Aihe: Pitkät VAALEAT hiukset, pojalla..
1 2 3 4
seventh son
12.10.2004 20:40:05
olen ajatellut leikata pois koska jotkut pitävät "tyttömäisenä", mitäs mieltä?
life is pain... get used to it.
Härski
12.10.2004 20:40:31
Kysy PoLFusilta.
KTR
12.10.2004 21:20:39
olen ajatellut leikata pois koska jotkut pitävät "tyttömäisenä", mitäs mieltä?

Älä nyt muita kuuntele, vaan pidä lettis jos siitä itse pidät.
Phobophile
12.10.2004 22:28:43
Turha sitä nyt muitten mielipiteitä on kuunnella jos itse niistä tykkää.
Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa
Anakonda*
12.10.2004 22:35:10
Älä ihmeessä. Kadut kuitenkin myöhemmin. Jos se on väri, joka niistä tekee tyttömäiset, niin ei muuta kuin väriä päähän. Mutta eikös se nyt kuitenkin ole pääasia että itse tykkäät hiuksistas?
Ihan pakko sanoa tämänkin: Eräällä niistä miehistä, joiden perään meikäläinen kuolaa (olen siis nainen, mainittakoon sekin ettei tule väärinkäsityksiä) on pitkät vaaleat hiukset. Oletan ettei kyseessä kuitenkaan ole Seventh son, mitenkään aliarvioimatta :)
Jani The Rock
12.10.2004 22:37:51

Perrkele, permanentti siihen vielä niin hyvä tulee.
Don`t mess with the countryboys
Vilhelmus
12.10.2004 23:55:54

Hoho.
Säröä, kits.
leka
13.10.2004 10:36:37
Hoho.

niimpäniin
Taukki
Jormaz
13.10.2004 14:47:32
Jos ne on vielä ohuet ja suorat vaaleat hiukset niin voit värjätä ne mustiksi, odottaa muutaman kuukauden että tulee komeat juurikasvut ja alkaa soittaa SUOMIMETALLIA!! Anteeksi.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Mimi
13.10.2004 18:17:11
Minun mielestä pitkät hiukset miehillä näyttää ihan hienoille (yleensä). Väristä riippumatta, mutta tottakai värjäämättömät on aina hienoimmat. Jos itse pidät hiuksistasi, niin miksi ihmeessä leikkaisit ne pois? Onko muitten mielipiteellä nyt niin paljon väliä. Ja siksi toisekseen jos hiusket on ollu jo pitempään pitkät, niin saattaa tulla vähäksi aikaa aika alaston olo jos vedät kerralla lyhyeksi.
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Deathrace King
13.10.2004 21:10:16

Jos tuntuu et pitkät hiukset on "jätkän juttu" niin älä ihmeessä leikkaa. Jos tosiaan oot 13 vuotta, niin varmasti ton ikäset on niin typeriä et saattaa haukkua sun muuta, mut kasvata vaan rohkeasti niin muutaman vuoden päästä sul on kunnon pitkä heviletti ja naiset kyllä tykkää :)
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
dictatorsh*t
13.10.2004 21:10:37
Jos ne on vielä ohuet ja suorat vaaleat hiukset niin voit värjätä ne mustiksi, odottaa muutaman kuukauden että tulee komeat juurikasvut ja alkaa soittaa SUOMIMETALLIA!! Anteeksi.

Tai jättää sen värjäämisen väliin ja pitää siimaletin ja rupeaa soittamaan suomipikametallinaputusta Kiven kovasti!
Nyt on kyllä aiheet sekaisin. Ko. puuskahduksethan johtuvat aktin aikana tiettyyn strategiseen paikkaan jäävästä ilmasta ja sen nopeasta poistumisesta.
- Bacchus
Kassu
13.10.2004 22:17:33
No perkele. Älä välitä siitä mitä muut sanoo. Vaaleat hiukset on ihan hyvät ja pitkät paremmat.
PoLFus
13.10.2004 23:47:43 (muokattu 13.10.2004 23:48:41)

Kysy PoLFusilta.

köh köh. en tahtoisi kehua, mutta aika pitkät ja todella vaaleet ne ovat ne. ehkä uniikit

http://irc-galleria.net/view.php?ni … &image_id=3984227&navi=true

http://irc-galleria.net/view.php?ni … &image_id=2786335&navi=true

ja omakuvaa unohtamatta;

oon mä, eli salesti hot
"Mä en ota sulta ******!" - macro
Mimi
14.10.2004 18:00:06
köh köh. en tahtoisi kehua, mutta aika pitkät ja todella vaaleet ne ovat ne. ehkä uniikit

Missä mielessä uniikit? Siinä mielessä ehkä, että kellään ei ole JUST samanlaisia, mutta tunnen kyllä henkilön (miespuolisen) jolla on pitemmät vaaleat hiukset ku sulla. Ehkä asteen tummemmat, mutta pitemmät ainakin ku mitä näen tuosta yhdestä kuvasta, jossa hiustesi pituus kunnolla näkyy. Mutta hienot on hiukset sullakin, älä vaan leikkele.
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
PoLFus
15.10.2004 01:18:34

Missä mielessä uniikit? Siinä mielessä ehkä, että kellään ei ole JUST samanlaisia, mutta tunnen kyllä henkilön (miespuolisen) jolla on pitemmät vaaleat hiukset ku sulla. Ehkä asteen tummemmat, mutta pitemmät ainakin ku mitä näen tuosta yhdestä kuvasta, jossa hiustesi pituus kunnolla näkyy. Mutta hienot on hiukset sullakin, älä vaan leikkele.

:(. vaaleus on SE sana.
"Mä en ota sulta ******!" - macro
Mimi
15.10.2004 19:43:55
:(. vaaleus on SE sana.

Kieltämättä yhtä vaaleita hiuksia en ole nähnyt kuin sisareni pojalla (3vuotias). Ne onkin kyllä ihan ihmeelliset, melkein hopean väriset. Toivottavasti eivät tummene kun poika vanhenee, voisin sitten yrittää keplotella vanhemmat kasvattamaan pojalla hevihiukset =)...
Alttoviulisti
16.10.2004 12:57:33

jos ite tykkää ni siitä vaan.
ten
20.10.2004 17:45:11
Kysy PoLFusilta.

h0h0!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)