaWetäjä
10.10.2004 20:16:55

Tänään telkkarisssa mainostettiin niiden uutta äänitettä "Venus". Kai se pitää hankkia, että tietää mitä alkaa soitella.

Tyttäreni (11v.)sanoi että" Jean S. on huono ja ne on tyhmän näkösiä kun ne steppaa semmoset shortsit päällä siä lavalla"...

Lasten ja imeväisten suusta etc. ...ja jos toi "Venus"on se biisi miksi sitä luulen niin voi swidde!!Ideat on lopussa...
vanhami
10.10.2004 20:35:23
Tyttäreni (11v.)sanoi että" Jean S. on huono ja ne on tyhmän näkösiä kun ne steppaa semmoset shortsit päällä siä lavalla"...

Lasten ja imeväisten suusta etc. ...ja jos toi "Venus"on se biisi miksi sitä luulen niin voi swidde!!Ideat on lopussa...

Ei se omena kauas puusta näköjän ole pudonnut teilläkään.
carevi
10.10.2004 20:44:43 (muokattu 10.10.2004 21:05:22)
Ei ne ykstoistavuotiaat vielä mitään venuksista tajua. Sit vasta myöhemmin ne alkaa tykätä Laura Voutilaisesta ja Kari Tapiosta. Potti räjähtää sitku cantores minores -kuoro laulaa niille R-A-K-A-S, tulta kultasein, sä todella käännät mun pään.

EDIT: ja vinkkua pitää olla eikä mitään kaljaa, bule tai lipis alkon pullottamana, sankku, matteuspassio tai joku hiano puteli hienolla etiketillä ...
mack the knife
10.10.2004 22:02:46
Ei ne ykstoistavuotiaat vielä mitään venuksista tajua. Sit vasta myöhemmin ne alkaa tykätä Laura Voutilaisesta ja Kari Tapiosta.
Niin alkaa. Viime kesänä masennuin täysin, kun hopeisen harmonikan finaalissa kymmenvuotias pikkupoika sanoi säveltävänsä valssia, humppaa, foxia, tangoa ja jenkkaa. Ei lopu tästä maasta ikinä humpansoitto, jälkikasvu on turvattu. Luulin tyhmyyttäni 20 vuotta sitten, että 2000- luvulla olisi vähän erityyppinen musiikki esillä kuin silloin. Ei ole, lehmäesat ja muut viisaat järkkärit puhumattakaan tanssijoista toivovat edelleen sitä samaa. Lehdessä oli lista vuoden soitetuimmista kappaleista radiossa, lavoilla ja muissa huvitilaisuuksissa. Siellä oli Satumaat, Kolpakot, Keinu kanssain ja muut. On se semmosta...
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
Turakainen
10.10.2004 23:04:05
Lehdessä oli lista vuoden soitetuimmista kappaleista radiossa, lavoilla ja muissa huvitilaisuuksissa. Siellä oli Satumaat, Kolpakot, Keinu kanssain ja muut. On se semmosta...

Tämä menee jo aika kauas Jean S:stä.

Jos haluat muutosta tuolle soitetuimpien listalle niin ei muuta kuin säveltämään uusia ikivihreitä.

Vaihtoehtona on pukea shortsit jalkaan ja laulaa Venusta. Valitse miten haluat.
mack the knife
11.10.2004 00:21:48
Tämä menee jo aika kauas Jean S:stä.

Jos haluat muutosta tuolle soitetuimpien listalle niin ei muuta kuin säveltämään uusia ikivihreitä.

Vaihtoehtona on pukea shortsit jalkaan ja laulaa Venusta. Valitse miten haluat.

Niinhän se menee aika kauas. Onpa muuten vähissä vaihtoehdot. Mieluummin sitten shortsit ja Venus.
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
E C
14.10.2004 22:03:18
Ei vittu! Täällä kyllä haetaan ne negatiiviset puolet joka-asiasta. Mä ainaki soittaisin Jean S:ssä aiva kyrpä pystys, jos siihen vaan olis mahdollisuus.
Mutta ei, täälä kotisoittajat arvostelee niin saatanasti kun joku on edes vähän saanu suosiota. Kateelliset.
baron
14.10.2004 23:57:58

Ei vittu! Täällä kyllä haetaan ne negatiiviset puolet joka-asiasta. Mä ainaki soittaisin Jean S:ssä aiva kyrpä pystys, jos siihen vaan olis mahdollisuus.
Mutta ei, täälä kotisoittajat arvostelee niin saatanasti kun joku on edes vähän saanu suosiota. Kateelliset.

Siis tää on maailman kovin kritiikki. Ei tahdo kukaan pärjätä TM-palstan myllyssä.

Ne, jotka ei osaa, alkaa kriitikoiksi. Ne jotka ei pärjää siinäkään, alkaa konsulteiksi.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
15.10.2004 10:13:21
Siis tää on maailman kovin kritiikki. Ei tahdo kukaan pärjätä TM-palstan myllyssä.

