elbowski 13.10.2004 20:23:57 | |
---|
Mitä mieltä TE arvoisat muusikoiden.netin muusikot olette mieltä näistä takeista. Elikkä ne takit joissan on hupussa sellainen karvajuttureunus. Axeman haukkuu takkiani hopparitakiksi mutta enpä välitä. Mitä TE olette mieltä?? Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
KTR 13.10.2004 20:51:56 | |
---|
Ne on ihan hyviä takkeja. |
Jani The Rock 13.10.2004 21:38:46 | |
---|
Taitavat olla jonkin sortin muotia, kun niitä näkee niin perkeleesti? Helvetin rumia ne mun mielestä ovat, niinkuin lähes kaikki takit joissa on huppu. Vanhoja kunnon maihareita lukuunottamatta. Mutta oli ruma tai ei, niin varmasti käyttökelpoinen ja lämmin takki. Näillä keleillä hyvinkin asiallinen. Don`t mess with the countryboys |
Kassu 13.10.2004 22:07:34 | |
---|
Hoho! |
elbowski 13.10.2004 23:05:10 | |
---|
Hoho! just näin! hyvä axeman! Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
elbowski 13.10.2004 23:06:31 | |
---|
Taitavat olla jonkin sortin muotia, kun niitä näkee niin perkeleesti? Helvetin rumia ne mun mielestä ovat, niinkuin lähes kaikki takit joissa on huppu. Vanhoja kunnon maihareita lukuunottamatta. Mutta oli ruma tai ei, niin varmasti käyttökelpoinen ja lämmin takki. Näillä keleillä hyvinkin asiallinen. muodissa tai ei, mulla on tollanen takki. En liiku muodin perässä mutta näistä tykkään. Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Aerodactev 13.10.2004 23:22:23 | |
---|
karvajuttureunus. Axeman haukkuu takkiani hopparitakiksi Ovatko inuiitit hoppareita?
Long = progressive = good
|
elbowski 13.10.2004 23:34:49 | |
---|
Ovatko inuiitit hoppareita? OIKEIN!!!!!!! hyvä! Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Kassu 14.10.2004 15:29:23 | |
---|
Selittäkääpäs, miksi sen takin pitää ulottua polven alle vaikka muualta on sitten sopivan kokoine? Sehän näyttääkin aivan ylisuurelta. Eikä nuge niin harteikas ole että sille ei takki mahtuis ;) |
elbowski 14.10.2004 15:57:49 | |
---|
Selittäkääpäs, miksi sen takin pitää ulottua polven alle vaikka muualta on sitten sopivan kokoine? Sehän näyttääkin aivan ylisuurelta. Eikä nuge niin harteikas ole että sille ei takki mahtuis ;) Ei ulotu edes polven alle. Toi on ihan oikean kokonen mulle. Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Hannu H. 14.10.2004 15:59:28 | |
---|
Selittäkääpäs, miksi sen takin pitää ulottua polven alle vaikka muualta on sitten sopivan kokoine? Pitkä takki on lämpimämpi... Ei tarttee olla satoja villakalsareita päällekkäin ;) "May the tone be with you" |
M1kk0 14.10.2004 16:02:09 | |
---|
Selittäkääpäs, miksi sen takin pitää ulottua polven alle vaikka muualta on sitten sopivan kokoine? Sehän näyttääkin aivan ylisuurelta. Eikä nuge niin harteikas ole että sille ei takki mahtuis ;) samasta syystä varmaan, kun miksi jotkut nahkatakit ylettyy myös polven alapuolelle. Blow me up Mr.Spock! |
Ei ulotu edes polven alle. Toi on ihan oikean kokonen mulle. Ainakin se näyttää ihan naurettavan suurelta. Ok, ei se takki ole hoppari, tuskin siinä lukee niin. Niinku jo irkissä todettiin, väännät kaikki aina nurinpäin. Jos Schumi ajaa formulalla, ei se tarkoita että hän on formulakuski tai että tuo ferrari olisi formula. Lol. |
elbowski 14.10.2004 16:48:04 | |
---|
Ainakin se näyttää ihan naurettavan suurelta. Ok, ei se takki ole hoppari, tuskin siinä lukee niin. Niinku jo irkissä todettiin, väännät kaikki aina nurinpäin. Jos Schumi ajaa formulalla, ei se tarkoita että hän on formulakuski tai että tuo ferrari olisi formula. Lol. Ei se edes näytä suurelta. Eikä sen pidä mikään snoukkatakki ollakkaan Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
sini 14.10.2004 16:55:24 | |
---|
Mitä väliä sillä on, onko jokin vaate toisen mielestä 'magee' tai 'siisti' Antakaa nyt jokaisen olla just sellaisia kuin haluaa. Mä ainakin vaan nauraisin jos 'Axeman ei tykkäisi mun takista', jos viitsisin tehdä sitäkään. Ihan sama. |
elbowski 14.10.2004 18:50:15 | |
---|
Mitä väliä sillä on, onko jokin vaate toisen mielestä 'magee' tai 'siisti' Antakaa nyt jokaisen olla just sellaisia kuin haluaa. Mä ainakin vaan nauraisin jos 'Axeman ei tykkäisi mun takista', jos viitsisin tehdä sitäkään. Ihan sama. Ei oo siitä kyse. mietin vaan teidän mielipidettä. Enpä mä tuosta axemanin mielipiteestä välitä kärpäsenpaskan vertaa. Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Kassu 14.10.2004 19:05:48 | |
---|
Ei oo siitä kyse. mietin vaan teidän mielipidettä. Enpä mä tuosta axemanin mielipiteestä välitä kärpäsenpaskan vertaa. Silti pitää itkeä sitä täällä, koulussa ja irkissä. Hoho! |
elbowski 14.10.2004 19:12:58 (muokattu 14.10.2004 19:13:42) | |
---|
Silti pitää itkeä sitä täällä, koulussa ja irkissä. Hoho! tai sitten ei Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
L.C.F 14.10.2004 21:00:59 | |
---|
Rumia ku rullatuolit ne eskimotakit... snää |
hörhö 15.10.2004 16:36:58 | |
---|
Minä pidän pitkistä takeista ja karvareunuksista. Tosin en omista sellaista takkia, mitä tässä kuvaillaan, enkä välttämättä pitäisi siitä. Mutta takki se on siinä missä muutkin ja ihan hyvän näköisiäkin ovat monasti. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |