Aihe: missä on nirvana ihmiset
1 2 3 4
tYÄr
14.10.2004 22:15:53
kuunteleeko kukaan enää nirvanaa.. tänään löysin vanhan levyn ja voisiko letkeempää musiikkia olla kuin nirvanan come as you are..
Paistaisipa huomenna aurinko niin tietäisin heränneeni!!!
Stain
14.10.2004 22:47:30
Toki, mutta olisit käyttänyt hakua.. on olemassa jo muutama Nirvana-threadi.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=37855
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
Volle
15.10.2004 01:08:59
Eihän kyse ollut siitä, onko Nirvanaa käsitelty ikinä täällä, vaan siitä kuunteleeko sitä enää nykyään kukaan.

Oli miten oli, mä kuuntelen toisinaan. Taisi olla viime lauantai, kun heräsin eräältä kaverilta jatkojen jälkeen ja telkusta tuli kymmenen Nirvanan biisiä putkeen. Sinänsä ihan kivaa, mutta harmitti että kuluneista kulunein, Smells like teen spirit oli ykkösenä.
Nam.
kingdom
15.10.2004 01:31:05
Oli miten oli, mä kuuntelen toisinaan. Taisi olla viime lauantai, kun heräsin eräältä kaverilta jatkojen jälkeen ja telkusta tuli kymmenen Nirvanan biisiä putkeen. Sinänsä ihan kivaa, mutta harmitti että kuluneista kulunein, Smells like teen spirit oli ykkösenä.

Se on joka MTV-jutun ykkösenä.
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
Errorist
15.10.2004 01:53:43
Yksi ilmoittautuu lisää. Nirvana on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen kovimmista bändeistä.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
Deg
15.10.2004 02:44:57

Nirvana oli kova, mutta Seattlesta tuli kyllä pari kovempaakin pändiä samoihin aikoihin. Ja ne sai enemmänkin kun yhden hyvän levyn tehtyä. Alice In Chains ja Soundgarden siis.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Flow
15.10.2004 06:32:53
Just luin Cobainin päiväkirjat ja nyt on menossa, eräs toinen elämänkerrallinen teos.
Levyjä en ole kuunnellut sitten yläasteen mutta eiköhän sitä taas nuiden kirjojen lukemisen jälkeen tule taas innostuttua...
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli?
GoingNowhere
15.10.2004 09:56:24

Nirvana on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen kovimmista bändeistä.

Puhut asiaa! Loistavia biisejä! En ole kyllä levyjä viimeaikoina kuunnellu mutta pitäisi vissiin taas alkaa kuunteleen.. Ja kyllä se Nevermind on maailman paras levy..!
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!!!
Stain
15.10.2004 11:54:58
Ehdottaisin kuitenkin keskustelun siirtymistä tuonne aikaisempaan Nirvana-threadiin ja tämän lukkoon laittamista.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
Jouto
15.10.2004 14:47:24
Ehdottaisin kuitenkin keskustelun siirtymistä tuonne aikaisempaan Nirvana-threadiin ja tämän lukkoon laittamista.

Vieläkö uskallan vastata? No ihan äkkiä vaan :)
Aika monikin kuuntelee vielä nykyään Nirvanaa. Aika suosittu kaikkien vähänkin rock- ja heavyhenkisten ihmisten keskuudessa. Vaikka minäkin olin ihan pentu ja mitääntietämätön Cobainin kuollessa..
Itse ostin tuossa eilen In Utero:n kun oli niin halpa. On kyllä tosi rok.
The end ist the beginning is the end ist the beginning is the end is the beginning is the end...
Alttoviulisti
15.10.2004 14:54:02

Joo, kuuntelen joskus.
zippiz
15.10.2004 14:55:22
Joo,tuleehan sitä aina välil soitettuu...Sitä pitää kysyy,ku tul itosta kirjasta puhe,et minkälainen se on..kannattaako ostaa..??? Joskus meinasin jo tehä niin,mut sit kuitenkin peruin...et mitä mieltä ootte siitä elämäkerrasta?
Ei oo mietoo..
Hohhoijaa
15.10.2004 15:05:45
Nirvana on hyvä bändi.
miscage
15.10.2004 15:57:03
Nirvana on loistava bändi, tuosta bändistä aloitin "oikean" musiikin kuuntelun.
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
waukku
15.10.2004 16:44:04
Nykyään ihmiset eivät kehtaa myöntää pitävänsä nirvanasta. Tai jos kehtaa ni sit pitää selitellä "mut ikinä en oo teen spiritistä tykänny".
Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong...
Sliv
15.10.2004 16:45:09
Ruisrockin keikka oli ihan jees. siis mitä nyt olen video katellut. torrentista joskus hain.

toisaalta sitten se Italian viimeinen keikka oli taas jotain aivan kauheaa. sanojen unohtelua. sama kohellus jatkui slovenian keikalla. vikassa keikassa oli suunta mielestäni vähän ylöspäin. tai no ainakin niiden kolmen biisin aikana jotka on julkaistu.
-Mickill-
15.10.2004 16:54:01 (muokattu 15.10.2004 16:54:43)
Nirvana on loistava. Suosikkilevyni on ehdottomasti Nevermind, levy jolla ei ole yhtään huonoa biisiä, mestariteos. Oli hyvä veto Nirvanalta tehdä menestyalbumi Nevermindin jälkeen seuraavaksi älyttömän rosoinen ns. vittumainen levy In Utero. Joka on kylläkin helvetin hyvä lätty myös. Mun mielestä näistä muista 'saman aallon' seattlebändeistä ei ole koskaan ollut yhtään mihinkään, Nirvana pesee Pearl Jamit/Alice In Chainsit ja kumppanit ihan kevyeen. Jotenkin ne kaikki kuulostaa älyttömän tylsältä Nirvanaan verrattuna.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Härski
15.10.2004 17:05:14
Mun mielestä näistä muista 'saman aallon' seattlebändeistä ei ole koskaan ollut yhtään mihinkään, Nirvana pesee Pearl Jamit/Alice In Chainsit ja kumppanit ihan kevyeen. Jotenkin ne kaikki kuulostaa älyttömän tylsältä Nirvanaan verrattuna.

Samat mietteet. Nirvana on ainoa grungebändi, jota ihan mielellään jopa kuuntelee. Ainuttakaan levyä en omista, mutta eiköhän se Nevermind ole jossain vaiheessa tuossa levyhyllyssä. Ja myös kuuuntelussa, HOho.
Juugeli
15.10.2004 17:06:40 (muokattu 15.10.2004 17:07:07)
Nirvana on loistava. Suosikkilevyni on ehdottomasti Nevermind, levy jolla ei ole yhtään huonoa biisiä, mestariteos. Oli hyvä veto Nirvanalta tehdä menestyalbumi Nevermindin jälkeen seuraavaksi älyttömän rosoinen ns. vittumainen levy In Utero. Joka on kylläkin helvetin hyvä lätty myös.

Jeps, kyllä munstakin In Utero on vain hitusen huonompi kuin Nevermind. Nykyään on kai rock-lehdistökin alkanut tunnustamaan sen hyvyyttä. Esim. Guitar World otsikoi viime vuonna: In Utero - Their Final Victory > Their Greatest Album. Paljon rohkeampi levyhän se on, sitä tuskin voidaan kieltää, ja kyllä Nevermindin tai In Uteron paremmuus on hyvin hiuksenhienoa minulle.
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)