tattis 14.10.2004 09:33:56 | |
---|
Eli kyse on 8040 valvestatesta. Virran kun kytkee päälle niin alkaa h***tinmoinen hurina. Hurinassa ei sinänsä ole mitään mielenkiintoita, vaan siinä kun alkaa kitaralla soittelemaan, niin keppi kuullostaa aivan totaalisen epävireiseltä. nimim. hämmentynyt pääkaupunkiseudulta. Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
Ja olet varma ettei kitarasi tosiaan ole epävireessä. Tai joku efekti päällä. Kautta Super Marion tulikukan |
Penasol 14.10.2004 10:00:24 | |
---|
Valvestateissa on yksi putki siellä etuasteessa. Luulen, että se on vaihdon tarpeessa. Itselläni on putkisäröpedaali jossa on heikkokuntoinen Telefunkenin ecc82, lämmetessään se alkaa tuottaa vähän ring modulator- tyyppistä jännää soundia, ja ring modulatorissa on vähän epävireinen meininki. Olen sen rikkinäisen putken siellä pitänyt, koska pedaalissa on mahdollisuus kytkeä päälle transistori putkisärön sijaan. Olisiko vika siinä putkessa? "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Juzzu 14.10.2004 10:19:46 | |
---|
Vielä kun alat Valvestatestasi kuulemaan venäjänkielistä radiota, niin sehän on ihan tavallisessa kunnossa! ;o) Mulla oli junnuna sellainen ensimmäisen sarjan 8080, joka murisi venäläistä uutista ja säätä ja mitä lie ajankohtaisohjelmia treenikämpillä. Kyllä oli hienoa omistaa sellainen peli. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Ben_D 14.10.2004 10:24:47 | |
---|
Vielä kun alat Valvestatestasi kuulemaan venäjänkielistä radiota, niin sehän on ihan tavallisessa kunnossa! ;o) Mulla oli junnuna sellainen ensimmäisen sarjan 8080, joka murisi venäläistä uutista ja säätä ja mitä lie ajankohtaisohjelmia treenikämpillä. Kyllä oli hienoa omistaa sellainen peli. Mulla on ollut himassa aivan sama 8080 ja venäjänkielinen radio alko sieltäkin kuulumaan. Ajattelin ensin, että alakerran naapuri huudattaa telkkaa tai radioo, mutta paskat; se oli Valvestate ;) |
Metal_Griffin 14.10.2004 16:03:20 | |
---|
Hurian tekee myös kuivunut päätekonkka. Putkivahvareissa voi syntyä myös sellainen varjoääni ts. matalampi ääni yhtäaikaa soivan äänen kanssa, jolloin syntyy tuo epämiellyttävä interferenssi. Transistorivahvareista ei ole niin paljon kokemusta.... |
HeavyMachinery 16.10.2004 14:13:22 | |
---|
Kuuluu valvestaten perus ominaisuuksiin, ei se ole vika No niin, sano napoleon ! |
Boltsa 16.10.2004 19:34:28 | |
---|
Vielä kun alat Valvestatestasi kuulemaan venäjänkielistä radiota, niin sehän on ihan tavallisessa kunnossa! ;o) Hassu juttu, meidän reenikämpällä tuli kerran PA-vahvistimesta samanlaista mökää :) Se oli sellainen Hagströmin 4-kanavainen nuppi, jota käytettiin lauluun. Silloin tosin ei ollut kytkettynä muutakuin PA-kaapit. Mutta kyllähän sitä hetken ihmetteli, että mistä ihmeestä radion ääni voi tulla :) |