Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Converse Allstar
1 2
möhköfanttimies
14.10.2004 16:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin ostaa tälläset hienot lenkkarit. Mustat luultavasti. Paljon maksaa tommoset? Ja mistä kannattaa ostaa? Netistä jos tilais ois jotai 60? + postikulut..
 
For those about to rock, We salute you!
Alttoviulisti
15.10.2004 10:37:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en kyllä usko että 60e riittää.
 
macid
15.10.2004 11:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

välillä on jostain saanut "aitoja" converseja noin 2e hintaan. pitää vaan sattua oikeeseen varastomyyntiin oikeaan aikaan. Kopioita itse käytän, ihan yhtä hienon näkösiä ja maksoin kolmesta pariasta 5e.
 
barbabeau
20.10.2004 15:30:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksaa Spiritstore-nimisessä puljussa 59 euroa varrella. Ilman vartta maksoi muutaman euron vähemmän. Omat on kestänyt pitkälle kolmatta vuotta, vähän sisältä rispaantuneet.
 
Mimosaneito nukkuu jo. Keinun kaiken, ääniä nään.
möhköfanttimies
21.10.2004 14:01:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksaa Spiritstore-nimisessä puljussa 59 euroa varrella. Ilman vartta maksoi muutaman euron vähemmän. Omat on kestänyt pitkälle kolmatta vuotta, vähän sisältä rispaantuneet.
 
just sieltä kattelinkin.. pitää vissiin sieltä tilata ellen löydä jostain halvemmalla
 
For those about to rock, We salute you!
Chemo
22.10.2004 10:06:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikohan se Warehouse mikä on Hesassa Ruoholahdessa, ja Tampereellakin, ja joka on myynyt Converseltakin poistoeriä, kokeilumalleja sun muuta eksoottista jalkinetta.
 
Itse löysin Tampereella käydessäni mokkanahkaiset luksus-All Starit (muistaakseni hintaan 39,-). Vakiomallisia sinisiäkin (joista nämä viimeisimmät ostin Amsterdamista) tulee käytettyä aika paljon.
 
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Aegis
26.10.2004 15:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan törkeitä voittoja kyllä repivät kun esim. jostain Fishbonen converse kopioista joutuu sen 50 eukkua pulittamaan. Varastomyyntejä pitäisi tsekkailla ja pitää silmät tarkkana myös ulkomailla liikkuessa. Omat alkaa kohta olla entiset, niin pitää ruveta korvaavaa paria kohta etsimään.
 
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
leijonamieli
26.10.2004 17:22:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostaisin mieluummin uudet vansin hotopit, jossa on se pääkallo. Ne olis kyllä perkuleen komeat. Keikkajalkineet parhaasta päästä. Mä käytän mun Converceja vaan mun reggaejeansien kanssa. Maailman tiukimpien pillifarkkujen, jotka on suunniteltu miehille.
 
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Punkrock
27.10.2004 01:43:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi helvetti!!! On kyllä uskomatonta... Itse olen käyttänyt converseja kesäsin pienestä lähtien ja vielä vuosi sitten ihmiset haukku niitä kusiluistimiksi jne. Nyt niitä on saatana jokaisella jalassa koska ne on muotia... Naurettavaa. Ja te maksatte niistä vielä 60 euroa! Hahahahahaaa!!!!
 
koera
28.10.2004 15:23:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conversen tennarit on kyllä kauheen hintasia. Samanmoisia, erimerkkisiä, kenkiä saa tosiaan mielettömän halvalla. Hienoja kenkiä mutta merkistä riippumatta yhtä paskoja. Eli oli sulla 70e converset tai 5e tiimarikopiot nii tiuhassa käytössä sen yhden kesän kestävät.
 
Se on huumori mikä naurattaa.
macid
28.10.2004 22:30:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi helvetti!!! On kyllä uskomatonta... Itse olen käyttänyt converseja kesäsin pienestä lähtien
 
mulla sama juttu. joku kesä en sitten saanut uusia koristossuja ja ostin kunnon kengät, niin sitte ne converset tuli muotin.. no eipä voi muodikkaaksi syyttää..
 
Punkrock
29.10.2004 01:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Macid..... ASIAA!!!
 
Vemmy
29.10.2004 20:28:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conversen tennarit on kyllä kauheen hintasia. Samanmoisia, erimerkkisiä, kenkiä saa tosiaan mielettömän halvalla. Hienoja kenkiä mutta merkistä riippumatta yhtä paskoja. Eli oli sulla 70e converset tai 5e tiimarikopiot nii tiuhassa käytössä sen yhden kesän kestävät.
 
Ainoat, jotka minulla on Converseista hajonnut ovat nauhat, ja siitäkin kiitos kuuluu toiselle kissoistani. Se söi niistä kymmenen sentin pätkän. Montakin kertaa on tullut kissanhiekkalaatikosta poimittua kissanpaskaa joka on valmiiksi kääritty lahjanauhaan, mutta ensimmäisen kerran oli sidottu kasaan oiken narulla.
 
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
Chemo
31.10.2004 07:26:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoja kenkiä mutta merkistä riippumatta yhtä paskoja.
 
Mä olen kävellyt totaalisesti loppuun yhdet Converset ja useampia kopioita. Nyt mulla on käytössä kahdet aikaisemmin mainitsemani Converset.
 
Kyllä ne aidot mulla ovat olleet paljon kestävämpiä kuin kopsut. Mutta kopioitakin on kyllä varmasti eri tasoisia.
 
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
arse
02.11.2004 22:30:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto mua ärsyttää The Strokesin "Reptilia" -biisin video. Siis se, jossa soittajista näytetään pelkkiä lähikuvia. Hieno ja toimiva video, mutta kun niitten on PAKKO näyttää siinä myös rumpalin jalkoja, jotka SALETTIIN olisivat jääneet kuvasta pois ilman niitä phookin' CONVERSE ALLSTARSEJA.
Nyt hengästyttää.
 
"We learned more from a three-minute record than we ever leaned in school." -Bruce Springsteen
leijonamieli
03.11.2004 14:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä oon elänny sellasta aikaa, jolloin joka ajalle on ollu oma muotijuttu. Lätkäkortit, nhl-lippikset, jojot, rubikin kuutiot sun muut. Niin varmaan te muutkin. Eri asia on aina lähteekö siihen mukaan. Monia villityksiä voi sitten myöhemmin muistella oman elämänkumppanin kanssa lämmöllä takkatulen ääressä. Eiks jee. annetaan ihmisten elää omaa elämäänsä vaikka gootteina. Osa niistä tulee järkiinsä aikuistuttuaan. Peace.
 
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
EilaPertti
04.11.2004 13:35:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarjoustalosta sai kahdellakympillä converseja, joissa ei ollut sitä pyöreää logoa. Tuskin ne sen huonompia ovat kuin ne sikahintaiset.
 
Dr.Alcoholic
11.03.2005 11:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse löysin oulusta rintamäeltä poistohintaan ja vittu on hyvät!nämä menee jalas kesät talvet..
 
elbowski
11.03.2005 16:22:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä, ovatko ne muodissa?? Eivät ainakaan minun kotipaikkakunnallani joten voin siis rauhassa ostaa sellaiset :)
 
Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Mufasa
12.03.2005 17:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muodikkuudesta en tiedä, mutta omani ostin kun ne on mun mielestä tyylikkäät ja aika mukavat jalassa.
 
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «