Beowulf 13.10.2004 10:42:35 | |
---|
Minulla on ollut tällainen Asturias merkkinen, AST 60 mallinen nailonkielinen kitara jo vuosia. Olen ollut tässä mietteissä, että luopuisin siitä kun ei sillä enää paljon minulla käyttöä ole. Ainoa ongelma on, ettei minulla ole hajuakaan paljon tuollaisesta voisi pyytää/mikä sen arvo on. Onko kellään kokemusta/tietoa asiasta? Pitäisi varmaan pyytää asiantuntijan arvio tai jotain mutta kokeillaan nyt ensin täällä jos joku tietäisi. *Ei hyvää päivää* |
Minulla on ollut tällainen Asturias merkkinen, AST 60 mallinen nailonkielinen kitara jo vuosia. Olen ollut tässä mietteissä, että luopuisin siitä kun ei sillä enää paljon minulla käyttöä ole. Ainoa ongelma on, ettei minulla ole hajuakaan paljon tuollaisesta voisi pyytää/mikä sen arvo on. Onko kellään kokemusta/tietoa asiasta? Pitäisi varmaan pyytää asiantuntijan arvio tai jotain mutta kokeillaan nyt ensin täällä jos joku tietäisi. Mulla tuollainen ast30 malli. Ostin kun halvalla sain. En tosin tiennyt merkistä mitään. Netin mukaan laatukitaroita ja nykymallien hinnat alkavat tuosta reilusta 1300 eurosta. Mutta jos ammattilainen jotain kertoo, niin julkista toki tieto myös täällä. |
kjh 15.10.2004 09:59:24 (muokattu 15.10.2004 09:59:56) | |
---|
Ja minulla on AST 50. Ostin sen uutena n. 25v sitten ja hintaa oli jonkinverran yli 2000mk. Kerro toki jos saat asiantuntevan hinta-arvion. Kai sitä voisi yrittää vertailla laatua nykyisin myynnissä oleviin kitaroihin ja sitten pudottaa (lisätä?) hintaa ikäperusteella... Karri |
J-PPP 15.10.2004 10:13:24 | |
---|
WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! FOR SALE: Hamer USA Sunburst Archtop |
Beowulf 15.10.2004 18:10:27 (muokattu 15.10.2004 18:10:57) | |
---|
No, kävin Soitin Huttusella ja vaihdossa olisi antanut 200 euroa. En vaihtanut. *Ei hyvää päivää* |