Aihe: Autowaheista
1
atimoc
11.10.2004 00:10:07

Olen suunnitellut jonkinlaisen autowah-purkin hankkimista, vaihtoehtoina ovat lähinnä Danelectron French Fries ja Ibanezin AW7. Musiciansfriendin klippien perusteella Danelectro ($40) kuulostaa hintaisekseen suhteellisen muikealta, mutta Ibanez ($60) kyllä pesee sen vähintäänkin monipuolisuudessa, jos ei muussakin. D:tä en ole ikinä nähnyt kaupassa, mutta Soitin-Laineen nettisivuilla näyttäisi olevan hintana 57e. Ibanezille en löytänyt suomihintaa laisinkaan. Thomannilla purkit ovat 38 ja 79e.

Jos joku omistaa jommankumman noista, kommentteja olisi mukava kuulla. Kannattaako harrastelijasoittajan maksaa tuplahinta Ibasta? Erityisesti kiinnostaa laitteiden bypass-ominaisuudet, eli meneekö soundi persiilleen jos efektin laittaa pois päältä.
I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands Yeah rock 'n roll.
jaspi mäkky
14.10.2004 11:24:02
Digitech
Synth Wah

Digitech Synth Wah Envelope filter, 7 Wah - variants,triggers and stage effects, integrated audio DNA chip,additional Cabinet Modelling exit to the direct connectionat output stag
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … opefilter_bodeneffekt_prodinfo.html
Tsekkaa tuo loota. toi on hyvä autowah.
zorro
14.10.2004 11:57:54
itse tiedän sen verran että sitä dodin fx25(?) pedaalia ei kannate ostaa.

Tuo digitech saattaa jopa olla hyvä.
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
Kapane
14.10.2004 13:26:15

itse tiedän sen verran että sitä dodin fx25(?) pedaalia ei kannate ostaa.

Perusteluja huudellaan.
Dumb
14.10.2004 13:30:32

Perusteluja huudellaan.

Samaa kaipailisin.
zorro
14.10.2004 14:30:59 (muokattu 14.10.2004 14:33:02)
Perusteluja huudellaan.

se on sanoinkuvailemattoman epäkäytännöllinen. Siitä ei saanu muuta kuin avaruus ääniä, eikä ollenkaan sitä mitä sillä hain.

ehkä voi olla että se on jopa siihen tarkoitettu. mutta kitaran kuulosta filtteröintiä siitä ei saanut.

Niin ja vaikka se ei kitaralta kuulostanutkaan, ei siitä silti saanu edes niitä saundeja mitä mutroneista ja q-troneista saa (mutta niitäkään minä en siitä hakenut).

niinkuin edellä mainitsin, se on sanoinkuvailemattoman epäkäytännöllinen, joten suosittelen että koette sen itse, mikäli haluatte perusteluja.
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)