Aihe: Rotosphere, onko kokemuksia?
1
Huuhaa
19.09.2004 20:23:00
Kertokaas kokemuksia H&K:n rotospherestä. Saattaa olla hankintalistalla..
maza
20.09.2004 00:16:57

Jos et tartte Rotospheren putkietusen säröä niin suosittelen hommaamaan ennemmin käytetyn Dynacord CLS-222:n esim. ebay.de:stä. Maksaa murto-osan ja itse Leslie-simulaatio on vähintään yhtä hyvä. Mulla oli tommonen Dynacordi ja voin kertoa että todella hyvä peli. Kokemukset kyllä urkukäytöstä.
PeeJii
20.09.2004 09:49:11
Kertokaas kokemuksia H&K:n rotospherestä. Saattaa olla hankintalistalla..

Kitarakäytössä tuollaista säröytymisjuttua en ole havainnut. Ehkäpä sen takia että kitarasignaali ei ole niin voimakas. Oikeastaan se on toisin päin, eli kitarasignaalin tasosta johtuen säädöt on oltava tietyllä tavalla ettei kohinataso nouse liian suureksi (volume pienellä, drive suurella). Sen takia ohjekirja suositteleekin efektilooppia mikä antaisi vähän voimakkaamman kitarasignaalin (omassa vahvarissa luuppia ei ole, mutta ihan hyvin silti pärjäilen). Kohinasta laitteelle pientä miinusta, mutta senkin saa oikeilla asetuksilla häivytettyä niin ettei sillä varsinkaan keikkatilanteessa ole enää merkitystä. Putken vaihto pienempitehoiseen (ECC81) auttaa myös asiaa.

Itse efekti tuottaa lämpimän choruksen sekä toisella asetuksella lesliemäisen äänimaailman. Laitteen käyttöhän on helppoa kun säätövaraa ei liiemmin ole (perusmallissa), mutta toisaalta niin on parempikin. Varsinainen plug and play -laite ko. efektejä kaipaavalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)