Huikki 14.10.2004 13:06:36 | |
---|
Viritysmittarin kohdalla tuo päällä/pois-näkyminen nyt ei ole ihan niin paha juttu jos käyttää mykistys-toimintoa virittäessä. Muutoin olen kyllä samaa mieltä tuosta ongelmasta. Varsinkin kun on paljon pedaaleja mukana eikä aina välttämättä kuule sitä omaa soundiaankaan kauhean hyvin. Kiva vedellä joku Lo-Fi filtteri tai (ennen säröä kytketty) "voimakas" delay päällä esim. koko biisi läpi. 8-) Yleensä jos käytetään viritysmittaria keikalla, olisi tarkoitus nähdä masiinan ledit. Muiden pedaaleiden kohdalla ei ole niin väliä, tuskin se yleisöä kiinnostaa onko mulla päällä tube screamer vai super overdrive. Aurinkoisella kelillä tämä merkittävä ongelma. "Aurinkolippaa" on kokeiltu, ei oikein auta. |
Yleensä jos käytetään viritysmittaria keikalla, olisi tarkoitus nähdä masiinan ledit. No joo, tottahan tuo on, kyllä. En taas ajatellut asiaa tolta kantilta. |
Keke Urlaub 14.10.2004 17:22:34 | |
---|
Yleensä jos käytetään viritysmittaria keikalla, olisi tarkoitus nähdä masiinan ledit. Muiden pedaaleiden kohdalla ei ole niin väliä, tuskin se yleisöä kiinnostaa onko mulla päällä tube screamer vai super overdrive. Aurinkoisella kelillä tämä merkittävä ongelma. "Aurinkolippaa" on kokeiltu, ei oikein auta. Mitäs jos sen viritysmittarin ottaisi irti laudasta ja laittaisi johonkin sopivaan paikkaan pystyasentoon, vaikka vaffarin/lattiamonitorin/mikkitelineen kylkeen roudariteipillä jos ei parempaa paikkaa keksi? Laittaa sillain poispäin auringosta. Kieltämättä tuo vähän säätöä vaatii, mutta keksikää parempi (ei, nyt en viittaa petersonin räkkituneriin :). Shake before use. |
Huikki 15.10.2004 11:06:11 | |
---|
Mitäs jos sen viritysmittarin ottaisi irti laudasta ja laittaisi johonkin sopivaan paikkaan pystyasentoon, vaikka vaffarin/lattiamonitorin/mikkitelineen kylkeen roudariteipillä jos ei parempaa paikkaa keksi? Laittaa sillain poispäin auringosta. Kieltämättä tuo vähän säätöä vaatii, mutta keksikää parempi (ei, nyt en viittaa petersonin räkkituneriin :). Jotenkin sitä pitäisi pystyä vielä polkemaankin :) |
Jäärä 15.10.2004 11:41:58 | |
---|
Sen ledit on näkynyt yllättävän hyvin auringonpaisteessa, vaikka laudassa olevien muiden pedaalien pienemmät ledit ovat näkyneet huonosti tai ei ollenkaan. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |