Hern ndez 13.10.2004 13:36:32 | |
---|
Maiden on vaan yksinkertaisesti paras |
Phobophile 13.10.2004 14:18:53 | |
---|
Maiden on vaan yksinkertaisesti paras Hoho! Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa |
hemma 13.10.2004 16:54:56 (muokattu 13.10.2004 17:12:41) | |
---|
Hävittäjä-ässät työssäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääään! Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin!Niilin silmät aukeavat...tunnetteko sen Los Angeles... Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai... |
Robert 14.10.2004 13:41:34 | |
---|
Hävittäjä-ässät työssäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääään! Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin!Niilin silmät aukeavat...tunnetteko sen Los Angeles... Lisää! Tahtoo lisää! HOHO! Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli? |
Basil79 14.10.2004 20:52:11 (muokattu 14.10.2004 20:52:49) | |
---|
Hoho! Miten niin hoho! no makuasioista ei voi kuin kiistellä |
Miten niin hoho! no makuasioista ei voi kuin kiistellä Sinäpä sen jo sanoitkin. |
Wickerman 14.10.2004 21:34:42 | |
---|
Juu täällä moni haikailee että Live After Death tulisi DVD:lle. No, sehän tulee kyllä, heeboilla on nimittäin aikeissa julkaista kokonainen DVD sarja. Ensimmäinen on tämä Early Days, seuraavana Live After Death. Sitten kaiketi Somewhere in Time ja 7th son matskua jne. Tämä on ihan tuolla Maidenin kotisivullakin. Rahastusta? Ehkä, mutta ei ole tosiaan pakkoo ostaa. Minä olen kyllä tällaista kaipaillutkin kovasti. Kiva verrata livekeikkoja eri aikakausilta. Tourikin on ensi vuonna tulossa, saapa nähä onko Suomi rosterissa... |
Paperilyhty 15.10.2004 19:30:50 | |
---|
Tourikin on ensi vuonna tulossa, saapa nähä onko Suomi rosterissa... Pakko olla!! Olen käytännöllisesti katsoen jo Lippupalvelun ovella odottamassa lipunmyynnin alkua... =D Am I cursed or am I blessed, I can't tell,
oh yes |
asa 16.10.2004 18:31:30 (muokattu 16.10.2004 18:32:21) | |
---|
Mulla on Maidenin jokaikiseltä kiertueelta paljon video- ja äänimateriaalia, mutta silti aion ostaa tuon DVD:n. Toi Ruskin armsin keikka on ainoa mitä mulla jo ennestään ole, mutta kaikki mitä Maiden julkaisee, on pakko-ostos, se kuitenkin on elämää suurempi bändi. Jä tässä vaiheessa mainos: http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=14836 Me soitamme tuolla Maidenia, kannatta tulla ihmettelemään. UP THE IRONS! UP THE IRONS! |
Artturi 19.10.2004 12:14:17 | |
---|
|
Basil79 12.11.2004 09:46:34 | |
---|
DVD:hän on jo ulkona, mutta kukaan ei kommentoi itse sisältöä. Itse en ole vielä rahapulasta johtuen päässy hommaamaan tätä. Niin kertokaas ny miltä näyttää ja tuntuu. Onko ihan MUST maiden tikkarille? |
18is9 12.11.2004 12:46:32 (muokattu 12.11.2004 12:47:21) | |
---|
No joo, ostin tuon DVD:n tuossa. Siinä on neljä noin 40-minuuttista keikkataltiointia, jotka minulle on se pääasia. On siinä jotain muutakin sälää mukana mutta se ei minua liikuta. Vanhin keikka on Ruskin Armsista Paul DiAnnon aikakudelta. Meininki on kova, mutta keikka on kuvattu videokameralla yleisön joukosta ja ääni on taattua bootleg-laatua. Ihan mukava lisäpala. Kuriositeetiarvoa. Toinen DVD:n keikka, Live at Rainbow, on Maidenin eka virallinen livevideo. Äänenlaatu on hyvä ja meno kohtalaista. Laulua ainakin