stratocaster 12.10.2004 18:02:12 (muokattu 12.10.2004 18:14:01) | |
---|
Jaaha.. jätkät laittanu nykyisellä kokoonpanolla 14 klassikkobiisiä purkkiin.. onko kukaa kuunnellu levyä? Onko hyvä? Edit: jaaa.. anteeks... huomasin että se tulee pihalle 17. päivä. Voimaa!! Nopeutta!! |
Ben_D 12.10.2004 19:12:53 | |
---|
Jaaha.. jätkät laittanu nykyisellä kokoonpanolla 14 klassikkobiisiä purkkiin.. onko kukaa kuunnellu levyä? Onko hyvä? Edit: jaaa.. anteeks... huomasin että se tulee pihalle 17. päivä. Pitäähän toi hommata, vaikka mulle Anthraxin laulaja on Joey Belladonna. |
bedlam 12.10.2004 21:07:35 | |
---|
Minuun taas bändi kolahti täysillä vasta Sound of White Noise-levyllä. Persistence of Timellä oli hemmetin hienoja biisejä, mutta Bushin persoonallisen hieno ääni vasta sai täysillä minut mukaan. Tuota levyä voisi harkita kuunnella, mutta bändin livenä studiossa rykäisemä levyllinen vanhoja biisejä on kyllä melkoista rahastusta. Ja vielä väittävät, että tämä teko nyt on sitten todella faniystävällinen juttu. http://www.mikseri.net/kiasma |
stratocaster 12.10.2004 21:15:38 | |
---|
Pitäähän toi hommata, vaikka mulle Anthraxin laulaja on Joey Belladonna. Mun mielestä toi uus laulaja kuullostaa kyllä paljo paremmalta... Ja mielenkiintoista kuulla miten jätkät vetää vanhoja biisejä. Odotan enemmän rankkuutta ja parempia soundeja. Mun mielestä hyvä idea tehä tollanen levy. Voimaa!! Nopeutta!! |
bedlam 12.10.2004 21:45:31 (muokattu 12.10.2004 21:45:58) | |
---|
Odotan enemmän rankkuutta ja parempia soundeja. Luin sivuiltaan, että nauhoittivat livenä riehuen kaikki biisit ja miksaus on jätetty tahallaan treenikämppämäiseksi. http://www.mikseri.net/kiasma |
Luin sivuiltaan, että nauhoittivat livenä riehuen kaikki biisit ja miksaus on jätetty tahallaan treenikämppämäiseksi No katsotaan nyt... Kyllä ne soundit voi siltiki olla hyvät. Ja rankemmat sovituksetkin voi olla. Voimaa!! Nopeutta!! |
cell 24.11.2004 12:50:27 | |
---|
Joo kyllä toi levy pitää tänää hakee. voi olla aika kova levy, sitä paitsi vanhat biisit on parempia, "mun mielestä" Belladonna ja Bush on molemmat hemmetin hyvii laulajii. |
FatSam 24.11.2004 13:27:51 | |
---|
Kyllähän tuota viikonloppuna tuli luukutettua hevisaunassa. Tuli vaan otettua juomia sen verran, että vähän sähläystä se oli. Kuulin noin viis ekaa biisiä kolmisen kertaa, enkä loppupäätä lainkaan. Mutta loistolätty on: hyvät soundit, tarkkaa - mutta rentoa - soittoa ja legendaarisia biisejä. Kyllä nyt ainakin Anthrax-diggareiden tuo kuuluu hankkia. Ja mieluiten muidenkin... Karkit loppu ny. |
stratocaster 24.11.2004 15:23:19 | |
---|
Kyllähän tuota viikonloppuna tuli luukutettua hevisaunassa. Tuli vaan otettua juomia sen verran, että vähän sähläystä se oli. Kuulin noin viis ekaa biisiä kolmisen kertaa, enkä loppupäätä lainkaan. Mutta loistolätty on: hyvät soundit, tarkkaa - mutta rentoa - soittoa ja legendaarisia biisejä. Kyllä nyt ainakin Anthrax-diggareiden tuo kuuluu hankkia. Ja mieluiten muidenkin... ahaa.. onko se sittenkin hyvä.. ite olen kuullu vaa madhousen alun ja se kuullosti paskalta. Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa.
HEhaahhahoehoeuhe!"!! |
FatSam 24.11.2004 18:12:24 | |
---|
ahaa.. onko se sittenkin hyvä.. ite olen kuullu vaa madhousen alun ja se kuullosti paskalta. No juu, ei siitä välttämättä kaikki tykkää, mä ihan tykkäsin. Karkit loppu ny. |
stratocaster 24.11.2004 20:09:56 | |
---|
No juu, ei siitä välttämättä kaikki tykkää, mä ihan tykkäsin. No ehkä se madhousen alku ei kerro koko levyn tasoa :P Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa.