Ne, jotka ei osaa, alkaa kriitikoiksi. Ne jotka ei pärjää siinäkään, alkaa konsulteiksi.

Konsultit on kuin leikattuja uroskissoja. Ne ei pysty "sitä" tekemään mutta tietää kyllä hyvin miten "se" pitäisi tehdä!
pekkajau
15.10.2004 10:19:38 (muokattu 15.10.2004 10:21:34)

Jean S:n soitossa ja lauluissa ei ole mitään huomautettavaa mutta jos joku ei diggaa niin minkäs sille voit? Kattelin tuossa nauhalta Jean S:n live-esiintymisen joka oli taltioitu joskus Tavastialla ja eipä siinäkään ollut mitään huomautettavaa! Hyvää viihdettä niille jotka diggaa!
C
15.10.2004 17:04:23
Mitä mieltä olette bändistä nimeltä Jean S ?

Kun mielipidettä kysytään, niin vastataan sen mukaisesti:

Mun mielestä Jean S vetää showtaan aivan huonon ja hyvän maun rajalla. Pääosin bändi onnistuu pysyttelemään hyvän puolella, mutta välillä se raja ylittyy. Kun encorena painetaan menemään 10-minuuttinen daa-daa-dirlan-vittu-daa, ja yleisöä hyppyytetään yhdellä jalalla ja kyykkyyn-ylös, niin sitä mä en enää jaksa. Se ei ole omasta puolestani kateutta tai kyynisyyttä, mä vaan pidän sitä kuulijan aliarvostamisena.

Soittotaitoon ei ole mitään huomauttamista, se toimii.
Paskimmillaankin heavy on parasta!
WanhaWetäjä
17.10.2004 12:03:31

Kun mielipidettä kysytään, niin vastataan sen mukaisesti:

Mun mielestä Jean S vetää showtaan aivan huonon ja hyvän maun rajalla. Pääosin bändi onnistuu pysyttelemään hyvän puolella, mutta välillä se raja ylittyy. Kun encorena painetaan menemään 10-minuuttinen daa-daa-dirlan-vittu-daa, ja yleisöä hyppyytetään yhdellä jalalla ja kyykkyyn-ylös, niin sitä mä en enää jaksa. Se ei ole omasta puolestani kateutta tai kyynisyyttä, mä vaan pidän sitä kuulijan aliarvostamisena.

Soittotaitoon ei ole mitään huomauttamista, se toimii.

Jos tollanen bändi vetää encorena Dirlandaan,niin se on kyllä jo yleisön aliarvioimista...no turakaiset rakastaa tota biisiä,mun mielestä se on yks kaikkien aikojen hirveimmistä kappaleista,joku "Hands Up"ja sitten nää "Middle of the road"-tsööpi tsööpi tsiip tsiipit pääsee aika lähelle....kammottavaa "musiikkia"tosiaan ;-)
isojussi
17.10.2004 12:28:13
Jos tollanen bändi vetää encorena Dirlandaan,niin se on kyllä jo yleisön aliarvioimista...no turakaiset rakastaa tota biisiä,...

Jos sä olisit vaikka tarjoilija, niin toisitko asiakkaalle vaikka pippuripihvin siitä huolimatta, että hän tilasi porsaankyljyksiä, koska mielestäsi kyljysten tarjoileminen on asiakkaan aliarvioimista?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
E C
17.10.2004 13:41:45
Jos sä olisit vaikka tarjoilija, niin toisitko asiakkaalle vaikka pippuripihvin siitä huolimatta, että hän tilasi porsaankyljyksiä, koska mielestäsi kyljysten tarjoileminen on asiakkaan aliarvioimista?

oon harvoin samaa mieltä kuin isojussi, mutta hyvin sanottu!
pekkajau
17.10.2004 15:19:19
oon harvoin samaa mieltä kuin isojussi, mutta hyvin sanottu!

Aikanaan kertausharjotuksissa oli vihainen mies! Se noitui ihan perkkeleesti ja hämmenteli soppaa natsa hampaissa. Joku kysy siltä että mitäs sinä äittelet? No tää kaveri kertoi että hänet oli pantu keittiöhommiin vaikka ei ole ikänään laittanut ruokaa. Oli kattoneet kaverin papereista että ammatti on "pienkeittäjä" ja eikun kokiksi. Kaveri kertoi olevansa töissä asfalttiasemalla!
työläinen
17.10.2004 21:43:48
Muistaakos kukaan semmoista joensuulaisporukkaa kuin "Lauttamiehet"?
Siinä oli näitä Kumikameli-HC Anderssen-Eläkeläiset-miehiä ja ne soitti Finnshittiä ennen tätä varsinaista buumihommaa.
Vissiin enimmäkseen Reetum hittejä. Ja kokolailla ronskilla otteella, kuten tosta bänditaustastakin voi päätellä.
Teho Majamäki jäi mieleen. Tykkäsin.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)