Aihe: 3D mallinnettuja kitaroita (RR, LP, Strato, Warlock..)
1
blöö
11.10.2004 16:14:25 (muokattu 11.10.2004 16:25:19)

Joo, eli tuolla (linkki) olis RR (ja noi muutkin, catalog linkin takana) kepukan 3D mallinnus. Rekisteröidyin ja koitin Unlockkaa jne, niinkuin ohjeissa sanotaan mutta eipä näytä toimivan, eli en saa imutettua niitä.
To unlock and download 3D model please login to your account first. You can unlock model in as many file formats as you need free. Hmm, ymmärsinköhän ton jotenkin väärin että ei oliskaan ilmaista?
Jos jotain sattuu kiinnostamaan niin vois koittaa saako niitä sieltä.
Itse koitin .dxf formaattia kun on tullut eniten niitä käytettyä.

http://www.3dcadbrowser.com/preview.aspx?ModelCode=5616
Metalristi.
spyykko
11.10.2004 16:28:38

Hmm, ymmärsinköhän ton jotenkin väärin että ei oliskaan ilmaista?

Mä en nyt saa tosta mistään käsitystä että se olis ilmasta. Hinnat 75-300 taalan välillä, tai vaihtoehtoisesti omia _hyväksyttyjä_ mallejaan voi vaihtaa toisiin malleihin yksi-yhteen (oman mallin hyväksyttämiseen menevä aika 2-3 viikkoa)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
spyykko
11.10.2004 16:31:18 (muokattu 11.10.2004 16:32:59)

Mä en nyt saa tosta mistään käsitystä että se olis ilmasta. Hinnat 75-300 taalan välillä, tai vaihtoehtoisesti omia _hyväksyttyjä_ mallejaan voi vaihtaa toisiin malleihin yksi-yhteen (oman mallin hyväksyttämiseen menevä aika 2-3 viikkoa)

EDIT: Jatketaan vielä. Lisäksi tarjolla olevat tiedostomuodot viittaavat vähän siihen että nuo mallit on tehty vain näyttämään hyviltä, ts. mitat eivät välttämättä ole oikein, tai ne eivät siirry noissa tiedostomuodoissa kunnolla. Musta on ehkä tullut turhankin skeptinen tällaisissa asioissa, mutta pessimisti ei pety :-)

EDIT: Voiny **TTU. Meikäläiselle voi taas myöntää jonkun p3310 of the day -palkinnon. Mä lupaan oppia vielä joku päivä erottamaan editointi ja replynapin toisistaan ;-)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
blöö
11.10.2004 16:40:59 (muokattu 11.10.2004 16:59:27)

Joo huomasin just että oman laiskuuden piikkii meni :)
Eli pitää olla vaihtis mallinnuksia ja jos ei oo niin sit pitää maksaa.
Vaihtiksia anyone :D
Joo skeptinen olen minäkin noihin MUTTA jos noi ei oo ihan kököt niin säästäis paljo aikaa ja vaivaa, ei noit alustakaan viittis/osais alkaa tekee.
Metalristi.
pwallin
14.10.2004 11:13:17 (muokattu 14.10.2004 12:08:49)

Aika keskinkertaisia mallinnuksia. Mitat ovat varmaankin "kohtuu" oikein, mutta laadullisesti teen kyllä itsekin parempia (kunhan saan vain mitat käsiini). Nämä soveltuvat kyllä mainiosti johonkin pienimuotoiseen käyttöön esim. nettisivuille tai lähtökohtana omalle muuntelulle. Joissain malleissa muuten näkyi olevan myös shading-virheitä, joten epäilen että mallinnuksissa on todellakin parantamisen varaa...en itse maksaisi näistä mitään.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)