Aihe: Mustainen kommentit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Da Make
16.10.2004 17:03:58
Siis Hammetin soolot, ei oikein hyviä mittapuullani... Marty Friedmanin soolot ovat aivan toiselta planeetalta.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Lapaluu
16.10.2004 18:04:22
Jamesillä huono lauluääni? Omasta mielestäni jaymzillä on paras lauluääni, mikä koskaan tulee sopimaan metalliin. Ääntä lähtee ja puhtaasti pystyy laulamaan. Paras.

Ja turhaan Kirkiä ei arvosteta, hyvä kitaristihan se on. Nykyään soolot menevät niin ja näin, mutta pääasia on meininki. 80-luvun lopuilla Kirk oli ehkä parhaassa vireessään ja sen näki. Koittakaapa itse juosta lavaa ympäri ja soittaa blackenedin soolo kohdalleen :)

Megadeth omasta mielestäni on tylsää, tasapaksua metallica-wnb pa**aa, jota en ilokseni pysty kuuntelemaan.
- lapis over and out.
Deathrace King
16.10.2004 20:09:20

Nyt ollaan asioista samaa mieltä. Deathrace King tulee kohta taas heittään saavin paskaa meikäläisen niskaan (;)), mutta nopeasti mietittynä Chuck Billy, Tom Araya, Max Cavalera, Steve Souza, Paul Baloff, James Hetfield, Mark Osegueda jne. ovat loistavia vokalisteja, joita kuuntelen mielummin speed/thrash genressä kun örinää, joka sitten sopii death metalliin.

Siis nuo kaikkihan ovat aivan helvetin kovia vokalisteja! Älä käsitä väärin, meikäläinen tykkää sekä äidistä, että tyttärestä ;)
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Valterr
16.10.2004 20:39:34
Mustainen ääni oli parhaimmillaan silloin kun hän oli nuori...

Varsinkin Livenä.
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
Tympee Huttunen
16.10.2004 21:21:36
Mustainen ääni oli parhaimmillaan silloin kun hän oli nuori...

Varsinkin Livenä.

Mitä olen Mustainen laulamia Metan demoja kuullut, niin en voisi olla enempää kanssasi eri mieltä:) Aluksi piti heristää korvia, että onko Metallicassa ollut naislaulajakin. Kannattaa tutustua.
Weke
17.10.2004 01:24:11
Mitä olen Mustainen laulamia Metan demoja kuullut, niin en voisi olla enempää kanssasi eri mieltä:) Aluksi piti heristää korvia, että onko Metallicassa ollut naislaulajakin. Kannattaa tutustua.

Niin mutta James se niillä demoillakin laulaa. Ja ekoilla Metallican keikoilla sillä vasta ääni olikin kohillaan. =D aijai.
musta pentagrammi!
Lucretia
17.10.2004 01:50:20 (muokattu 17.10.2004 01:51:34)
Megadethin parhaallakin levyllä eli Rust In Peacella oli melkoinen määrä jotain ihmeellistä paskaa, jolla biisit on pilattu. Esim Hangar 18 oli todella tyhjänpäiväistä junttausta siihen menevään soolokohtaan asti jossa oli hieno riffi. Holy Wars alkaa todella lupaavasti, mutta viimeinen naula arkkuun on se, kun tempo hidastuu puolella ja tulee mukaan jotain todella ankeita väkisin väännetyn kuulosia riffejä. Uskomattoman heikkoja ja selkeitä täytebiisejä. ...
EDIT: Älkää käsittäkö nyt täysin väärin. Mielestäni Rust In Peace on ihan mukava levy, mutta kokonaisuudessa jopa siitäkin jää jotenkin fiilis, että se on tehty melko rankasti ns. "juosten kustuna"

En voi olla hehkuttamatta Rust in Peacea. Siis aivan mieletön levy. Megadethin levyistä paras. Olen täysin eri mieltä siitä, että levyllä olisi jotain ihmeellistä paskaa. Siis levy täynnä huikeita riffejä ja sooloja. Mainittu Holy Wars pätkäkin sopii siihen kuin nyrkki silmään. Hitto, olen sanaton. En keksi sanoja millä levyä hehkuttaa, niin käsittämättömän hyvä se mielestäni on. Jotain kumminkin sanon.

Jokainen biisi on huippu. Holy Warsin tapporiffit-ja soolot, Hangar 18 mainio "soolotaisto". Take No Prisonerin, Five Magicsin, Poison Was The Curen ja Lucretian riffit ja soolot. Ja levyn tämän hetkinen suosikkini, todellinen helmi Tornado of Souls ,joka sisältää vain ja ainoastaan huippuja riffejä. Biisin kruunaa Martyn huikea soolo, ah sitä melodiaa ja fiilistelyä. Soolo suorastaan kehittyy kuin paraskin viini. Kuunnelkaa itse niin tiedätte. Minuutti silkkaa hunajaa korville. Sitten tuleekin hyvä "välibiisi" ennen lopun runttausta (Rust In Peace... Polaris). Tämä kokonaisuus on niin timantin kova, että Megadeth ja Metallica (tai mitä tahansa) levyjä vertaillessa, sijoittaisin tämän kärjen joukkoon ellen jopa ykköseksi.

Kaiken lisäksi Menza ei soita varmaankaan yhtään harkitsematonta iskua koko levyn aikana. Kuten Imperium.netin arvostelussa Niko Kaartinen toteaa.

