Aihe: 2-tier kiipparitelineet
1 2
Windreaper
13.10.2004 16:24:08
Lähiaikoina olisi aikomus ostaa kohtalaisen helposti kuljetettava laadukas kahden kiipparin teline. Tämä rajaa vaihtoehdot aika pitkälti X- ja pylväsständeihin. Mitä käytätte tällä hetkellä ja onko kokemusta seuraavista: Ultimate Apex, K&M Spider?
mr.muzak
13.10.2004 18:13:57
Lähiaikoina olisi aikomus ostaa kohtalaisen helposti kuljetettava laadukas kahden kiipparin teline. Tämä rajaa vaihtoehdot aika pitkälti X- ja pylväsständeihin. Mitä käytätte tällä hetkellä ja onko kokemusta seuraavista: Ultimate Apex, K&M Spider?

QuikLok 642, tokaa tasoa voi säätää myös korkeussuunnassa, itsellä molemmat koneet täysin vaakatasossa. Tuohon saa myös lisäosilla kolmannen kiipparin, telineen tukevuus tosin siinä kohtaa ei ole enää mikään paras. Kolmelle kiipparille olisi varmaankin 4-jalkaiset parhaimpia (ja myös tasainen esiintymislava:))

http://www.quiklok.com/search_list. … unction=detail&Layout_0_uid1=30
M.i.k.key
13.10.2004 20:37:15
Mulla on samanlainen kuin Muzakilla ja tyytyväinen olen ollut. Mulla on myös Ultimate tolppa, siitä parin ekan kuukauden aikana hajosi roudauksissa osia, mm kahva ja semmoinen tasapainotintappi... K&M:llä näkyy olevan aika makea tuommoinen tolppamalli. Jos soittaisin hevibändissä tai ruottalaisessa tanssibändissä niin hankkisin semmoisen :)
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Kaleface
13.10.2004 21:07:30

Hankin juuri tuon Ultimate Apexin.

Etuja: helppo roudata, perkeleen tukeva, soittimet voi asettaa juuri sellaisiin korkeuksiin kuin haluaa, koskettimet saa riittävän ylös (120cm), itselleni tämä on aika oleellista seisten soittaessa kun olen sen verran pitkä.

Haittoja: tasoja ei saa kallistettua, vähän liika tuommoinen kikkelinjatke, hieman korni vaikka onkin toisaalta tyylikäs
"Tää on paska planeetta, täällä ei oo painovoimaa."
M.i.k.key
13.10.2004 21:11:05
Tuosta Ultimatesta piti vielä sanomani että sitä en kyllä uskalla käyttää ison Fantomin kanssa. Painoa on 30kg ja syvyyssuunnassakin mylly on vähän turhan iso ultimatea varten.
KB
13.10.2004 22:41:56 (muokattu 13.10.2004 22:44:46)
Mulla samat ständit - QuikLok ja Apex - samoin kokemuksin. Mitä järeämpi=raskaampi soitin, sitä mieluummin Apex jää kotiin. QuikLok on kestävä ja toimiva ständi. Vaikkei oo niin mediasexy ;) (omakuvassa Quik)

Spiderkin on ollut muutamalla keikalla käytössä - ne helkkarin hämähäkin jalat oli koko ajan tiellä, kun touhuaa pedaaleiden kanssa. Tai sitten pedut pitää teipata lattiaan kiinni.

Edit: Nii ja on mulla vieläkin treenikämpällä ollut Deltex - se on ihan liian snadi > 61-koskettimisille peleille.
Eddy
14.10.2004 00:26:01 (muokattu 14.10.2004 00:33:30)
Mulla on ollut jo kymmenen vuotta sama stondis käytössä ja kysyisin neuvoa teiltä arvon kolleegat,että mikähän mahtaisi olla merkki/tyyppi (Kaveri tahtoisi samanlaisen).Kuvaus:Neljä jalkaa,joissa säädettävä korkeus.Laite näyttää ylhäältäpäin katsottuna tältä >--< tai |--|,kulmia vois säätää tarpeen mukaan.Laajennuspalikoita löytyi ainakin tilaushetkellä aika kiitettävästi (kokistelineitä myöten).Ei oo tullut vastaan toista kasaan menevää telinettä,jolle uskaltaisin laskea n.40kg painavan pianokoskettimiston+synan.Tilasin häkkyrän aikoinaan fasulta ja hinta oli n.800mk.Jos joku tunnistaa näistä epämääräisistä kuvauksista tuotteen,ni ilmoitelkaa.

edit:Jossain tällä foorumilla julkaistussa kuvassa muistelisin nähneeni kyseisen telineen.Olisikohan ollut miittikuvien joukossa...
Koskettelen soittimia...
M.i.k.key
14.10.2004 00:37:59 (muokattu 14.10.2004 00:40:09)
Eddyn teline kuulostaa Quik-lokilta...
haen mallin...

