jkinnun2 09.10.2004 13:21:08 | |
---|
Ei pääse, kun ei pääse, vaikka tarjtaan humppakeikkaa, niin ei näköjään pääse kun sitten vissiin niin sitä rokkia pitää olla vaivaamassa ;) Mika Niinpä, tää tanan free-elo on ajoittain niin syvältä, välillä ei mitään duunia ja sitten kaikki keikat tarjotaan samalle päivälle : ) |
Niinpä, tää tanan free-elo on ajoittain niin syvältä, välillä ei mitään duunia ja sitten kaikki keikat tarjotaan samalle päivälle : ) -Hei, mites nyt jk:lle on noin päässy käymään? Ihanko vapaaehtoispohjalta? |
kuunsirppi 13.10.2004 21:37:21 | |
---|
messissä ollaan. me itseasiasa järjestettiinkin bänditorin porukalla "humppajamit" itseasiassa ne oli etupäässä ryyppäjäiset, jossa oli bändikamat nurkassa soittamsita varten. käytännössähän homma meni niin, että siellä sitten etupäässä soitettiin. Nin ja ei ollut helpoa löytää yhteistä päivää tuollekkaan sakille. Vaikka kuinka oli tammikuinen perjantai, niin silti osa jengistä oli keikalla. Hauskaa oli Mika Hauskaa oli joo...minä olin ainoa naispuolinen osallistuja ja vielä kuskina :o( Saisinkos osallistua minäkin noihin tuleviin jameihin? En kylläkään silloin halua olla kuljettajana, vaan kuljetettavana :o) |
kuunsirppi 13.10.2004 21:39:21 | |
---|
Samoin.
Niin oli. Yhtään humppaa ei kyllä taidettu soittaa. Vai soitettiinko? Hei eikös se yksi sun porukan säveltäjän biisi ollut humppa? Vai kellä se oli..? Kyllä siellä joku soitti haitarilla ja joku myös lauloi...muistelen ma! |
baron 13.10.2004 23:06:20 | |
---|
Hei eikös se yksi sun porukan säveltäjän biisi ollut humppa? Vai kellä se oli..? Kyllä siellä joku soitti haitarilla ja joku myös lauloi...muistelen ma! Hetkinen! Olit kuskina ja noin hataralla pohjalla???? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
jkinnun2 14.10.2004 15:47:08 | |
---|
-Hei, mites nyt jk:lle on noin päässy käymään? Ihanko vapaaehtoispohjalta? ai humppaa vai mitä meinaat? perkule humppa kunniaan!!! |
R.Syke 14.10.2004 16:02:25 (muokattu 14.10.2004 16:03:11) | |
---|
ai humppaa vai mitä meinaat? perkule humppa kunniaan!!! -ei kun sitä freenä oloa :) |
jkinnun2 14.10.2004 21:25:15 | |
---|
-ei kun sitä freenä oloa :) No mikä lie nykyajanvillitys... |
kuunsirppi 14.10.2004 22:19:14 | |
---|
Hetkinen! Olit kuskina ja noin hataralla pohjalla???? No hei kamoon, musta tulee luultavasti jo muutaman päivän sisällä mummo. Eihän mun pidäkään enää kaikkee muistaa :o) Toinen muistinmenetystä puolustava juttu on se, että saan nykyään tehdä päivät mitä lystään, kun ei enää kykene pää/päivätyöhön......kunhan hengailen ja yritän miettiä, mikä musta tulis isona ja miten mun tulevaisuuden käsikirjoitus on kirjoitettu....toivottavasti siihen liittyy vahvasti musiikki tuon lapsenlapsen hoidon rinnalla |
baron 14.10.2004 23:55:35 | |
---|
No hei kamoon, musta tulee luultavasti jo muutaman päivän sisällä mummo. Eihän mun pidäkään enää kaikkee muistaa :o) Toinen muistinmenetystä puolustava juttu on se, että saan nykyään tehdä päivät mitä lystään, kun ei enää kykene pää/päivätyöhön......kunhan hengailen ja yritän miettiä, mikä musta tulis isona ja miten mun tulevaisuuden käsikirjoitus on kirjoitettu....toivottavasti siihen liittyy vahvasti musiikki tuon lapsenlapsen hoidon rinnalla OK. Ens miitissä kun et oo kuskina, mä voin kertoa mitä tapahtui. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