on jälkiäänitetty rankasti, mutta mukava tämä on katsoa. Kolmas on Beast over Hammersmith, joka on Number of the Beastin kiertueen alusta. Ehkäpä parhaita keikkavideoita ikinä. Tämä pala oikeuttaa tämän DVD:n julkaisun ja hankinnankin. Bändi on kovassa iskussa ja soundit on riittävän hyvät. Kuvaus ei ole parasta mahdollista laatua, mutta sekin välttää. Aikanaan tätä ei julkaistu koska laatu ei ollut "riittävä" ;). Neljäs keikka on TV-taltiointi jostain festareilta Piece of Mindin ajoilta. Selkeämpi kuva, hieman tuhnut soundit ja rutinoituneempi soitanta kuin Hammresmith-keikalla. Tästä pätkästä huomaa ettei se ole Harriksen ohjaama, kun Smith vetää sooloa niin kuvataan suurinpiirtein Murrayn persettä. Mutta ihan jees tämäkin. Live After Deathia odotellessa... kyllä tämä minusta on ihan kannattava hankinta, varsinkin jos ei ennestään omista noita keikkoja bootleg-videoina. Ainakin Hammersmithistä on olemassa ilmeisesti pidempikin versio laittomana kopiona. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
J.P.K 12.11.2004 18:05:13 | |
---|
Joo eilen tuon kävin ostamassa. En ole vielä ihan kaikkea kerinnyt katsoa, mutta livekeikkojen lisäksi siitä löytyy ainakin 90min pitkä dokumentti, jossa käydään läpi bändin historia sen perustamisesta Piece Of Mind levyyn saakka, ja haastattelussa ovat kaikki vanhat Maidenin soittajat (mm. DiAnno, Clive Burr, Dennis Stratton sekä sellaisia joiden soitto ei ole kerinnyt edes levylle asti). Ainakin itselle oli mielenkiintoista katsottavaa tuo dokumentti. |
drvulter 12.11.2004 20:15:13 | |
---|
Jea' Shackle-razzle-futzal-craz |
Fadead 12.11.2004 20:16:20 | |
---|
Jea' Sä oot nolo. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
drvulter 12.11.2004 23:28:27 | |
---|
Sä oot nolo. MITÄMÄNYTTEIN Shackle-razzle-futzal-craz |
Fadead 13.11.2004 16:02:20 (muokattu 13.11.2004 16:03:10) | |
---|
joo, ei mitään "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
kupteri 13.11.2004 22:19:39 | |
---|
Pitihän tuo ostaa ja ostan loput osatkin :-) Tossa joku aiemmin mainitsi kirjastakin "Run To The Hills". Noh, ostin senkin, onpahan mielenkiintoista luettavaa ennen nukkumaanmenoa :-) |
Paperilyhty 14.11.2004 14:25:23 | |
---|
-- "Run To The Hills". Noh, ostin senkin, onpahan mielenkiintoista luettavaa ennen nukkumaanmenoa :-) Ihan mielenkiinnosta kysyn (mistä muustakaan syystä?), suomen- vai englanninkielisen? Sitä vaan mietin, että jos suomenkielisen, niin onkohan hyvin käännetty? Varmaan ostan kuitenkin sen alkuperäisteoksen, jos ostan. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Basil79 15.11.2004 09:49:48 | |
---|
Ostinpa itsekkin tuon DVD:n vaikka budjetti ylittyikin.. No kyllä se on loistava DVD Maiden fanille. Enpä parempaa voisi kuvitella. Dokumentti oli todella kiinnostava vaikkei siinä paljoa uutta ollut, jos on run to the hillsin lukenut. Olisi hauskaa ollut nähdä sen kaverin kommentti, joka ei pysynyt bändissä tyttöystävänsä estelyiden takia. Steve ainakin kommentoi "what a waste" sanoilla.. oli kuulemma todella hyväkin se kitaristi. Sitten oli joku tyyppi, joka väittää Steven heittävän vieläkin hänelle kommenttia, että miksi lähdit bändistä, voisit olla vieläkin soittamassa...:) Mielenkiintoinen on!! Paul Dianno on muuten nykyisin aika mielenkiintoinen tapaus.. |