evil666 14.10.2004 10:08:19 | |
---|
According to Britain's Metal Hammer magazine, the original Crue lineup of Nikki, Tommy, Vince and Mick will play the following U.K. dates in June 2005: Jun. 14 - Glasgow, UK @ SECC Jun. 15 - Manchester, UK @ MEN Jun. 17 - Cardiff, UK @ Int'l Arena Jun. 18 - Birmingham, UK @ NEC Jun. 19 - Wembley, UK @ Arena eli ton tiedon perusteella vosi aatella et keikkoja tulisi olemaan enemmän originaali kokoonpanolla..jes! itseäni kiinnostas mennä tsekkaa bändi just johonkin ulkomaan keikalle..tossa olisi yks vaihtoehto..mites te mötley fanit..meinaatteko lähteä kattoo britteihin ? tai onko tietoo mistään mahd.euroopan kiertueesta? uutta levyä eikös nää sällit vähän väsää..tai jotain demon tynkää eix ne tee..sitä odotan innolla minkälaista materiaalia on tulossa jos on tullakseen.. Sex,drugs and rock´n roll |
sitä odotan innolla minkälaista materiaalia on tulossa jos on tullakseen.. Oletko tutustunut opukseen The Dirt? Se kannattaa lukea odotellessa, saatta into uutta levyä odotellessakin laimentua. Hoho. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
evil666 14.10.2004 10:18:22 | |
---|
The Dirtyhan on ihan loistava rok legenda kirja..aika cliseinen mutta ookoo..luulen että kaverit on värittäny siihen juttua aika paljon... Sex,drugs and rock´n roll |
-Mickill- 14.10.2004 11:39:54 | |
---|
According to Britain's Metal Hammer magazine, the original Crue lineup of Nikki, Tommy, Vince and Mick will play the following U.K. dates in June 2005: Jun. 14 - Glasgow, UK @ SECC Jun. 15 - Manchester, UK @ MEN Jun. 17 - Cardiff, UK @ Int'l Arena Jun. 18 - Birmingham, UK @ NEC Jun. 19 - Wembley, UK @ Arena Jos tää on totta niin YEAH!!! Mutta odotellaan nyt tohon kesäkuuhun asti ja kattellaan sit uudestaan että onko ne tosissaan taas palannut yhteen. Ja meikäläisen on tuo Crüe aivan pakko nähä livenä, makso mitä makso. Uusi levy olisi kyllä niin kova juttu huh huh.. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
evil666 14.10.2004 12:59:22 | |
---|
kyllähän siitä palaamisesta on ollu puhetta ja nyt se näyttää tapahtuvan.. käy tsekkaa sellainen sivu www.nikkisixx.tv..se on jonkun fanin sivu kait..siel on vincestä uus kuva..jätkä ei ole enää sellainen turvonnu possu...heh.. Sex,drugs and rock´n roll |
fifehole 14.10.2004 15:11:02 | |
---|
Jos tää on totta niin YEAH!!! Mutta odotellaan nyt tohon kesäkuuhun asti ja kattellaan sit uudestaan että onko ne tosissaan taas palannut yhteen. Ja meikäläisen on tuo Crüe aivan pakko nähä livenä, makso mitä makso. Uusi levy olisi kyllä niin kova juttu huh huh.. Tekis mieli lähteä, viimeksi nähnyt bändin livenä TOP kiertueella Helsigissä joskus 85-86. Head for an eye |
Deeku 14.10.2004 21:21:51 | |
---|
Sweden Rock on kuulemma laittanut tarjouksen menemään. Nikkin päiväkirjan mukaan uusia rallejakin on väännetty. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
-Mickill- 15.10.2004 13:28:52 | |
---|
Nikkin päiväkirjan mukaan uusia rallejakin on väännetty. Joo niin näkyy olevan, on Vince kanssa tehny demoja. Kuulemma tyyliin Shout kohtaa Feelgoodin.. Saas nähdä, mutta jos on ton tyylistä niin kuulostaa enemmän kuin hyvältä! Ja Mick Mars on myös kuulemma hyvässä kunnossa, vittu täähän rupeaa näyttämään jo aika hyvältä. Vielä kun se yks sankari tulis mukaan hakkaa niitä kannuja ni ois koko lössi taas kasassa. "One, two, Freddys coming for you"
Rasvaton 16.10.2004 16:44:13 | |
---|
The Dirtyhan on ihan loistava rok legenda kirja..aika cliseinen mutta ookoo..luulen että kaverit on värittäny siihen juttua aika paljon... Luin pari vuotta sitten ja ei oikein iskenyt. Yliarvostettu mielestäni. |
fifehole 16.10.2004 18:39:28 | |
---|
Luin pari vuotta sitten ja ei oikein iskenyt. Yliarvostettu mielestäni. Voi olla, luitko suomenkielisenä? Toimii paremmin jenkkilän versiona. Mun mielestä ihan helvetin hyvä kirja ja vaikka edes 1/3 osa olisi totta on äijillä mennyt tosi lujaa. Muutenkin kiva lukea juttuja mitä ei tiennyt teininä kun bändiä hulluna diggaili, mitä nyt suosikista oli lukenut 8) Head for an eye |
-Mickill- 16.10.2004 19:29:39 (muokattu 16.10.2004 19:31:53) | |
---|
Voi olla, luitko suomenkielisenä? Toimii paremmin jenkkilän versiona. Oon samaa mieltä, jotenkin oli paljon hauskempi lukea tota englannin kielistä kuin suomenkielistä. Vaikka siinä paljon kauemmin aikaa menikin. Se oli paljon aidompaa kun se teksti oli suoraan sitä miten jäbät olivat itse sen kirjoittaneet. Jos oikeesti menee tyyliin että: "Oh man, I was so fucking wasted last night" ja suomennus menee että: "Vittu vieköön pojat että mä olin eilen jurrissa" Niin kyllä sitä mielummin lukee sitä alkuperäistä. Ihan hyvin kuitenkin loppupeleissä suomennettu ei siinä mitään mutta itse tykkäsin kuitenkin enemmin The Dirtistä kuin Törkytehtaasta. Voi myös johtua osittain siitä että luin ton englannin kielisen ekana jolloin kaikki ne tarinat oli uutta ja sen suomiversion vasta n. vuoden päästä vai milloin se sitten tulikaan. Niin ja se vielä loppuun että The Dirt on paras kirja mitä olen koskaan lukenut. "One, two, Freddys coming for you"