Zambe 15.10.2004 10:33:07 | |
---|
Mitä mieltä olette Dave Mustainen Metallicaa koskevista haastatteluista? (Esim. uusin Soundi) Minun mielestä sen on ihan turha inistä siitä että Metallica potki sen pihalle, tuskin Metallica enää ottaa Mustainea takaisin kun soolokitaran varressa on Kirk Hammetin tasoinen virtuoosi. Lapsellinen jätkä ei voi muuta sanoa!! Warheart! No remains from compassion of love Warheart! Hate your fellow as yourself |
dictatorsh*t 15.10.2004 10:40:06 | |
---|
NO kyllä muakin kyrsis jos olis Metallicasta ulos potkittu. :D Nyt on kyllä aiheet sekaisin.
Ko. puuskahduksethan johtuvat aktin aikana tiettyyn strategiseen paikkaan jäävästä ilmasta ja sen nopeasta poistumisesta. - Bacchus |
Juzzu 15.10.2004 11:05:05 | |
---|
varressa on Kirk Hammetin tasoinen virtuoosi. Håhå! Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Milkop 15.10.2004 11:38:02 | |
---|
Håhå! Haha! Ihan hyvä soittaja tuo Kirk kieltämättä on (alkuaikojen esikuva itselläkin), mutta ei kai nyt sentään mikään virtuoosi. Homma kuitenkin hoituu ja se on tärkeintä. Ovathan nuo Mustainen kommentit vähän surkuhupaisia ja tuskin mies sentään Metallicaan takaisin haluaa...ainakaan St.Angerin jälkeen. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Ed The Ead 15.10.2004 11:46:56 | |
---|
Mitä mieltä olette Dave Mustainen Metallicaa koskevista haastatteluista? (Esim. uusin Soundi) Minun mielestä sen on ihan turha inistä siitä että Metallica potki sen pihalle, tuskin Metallica enää ottaa Mustainea takaisin kun soolokitaran varressa on Kirk Hammetin tasoinen virtuoosi. Lapsellinen jätkä ei voi muuta sanoa!! Tämä ininähän vaan kuuluu asiaan. Nyt kun Megadeth on tehnyt ns. paluun juurilleen musiikillisesti. Niin miksei samantien kaiveta vanhaa Metallica vihaa pintaan. Olihan sekin olennainen osa vanhaa Megadethiä You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
Ben_D 15.10.2004 12:26:39 | |
---|
Megadeth vaan tekee nykyään parempaa musiikkia kun Metallica. |
Super-Jari 15.10.2004 12:37:12 | |
---|
Mun mielestä on parhautta että Mustaine potkittiin. Countdownin kaltaista mestariteosta ei olisi koskaan tehty ja en ikinä haluaisi kuulla samoja biisejä Metallican esittämänä. On minun mielestä vaan semmonen homma että Metallica ei ansaitse Mustainen kaltaista riffikonetta. Megadeth vastaan Metallica, 100-0, sori. |
Super-Jari 15.10.2004 12:38:11 | |
---|
Megadeth vaan tekee nykyään parempaa musiikkia kun Metallica. Mun mielestä aina tehnyt vaikka sekaan mahtuukin monenlaista skeidaa. |
Ben_D 15.10.2004 12:45:37 | |
---|
Mun mielestä aina tehnyt vaikka sekaan mahtuukin monenlaista skeidaa. Onhan Metallican levyt Kill'em All:sta And Justice For All:iin (ja osittain Black) ihan helmiä, mutta kun esim. kuuntelin taas pitkästä aikaa eilen Megadethin Rust In Peacea niin se on taidetta. |
Onhan Metallican levyt Kill'em All:sta And Justice For All:iin (ja osittain Black) ihan helmiä, mutta kun esim. kuuntelin taas pitkästä aikaa eilen Megadethin Rust In Peacea niin se on taidetta. Metallicalla on muutamia ihan nerokkaan hyviä biisejä ja jotain melodioita mutta kokonaisia juttuja ne ei mun mielestä ole koskaan onnistuneet tekemään. Yleensä menee aina niin että ensin biisi alkaa ihan kuningasriffillä ja sen jälkeen tulee puolitoista minuuttia paskaa ja sitten tulee taas se kuningasriffi. Noh, kuka tykkää mistäkin. Mulle Megadeth on _se_ bändi. |
Fadead 15.10.2004 12:51:38 | |
---|
Siltikkin haluaisin kuunnella jotain Megadethin helmiä Hetfieldin laulamana. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Ben_D 15.10.2004 12:52:20 | |
---|
Metallicalla on muutamia ihan nerokkaan hyviä biisejä ja jotain melodioita mutta kokonaisia juttuja ne ei mun mielestä ole koskaan onnistuneet tekemään. Yleensä menee aina niin että ensin biisi alkaa ihan kuningasriffillä ja sen jälkeen tulee puolitoista minuuttia paskaa ja sitten tulee taas se kuningasriffi. Noh, kuka tykkää mistäkin. Mulle Megadeth on _se_ bändi. Kill'Em Allilla on kaikki kuningasriffejä. Meikäläinen tykkää sen levyn alkukantaisuudesta. Ei mulla Megadethin levyjäkään ole ainuttakaan Rust In Peacen jälkeen. Uutta olen kuullut ja tykkään, mutta odotan, että se ilmestyy vinyylinä. Countdownin vois ostaa kunhan löytyy vinyyliversiona ;) |
Super-Jari 15.10.2004 12:55:07 | |
---|
Siltikkin haluaisin kuunnella jotain Megadethin helmiä Hetfieldin laulamana. Voisin painaa melkein varoitusta! :)= Onhan Hetfield hyvä laulaja, ei siitä pääse mihinkään. Hyvin persoonallisella ja nimenomaan omankuuloisellaan äänellä vetää. Tunnistaa kyllä heti. Koverit on mun mielestä Metallican vahvuus. Se laulu tuo niihin semmosta jänskää eloa. |
lapio 15.10.2004 13:05:39 | |
---|
Kill'Em Allilla on kaikki kuningasriffejä. Meikäläinen tykkää sen levyn alkukantaisuudesta.
Eikös osa Kill 'Em Allin sävellyksistä ole Mustainen käsialaa? |
Ben_D 15.10.2004 13:07:53 | |
---|
Eikös osa Kill 'Em Allin sävellyksistä ole Mustainen käsialaa? Hyvinkin todennäköistä. |
-Mickill- 15.10.2004 13:14:57 | |
---|
Metallica ja Megadeth olivat vuosina 92-95 mun ehdottomat lempibändit, nykyään kun yrittää Megadethiä kuunnella niin ei vaan yksinkertaisesti nappaa niinkuin ennen, sitä Mustainen vinkumista kestä kuunnella homokaan. Mutta Metallica taas kuulostaa vieläkin aivan uskomattomalta, biisit potkivat yhä perseelle ihan hillittömällä voimalla. Miettikäähän nyt: Whiplash, Seek & Destroy (ok. ehkä vähän jo puhkikulunut biisi mutta silti klassikko edelleen) , Creeping Death, Battery, Master Of Puppets, Damage Inc., Blackened, One.. Megadethin parhaimmisto Holy Wars, Rust In Peace, Take No Prisoners tai Hangar 18 ei yllä lähellekkään noita Metallican klassikoita. On mulla vielä sentään Rust In Peace (ainut levy jota jotenkin jaksaa kuunnella) ja Cryptic Writings hyllyssä, Countdownin menin myymään n. 5 vuotta sitten, hemmetin tylsä levy paria biisiä lukuunottamatta. Eli Metallica-Megadeth 100-0 "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
-Mickill- 15.10.2004 13:21:40 | |
---|
Yleensä menee aina niin että ensin biisi alkaa ihan kuningasriffillä ja sen jälkeen tulee puolitoista minuuttia paskaa ja sitten tulee taas se kuningasriffi. Hassua, mulla taas tulee just tollanen fiilis aina kun kuuntelen Megadethia! No ei voi mitään makuasioitahan nämä taas ovat. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
Milkop 15.10.2004 13:43:25 (muokattu 15.10.2004 13:43:38) | |
---|
Multa löytyy Metallican bootleg (nimeltään Garage Days Revisited Pt.II tai jotain), jolta löytyy livejen lisäksi biisejä Metallican ekoista treeneistä. Kokoonpano Ulrich, Mustaine, Hetfield ja bassossa arvatkaas kuka? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Ben_D 15.10.2004 13:46:21 | |
---|
Multa löytyy Metallican bootleg (nimeltään Garage Days Revisited Pt.II tai jotain), jolta löytyy livejen lisäksi biisejä Metallican ekoista treeneistä. Kokoonpano Ulrich, Mustaine, Hetfield ja bassossa arvatkaas kuka? Ron McGovney |
Milkop 15.10.2004 13:47:48 | |
---|
Ron McGovney Oikea vastaus. Mitähän miehelle nykyään kuuluu... "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |