midimake 14.01.2003 09:21:52 | |
---|
Sanovat, ettei halpaa ja hyvää mikkiä ole olemassakaan, mutta sanokaapa joku kohtuullisen hyvä ja suht edellinen! Onko Luthmannin kinkkimikit eim. TSM MT87 ihan paska? Behringer B1? Entäppä preamppi, oon aatellut ARTIN Tube MP:ää ? |
toppari 14.01.2003 09:26:42 | |
---|
En asiasta kauheasti tiedä mutta beyer tai AKG on ollut suosiossa. hintaa kyllä löytyy molemmista |
PIM 14.01.2003 10:20:03 | |
---|
Tsekaapa tuo Studio Projects mikkikeskustelu. |
shak 14.01.2003 10:38:43 | |
---|
|
Eipä toimi kirjautuminen töistä, niin ei sitten tuo edittikään. Itse omistan tuon TSM:n ja olen ollut siihen tyytyväinen suhteessa uhrattuun rahamäärään. Aivan vertailukelpoista jälkeä tuolla saa aikaan kunhan valitsee/testaa mikin enne ostoa. Paras tilanne olisi jos pääsisi testaamaan useita yksilöitä siten että voisi verrata johonkin samantyyppiseen mikkiin jonka äänen tuntee jo entuudestaan. |
Joni 14.01.2003 12:59:11 | |
---|
Suosittelen todella lämpimästi Behringer B-1 mikkiä. parempaa ei ole vastaavaan hintaan tullut vastaan. laadukas, herkkä, kohinaton... |
PIM 14.01.2003 13:48:53 | |
---|
Suosittelen todella lämpimästi Behringer B-1 mikkiä. parempaa ei ole vastaavaan hintaan tullut vastaan. laadukas, herkkä, kohinaton... Tietääkseni noi Studio Projectsin mikit tulee samalta kiinalaisen 797 Audion tuotantolinjalta kuin noi Behringerit ja tuossa yhteistilauksessa SP B1:n hinnaksi tulee n. 110e. Behringerin B1:n maksaa stspaulssound.fi:ssä 132e eli parikymppiä per kipale säästää kun tulee mukaan kimpaan. Ainakin homerecording.com:n lukijoiden keskuudessa SP:n mikkejä pidetään parempina kuin Behringerin, mutta mene ja tiedä. Samalla palstalla kirjoittelee myös mr. Alan Hyatt joka edustaa firmaa joka suunnittelee ja speksaa SP nimellä myytävät mikit kiinalaiselle valmistajalle eli toisin kuin Behringerit SP:t on suunniteltu jenkeissä eikä vain ruksattu valmistajan omasta tuoteluettelosta. |
metsatorni 01.03.2003 02:42:39 | |
---|
Artin tube mp on hyvä, tuloo hyvä särö kun vilkuu punasella! Ja B-2 on hyvä mikki, on halpa.. huikka |
Harza 10.03.2003 22:21:47 | |
---|
Mulla itselläni on toi B-1 ja oon ollu siihen ihan tyytyväinen. On toiminu over-headina sekä lauluilla mainiosti ja on hinta/laatusuhteeltaan hyvä. Tietenkin behringerien laatu riippuu yksilöstä aika paljon(kuulemma) joten kai siellä on jokusia vehjemikkejäkin jokaisessa tuotantoerässä. Mutta voin vilpittömästi suositella tota mikkiä ku hintakaan ei ole pahempi. Mutta jos kukkaro kärsii ni osta samalla joku Rode tai AKG. |
k2x80w 11.03.2003 08:09:26 | |
---|
Ehdottomasti Samson C01... Hintaa 100 euroa. |
kivi 11.03.2003 11:01:44 | |
---|
Ehdottomasti Samson C01... Hintaa 100 euroa. 80 eurollakin löytyy C01:siä, mutta sain noista juuri kuulla aika lailla tylyjä mielipiteitä, mikä ainakin mun intoani noihin laski. Mulla on myös hyvä yksilö TSM MT87:aa, 99 euroa oli hinta. Sitä voin kyllä suositella. |
midimake 11.03.2003 21:14:01 | |
---|
80 eurollakin löytyy C01:siä, mutta sain noista juuri kuulla aika lailla tylyjä mielipiteitä, mikä ainakin mun intoani noihin laski. Mulla on myös hyvä yksilö TSM MT87:aa, 99 euroa oli hinta. Sitä voin kyllä suositella. Mistäs kuulit tylyjä mielipiteitä? Tiedä häntä, ainakin Sound on Soundin arvoissa sai ihan hyvän kuvan mikistä, ihan Ok kuulemma! Kiinnostas kokeilla, tosin TSM MT87 kiinnostas kovasti myös ! Ehkä Rode Nt1 tai AKG C2000B ois varmempi investointi kumminkin.
|
midimake 11.03.2003 21:20:26 | |
---|
Mull on ihan kiva pikkumikseri, Spirtit Folio Notepad. Ehkä kokeilen pärjäillä sillä ensin, vois sitten myöhemmin tsekata jonku ulkoisen preampin, ART Tube MP tai joku muu? Onks kenelläkään kokemuksia Behringerin Ultra-Voice VX2200:sta? StPaulilla 174 egee, siinä ois ainakin kaikkee kivaa; kompuraa, eq:ta, de-esseria ym. |
kivi 11.03.2003 23:12:01 | |
---|
Mistäs kuulit tylyjä mielipiteitä? Tiedä häntä, ainakin Sound on Soundin arvoissa sai ihan hyvän kuvan mikistä, ihan Ok kuulemma! Joo, pitää pistää testiin. Mutta siis oma päätös muuttui vaan sen verran, että lainaan testiin, en osta:-) Studiolta, joka oli noita pari ostanut.
|