No, eiköhän tämä tällä kertaa riitä. Pitää hehkuttaa jossain muussa threadissa muita Megadeth-levyjä. Metallican levyistäkin useat ansaitsevat hehkutusta, mutta jätetään toiseen kertaan. Molemmat kerrassaan huippuja bändejä.
overtake
17.10.2004 02:42:39
Ei Mustaine koskaan Metallicassa laulanut.
It's such a fine line between stupid, and clever.
meekz
17.10.2004 11:31:00
RUST IN PEACE on niin he-le-ve-tin kova levy

(onko muuten ne remixatut levyt saapunut jo suomeen? kuulin "Five Magics"in baarissa ja en ollut tuntea biisia kun se kuulosti niin paljon "raskaammalta" (?) uuden miksaus duunin jalkeen.)

mutta en kylla jaksa kuunnella/lukea tota mustainen vinkumista. sen pitais ostaa ittellee iso puinen risti ja kiiveta sille aina ku tuntee olonsa martyyrimaiseksi eika purkaa noita fiiliksia haastatteluissa.

ja ma luulen et tyypilla on ihan oikeasti "multiple personality disorder" niinku se silloin joskus 90-luvulla hehkutti... naa jutut mita se nyt heittaa politiikasta ja muusta mediassa on niin ihmeellisia verrattuna aikaisempiin
in Gold Oil Drugs i dont trust
lord of this world
17.10.2004 12:22:04

Eihän noita Daven kommentteja kannata nii tosissaan ottaa, jos se ny ohimennen haukkuu ihmisiä haastatteluis.
Tarkotan et jo seuraavana päivänä se on eri mieltä.
Kysymys onkin vain siitä et kuinka iso numero siitä tehdään, niinku just Antti Mattila uusimman Soundin Very heavyssä.
hoijjoijoi,...N.I.B!!!
Tympee Huttunen
17.10.2004 18:11:12
Niin mutta James se niillä demoillakin laulaa. Ja ekoilla Metallican keikoilla sillä vasta ääni olikin kohillaan. =D aijai.

Uijui, nyt kyllä nolottaa jos näin on närhen munat. :) Minulle on valehdeltu koko pienen ikäni siis.
Mohla
18.10.2004 00:44:31

Minä olen ainakin joitan Metallican livepätkiä kuullut joissa on mustaine äänessä. Ei se kyllä kauhean kaksiselta kuulostanut, vaikka olenkin aina ollut Megadethin puolella tässä iänikuisessa Metallica vs. Megadeth keskustelussa. Makuasia on makuasia. Mulle ihan sama mitä muut tykkää.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Deathrace King
18.10.2004 16:45:10

Minä olen ainakin joitan Metallican livepätkiä kuullut joissa on mustaine äänessä. Ei se kyllä kauhean kaksiselta kuulostanut, vaikka olenkin aina ollut Megadethin puolella tässä iänikuisessa Metallica vs. Megadeth keskustelussa. Makuasia on makuasia. Mulle ihan sama mitä muut tykkää.

Siis Davehan hoiti välispiikit noilla alkuajan Metallican keikoilla, kun James oli vielä niin ujo poika ;)
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Super-Jari
18.10.2004 17:14:46
Näissä remasteroiduissa Megadetheissa tuntuu soittimet tuplautuneen. Countdowniltakin löytyy _oikeasti_ myös bassoa. Kuunnelkaa spedet!
Ben_D
18.10.2004 17:25:44

Näissä remasteroiduissa Megadetheissa tuntuu soittimet tuplautuneen. Countdowniltakin löytyy _oikeasti_ myös bassoa. Kuunnelkaa spedet!

En koske pitkällä tikullakaan mihinkään remasteroituihin versioihin.
Super-Jari
18.10.2004 17:28:34
En koske pitkällä tikullakaan mihinkään remasteroituihin versioihin.

Kokeile oikeasti. Siellä on ihan uusia soittimia. Kuka lie kaivanut ne esille.
Ben_D
18.10.2004 17:39:31

Kokeile oikeasti. Siellä on ihan uusia soittimia. Kuka lie kaivanut ne esille.

Ei kait sitä taida jaksaa. Mä tyydyn noihin alkuperäisvinyylipainoksiin.
overtake
18.10.2004 18:35:57
Kyllähän ne on niitä aika rankalla kädellä muokanneet, mm Dawn Patrolissa kuuluu nyt myös kitaraa paikoitellen. Alkuperäisellä Rust in Paecellahan se oli ihan pelkkä basso&rummut. Samoin CTE:n Sweating Bulletsin intro on erilailla soitettu.

Mielestäni jotenkin typerää tuollainen vanhojen levyjen muokkaus.
It's such a fine line between stupid, and clever.
Super-Jari
18.10.2004 18:38:21
Kyllähän ne on niitä aika rankalla kädellä muokanneet, mm Dawn Patrolissa kuuluu nyt myös kitaraa paikoitellen. Alkuperäisellä Rust in Paecellahan se oli ihan pelkkä basso&rummut. Samoin CTE:n Sweating Bulletsin intro on erilailla soitettu.

Mielestäni jotenkin typerää tuollainen vanhojen levyjen muokkaus.

Ei minusta. Kuulee nekin jutut mitkä on jääny piiloon. Kun kuunteli ne demo versiot niin huomasi että tuottaja taitaa olla aikamoinen jeesus monellakin levyllä. Aika hirveitä ratkaisuja olis varsinkin countdown biisin kertsin suhteen. Hyh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)