Aihe: Ongelma: signaali ei näy esim. ääninauhurissa
1
Tuowinen
05.01.2003 15:40:04
Mistäköhän johtuu, että kun yritän esimerkiksi nauhoittaa omaa puhetta ääninauhurille mikillä, niin ääninauhurissa ei näy se äänen signaali eikä ohjelma nauhoita mitään? Puhe kuuluu kyllä muuten kaiuttimista kun mikki on kytketty koneeseen.
"Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä."
_Petri_
05.01.2003 17:08:24

Salaliitto paskoja kotimuusikoita kohtaan? Itse huomasin ihan saman ongelman eilen. Kitara kuuluu kaiuttimista, mutta mikään ohjelma ei tunnista signaalia. Hmm...
Lennu
12.01.2003 20:15:14

Mikä äänikortti? Joissain joutuu valitsemaan erikseen sen äänilähteen.
Tuowinen
12.01.2003 21:35:39
Mikä äänikortti? Joissain joutuu valitsemaan erikseen sen äänilähteen.

Äänikortti on Sound Blaster Live! 5.1 , eli ei mikään kovin huono peli ole.
"Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä."
Tuowinen
13.01.2003 19:29:58
Ei löydy m.nettiläsiltä ratkaisua? Damn. Mistäköhän sitä sitten kyselisi...
Adama
14.01.2003 09:14:42
Itse tappelin eilen saman ongelman kanssa. Ratkaisu oli laittaa ruksi siihen line in (tai mic in, riippuu mistä signaali tulee) - kohtaan siellä mikserin record puolella.

Ja äänikorttina ~20 euron muse lt.
Tuowinen
17.01.2003 17:04:15

Mulla on sama kortti. Siellä yläpalkissa on 'Volume' niminen lehdyskä, josta voi valita äänilähteet ja niiden tasot.

Tuota... anteeksi jos kyselen typeriä, mutta missä siellä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)