EDIT: jeps, eli WS-550. Perustellinki on tämmöinen:
http://www.quiklok.com/400x400/sku_WS_550.jpg
siihen sit vaan niskaan toinen taso, nuottiteline, mikkiteline, mukiteline...
baron
14.10.2004 00:41:29 (muokattu 14.10.2004 00:55:15)

haen mallin...

Aina sun pitää etuilla!
Sehän on juuri mun teline.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
M.i.k.key
14.10.2004 00:42:13
Aina sun pitää etuilla!

Tsori... :)
Meillä taitaa olla päivystysvuoroissa joku moka! Kuka on yöpäivystäjä tänä yönä?
Eddy
14.10.2004 00:52:56
haen mallin...

Kiitoksia,just tota hain!Löytyykö hyllytavarana stadista vai meneekö tilaukseksi.Lisäosat olivat ainakin muutama vuosi sitten aika kiitettävissä hinnoissa (tuplaantui hinta jo kättelyssä).
Koskettelen soittimia...
M.i.k.key
14.10.2004 00:56:10
Kiitoksia,just tota hain!Löytyykö hyllytavarana stadista vai meneekö tilaukseksi.Lisäosat olivat ainakin muutama vuosi sitten aika kiitettävissä hinnoissa (tuplaantui hinta jo kättelyssä).

F-musa kaisaniemessä tai Jumbon kulmilla niin ainakin ennen sai varastolta seuraavaksi päiväksi. Hintaa tuolla taitaa olla juu...
baron
14.10.2004 07:40:11

F-musa kaisaniemessä tai Jumbon kulmilla niin ainakin ennen sai varastolta seuraavaksi päiväksi. Hintaa tuolla taitaa olla juu...

Mä ostin vuosi sitten Kaisaniemen F-musasta samalla kun nykyisen pianoni, oli hyllytavaraa, ei tarvinnut edes varastosta hakea, vaan sai heti mukaan.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Rantsu
14.10.2004 10:41:15
Ei oo tullut vastaan toista kasaan menevää telinettä,jolle uskaltaisin laskea n.40kg painavan pianokoskettimiston+synan.

Invisible, tuo legendan mukaan puolalaisen riippusiltainsinöörin suunnittelema häkkyrä. Niitä ei enää tosin saa, onneksi ostin pari aikanaan ja hyvin ovat kestäneet. Onko kellään muulla enää näitä?
"Ehke parempi mine kotona."
M.i.k.key
14.10.2004 10:43:18
Invisible, tuo legendan mukaan puolalaisen riippusiltainsinöörin suunnittelema häkkyrä. Niitä ei enää tosin saa, onneksi ostin pari aikanaan ja hyvin ovat kestäneet. Onko kellään muulla enää näitä?

Noista mä oon kyllä vähän kateellinen!
Leikari
14.10.2004 11:09:12 (muokattu 14.10.2004 11:10:24)

taisi olla 80-luvun loppua kun semmoisen ostin - minulla oli silloin pari syntikkaa olohuoneessa, joten siistin näköinen teline kelpasi. Enimmäkseen teline on ollut kotistudiolla - en tiedä, että miten mahtaisi jatkuvaa roudausta kestää mm. vaijerit. Muutenkin hankalan mallinen kuljetettavaksi (paitsi jos on sille oma pussi tsm.). Sinällään pystytys/purku ei kauaa kestä.

Pikkuisen olen harkinnut, että laittaisinko omani tulevana talvena myyntiin - so. mikäli jää pois käytöstä. Teline nimittäin vie syvyyssunnassa paljon tilaa so. syntikat ovat "peräkkäin" eivätkä osittainkaan päällekäin (ainakaan tässä minun versiossani - niitähän oli useampia malleja), joten jää nähtäväksi, että vieläkö mahtuu. Se on kyllä elegantin näköinen vs. X-jalka, joka on "rehellinen työkalu".
Rantsu
14.10.2004 15:28:02
Pikkuisen olen harkinnut, että laittaisinko omani tulevana talvena myyntiin - so. mikäli jää pois käytöstä.

No perskuta. Myy mulle, kyllä aina kolmannellekin käyttöä löytyy!
"Ehke parempi mine kotona."
Mertsi
14.10.2004 22:30:00
Tuli tässä mieleen, että kuinka tukeva tuo Ultimate Apex oikein on? Jos laitan kahteen kerrokseen, alas esim. Roland RD-700 ja ylös Trinity. Eli yhteensä n. 50kg Kestääköhän kyseinen ständi moista taakkaa? Entäpä tukevuus? Saako olla koko ajan pelkäämässä, että kalliit lelut menee rikki`?
Kiittää pitää! Ps.150
Leikari
15.10.2004 17:42:55
No perskuta. Myy mulle, kyllä aina kolmannellekin käyttöä löytyy!

katsotaan miten käy myyntiaikeen kanssa - mikäli päädyn myymään niin voin kysäistä silloin kiinnostusta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)