Jes jes: Baron ja WW! Mikä ettei,piristäviä hahmoja joita tarvitaan,niin Muppeteissa kuin TM-palstallakin,mieluusti olen tuon hahmon ilmentymä ;-) Mä olen soittanut yhen rumpalin kaa jota oikeesti sanottiin "Animaliksi"...Salmen Pertsa Tampereen suunnalta,Kangasalta,yhessä biisissä saatto hyvinkin olla 5-6 tai enemmänkin eri komppeja plus sitten lukemattomat fillit ja synkopoinnit,ihan hauskaa...sillon tällön,keikka kuussa ;-) Onkohan muuten Keith Moon ollut ton oikeen "Animalin"esikuva?C.S.I Miami tms jenkkisarjan tunnarihan on Whon "Don´t get fooled again"mainio biisi ja tosi energistä rumputyöskentelyä ;-) Tää meni ny vähä topicin sivuun...sorry! |
isojussi 15.10.2004 23:56:09 | |
---|
En, mutta kun sanoit nähnyt, alkoi kiinnostaa. Toisaalta - enemmänkin kuulemisen arvonen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 16.10.2004 09:35:24 (muokattu 16.10.2004 11:25:19) | |
---|
Mullakin on aivan mainioita tangosävellyksiä, joihin löytyy demojen ohella sanat ja arritkin. Olisi enemmän kuin kiva, jos jokin poppoo haluaisi soittaa niitä. Nimiä joistakin tangoistani: Tähtimaa Saapuuko hän milloinkaan Minun mereni Sinisen liekin tango Mielen avaruus Onhan näitä, sanoi jätkä täitä! Osallistuin useana vuotena Seinäjoen Tangomarkkinoiden tangosävellyskilpailuun, mutta eivat tajunneet lahjakuuttani perskele vieköön. |
baron 16.10.2004 17:30:46 | |
---|
Toisaalta - enemmänkin kuulemisen arvonen. En nyt tän takia viitsinyt aloittaa uutta säiettä, mutta IsoJ, satutko tuntemaan Jobimin "Dindin"? Mä olin viikolla jameissa, joissa söpö tyttö halusi laulaa sen ja varmuuden vuoksi oli ottanut laput mukaan ja luvalla pihistin yhden kappaleen. Mulle jokseenkin ventovieras, jossa jotain tuttua, varmaan joskus kuullut, mutta en ole tiennyt nimeä enkä säveltäjää ja nyt ihastunut, soitellut koko viikonlopun ja varmalla tulee setteihin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
isojussi 17.10.2004 12:12:51 | |
---|
...mutta IsoJ, satutko tuntemaan Jobimin "Dindin"?... Juu. Mulla on siitä maailmankaikeuden parhaan bossanovalaulajan, Astrud Gilberton levy versio - Awesome! Tai siis se on vaimon levy. Ostin sen sille tuliaisiks jollain Hesanreissulla. Sairrrraan hyvä biisi Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 17.10.2004 12:48:14 | |
---|
Juu. Mulla on siitä maailmankaikeuden parhaan bossanovalaulajan, Astrud Gilberton levy versio - Awesome! Tai siis se on vaimon levy. Ostin sen sille tuliaisiks jollain Hesanreissulla. Sairrrraan hyvä biisi Täytyy hankkia siitä äänite, mahtaa olla hyvä kappale kun jopa mun soittamana kuulostaa hyvältä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
baron 17.10.2004 13:09:19 | |
---|
Mulla on vanhan soittajan 2000 piisin nuottikokoelma läpikäytävänä. Ilmeisesti ei kovin paljon hyödynnettävää, koska ne jotka vanhoista piiseistä ovat muodostuneet evergreeneiksi on jo meillä. Näyttää, että joillain tuurauskeikoilla lappupuoli on herralla ollut hyvin järjestyksessä, joka setin laput soittojärjestyksessä kellonaikoineen söpösti mapitettuna. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
peepee 17.10.2004 14:49:06 (muokattu 17.10.2004 23:36:42) | |
---|
Täytyy hankkia siitä äänite, mahtaa olla hyvä kappale kun jopa mun soittamana kuulostaa hyvältä. Sama kappale löytyy myös Frank Sinatran yhteistyössä Antonio Carlos Jobimin kanssa about -68 tekemältä LP:ltä - siinä on taustalla livenä "iso orkesteri", - jos et löydä tähän hätään Astrud Gilberton versiota niin tämäkin kannatta tsekata - on myös aika upee versio ko. kappaleesta. Arimanilla on listoilla ko. albumi CD-versiona |