kuunsirppi 16.10.2004 00:32:32 (muokattu 16.10.2004 00:33:10) | |
---|
OK. Ens miitissä kun et oo kuskina, mä voin kertoa mitä tapahtui. Tuohan sopii :o)) Oon nyt muuten vajaa kolmen tunnin vanha mummo. Tyttövauva syntyi tyttärelleni ja hänen sulholleen keisarinleikkauksella Naistenklinikalla 15.10. klo 21.40. Kriittiset mitat: 52 cm ja 4470 g. terveisin onnesta sekaisin oleva mummo |
baron 16.10.2004 00:37:08 | |
---|
Tuohan sopii :o)) Oon nyt muuten vajaa kolmen tunnin vanha mummo. Tyttövauva syntyi tyttärelleni ja hänen sulholleen keisarinleikkauksella Naistenklinikalla 15.10. klo 21.40. Kriittiset mitat: 52 cm ja 4470 g. terveisin onnesta sekaisin oleva mummo Paljon onnea! Varmaan kannettiin kunnialliset 40 viikkoa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
kuunsirppi 16.10.2004 10:38:47 | |
---|
Paljon onnea! Varmaan kannettiin kunnialliset 40 viikkoa. Kiitos kiitos! Itse asiassa kannettiin 37 viikkoa ja yksi päivä. Diabeetikon vauva, joka siis kasvoi loppumetreillä kovasti. Kaikki on kuitenkin hyvin ja tänään päästään katsomaan :o) |
Sertzo S 16.10.2004 10:58:50 | |
---|
Kaius Tihtosen tekemä humppa nimeltään "Otetaampa pienet humpat", on hauska ralli, harmiton sellainen. Oletteko vetäneet arvon humpan hurjat? Siinä on hauska väliosa. Liekö puutarhassa sävelletty...? Muistaakseni hän puutarhuri on. |
baron 16.10.2004 11:00:56 | |
---|
Kiitos kiitos! Itse asiassa kannettiin 37 viikkoa ja yksi päivä. Diabeetikon vauva, joka siis kasvoi loppumetreillä kovasti. Kaikki on kuitenkin hyvin ja tänään päästään katsomaan :o) Paljonko Apgarit? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 16.10.2004 15:39:15 (muokattu 16.10.2004 17:52:28) | |
---|
Kaius Tihtosen tekemä humppa nimeltään "Otetaampa pienet humpat", on hauska ralli, harmiton sellainen. Oletteko vetäneet arvon humpan hurjat? Siinä on hauska väliosa. Liekö puutarhassa sävelletty...? Muistaakseni hän puutarhuri on. -Siis tyttären isäkö? Nyt olen kyllä pihalla tästä keskustelusta :( |
kuunsirppi 17.10.2004 02:27:25 | |
---|
Paljonko Apgarit? yheksän kuulemma...nätti oli tyttö. Ihan mummonsa suu. Pieni, kun ruusunnuppu :o) Sokerit on nyt vähän alhaalla, mutta sanoivat, että ne pitäis tasoittua parissa päivässä. Let's see! Tulin juuri keikalta ja tässä sitä katselen kuvia samalla, kun juon uniolutta! Hyvää yötä! Eikä muuten laulettu ku kaks humppaa tänään. |
Kukko 17.10.2004 02:35:33 | |
---|
yheksän kuulemma...nätti oli tyttö. Ihan mummonsa suu. Pieni, kun ruusunnuppu :o) Sokerit on nyt vähän alhaalla, mutta sanoivat, että ne pitäis tasoittua parissa päivässä. Let's see! Tulin juuri keikalta ja tässä sitä katselen kuvia samalla, kun juon uniolutta! Hyvää yötä! Eikä muuten laulettu ku kaks humppaa tänään. Joo, onnittelut täältäkin;) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Eddy 17.10.2004 02:36:32 (muokattu 17.10.2004 02:37:54) | |
---|
Eikä muuten laulettu ku kaks humppaa tänään. Toi on hyvä alku... Edit:Ja tietysti onnittelut! Koskettelen soittimia... |
kuunsirppi 17.10.2004 12:08:44 | |
---|
Kiitos pojat onnitteluista! |