HEhaahhahoehoeuhe!"!! |
Aegis 25.11.2004 11:09:20 | |
---|
Bush on ehkä turhan poppi vaikka teknisesti hyvin laulaakin. Belladonna on aina kuulostanut jotenkin ihan turhalta känisijältä, mutta Neil Turbin on ihan kunkku! Metal Thrashing MA-A-A-A-D! Siinä on sitä meininkiä. En muista oliko tuossa Evilsillä sitten niitä Turbinin aikaisia juttuja, mutta jotenkin tuntuu, että Bush ei välttämättä saa sinne sitä samaa repimistä. Toivottavasti olen väärässä, onhan tuo levy kuultava. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Valdemar 25.11.2004 11:13:46 | |
---|
Joo pitäs hommata varmaan! Fat girls tell no lies |
asa 25.11.2004 13:21:25 | |
---|
Täytyy suurena fanina todeta, että koko levystä uupuu henki ja sielu. todella väsynyttä meininkiä. Rässikomppi laahaa ja muutenkin yksi idoleistani Charlie Benante soittaa todella huonosti tällä levyllä. Etukäteen arveltuna olisin uskonut homman kaatuvan John Bushiin ja sen tulkintaan, mutta ei se nyt niin kauheaa ollutkaan. Ostakaa jos saatte divarihinnalla, muutoin en suosittele. UP THE IRONS! |
Ben_D 25.11.2004 13:25:46 | |
---|
Täytyy suurena fanina todeta, että koko levystä uupuu henki ja sielu. todella väsynyttä meininkiä. Rässikomppi laahaa ja muutenkin yksi idoleistani Charlie Benante soittaa todella huonosti tällä levyllä. Etukäteen arveltuna olisin uskonut homman kaatuvan John Bushiin ja sen tulkintaan, mutta ei se nyt niin kauheaa ollutkaan. Ostakaa jos saatte divarihinnalla, muutoin en suosittele. En koe tätä vanhan Anthraxin fanina sen arvoiseksi, että menisin ostamaan. Tyydyn mp3 versioon. Saa noi vanhat alkuperäiset Anthrax äänitteet riittää. |
Ben_D 08.12.2004 08:44:47 (muokattu 08.12.2004 08:45:27) | |
---|
Jaahas, täytyyhän tää ostaa kun vinyylinäkin julkaistiin. Levyn mp3:na kuunneelleena täytyy kyllä sanoa, että omasta mielestäni Belladonna pesee tän Bushin vokaaliosastolla. |
stratocaster 08.12.2004 21:08:16 | |
---|
Ite kyllä tykkäsin! Jätkillä on tunnelma katossa ja studiolivenä vetävät ihan mallikaasti. Bushista tykkään enemmän ku siitä belladonnasta... Se huus liikaa. Silakka |
Lappis 09.12.2004 20:49:38 (muokattu 09.12.2004 20:49:49) | |
---|
Täytyy suurena fanina todeta, että koko levystä uupuu henki ja sielu. todella väsynyttä meininkiä. Rässikomppi laahaa ja muutenkin yksi idoleistani Charlie Benante soittaa todella huonosti tällä levyllä. Etukäteen arveltuna olisin uskonut homman kaatuvan John Bushiin ja sen tulkintaan, mutta ei se nyt niin kauheaa ollutkaan. Ostakaa jos saatte divarihinnalla, muutoin en suosittele. Rakkaan ex-naapurini kommentti pursaa nyt paskaa. Tämä on harvinaista Asalle, mutta näin on. Benante ei soita missään vaiheessa huonosti. Asa kuunteli levyn yhdesti lävitse jossain? Ja sen perusteella dissasi. Ei näin. Benante soittaa ihan samalla tasolla mitä olemme häneltä tottuneet kuulemaan. Tiukaa, fillivoittoista soittoa. Rässikomppi ei laahaa missään kohtaan, joissain kohdissa se on hivenen hidastettu. Ei kuitenkaan laahaa missään nimessä. Tuo vain raskautta musaan lisää. Henki ja sielu eivät varmasti ymmärrettävistä syistä voi olla samalla tasolla kuin aikoinaan näiden biisien ollessa vielä uusia, sehän on selvä juttu. mutta kyllä tältä levyltä fiilistä löytyy yllinkyllin. Loistava levy kertakaikkiaan. Ja Bush näyttää olevansa todellinen eliittilaulaja. Olisi ollut alusta asti mies bändissä ja Anthrax olisi ihan eri tasolla suosiossa mitattuna kuin nyt. Bush on ihan eri planeetalta kuin Belladonna, joka ei kyllä ole vakuuttanut missään vaiheessa.. ei asenteeltaan, ei taidoiltaan. Loistava levy, suosittelen kaikille Fani since- 88 |
FatSam 09.12.2004 20:52:17 | |
---|
Benante soittaa ihan samalla tasolla mitä olemme häneltä tottuneet kuulemaan. Tiukaa, fillivoittoista soittoa. Rässikomppi ei laahaa missään kohtaan, joissain kohdissa se on hivenen hidastettu. Ei kuitenkaan laahaa missään nimessä. Tuo vain raskautta musaan lisää. Kyllä mä kanssa kuuntelin, että hyvin se (taas) paukuttaa. Tuolla live-dvd:llä Charlie on kyllä huimassa vedossa. |
Lappis 09.12.2004 20:53:15 | |
---|
Minuun taas bändi kolahti täysillä vasta Sound of White Noise-levyllä. Persistence of Timellä oli hemmetin hienoja biisejä, mutta Bushin persoonallisen hieno ääni vasta sai täysillä minut mukaan. Tuota levyä voisi harkita kuunnella, mutta bändin livenä studiossa rykäisemä levyllinen vanhoja biisejä on kyllä melkoista rahastusta. Ja vielä väittävät, että tämä teko nyt on sitten todella faniystävällinen juttu. Miten muutenkaan sitä voisi nimittää, kun fanit ovat kaikki biisit itse levylle saaneet valita? Ihmeellistä kitinää joka asiasta. Ei sitä ole edelleenkään pakko ostaa jos noin vituttaa. |