evil666 13.10.2004 10:47:31 | |
---|
mitä muuten olette mieltä saako tämä Axel Rose valmiiksi koskaan sitä ns.uutta albumiaan?jätkä on kyl aikaa ja rahaa siihen kuluttanut ihan kiitettävästi..ja eix ne soittajatkin siinä vaihdu vähän miten saattuu.. jos se albumi joskus tulee niin pakkohan se on hommata, mut luulen ettei siinä(eikä olekkaan)sitä Gunnari meininkiä..,mut se kanssa ihmetyttää et mitä se Rose sopii niitä keikkoja ja kiertueita ns. Gunnareille kun se peruu ne kuitenkin viime kädessä.. Sex,drugs and rock´n roll |
Locrian 13.10.2004 10:51:52 | |
---|
Jos pikkasen tarkemmin miettii noita Akselin touhuja ni-"Ei täs oo mitään järkee." -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Angus 13.10.2004 10:56:57 | |
---|
1. Guns N' Rosesilta ei ikinä tule uutta albumia (tosin voihan aina toivossa elää, mutta hyvin epätodennäköistä). Tarkoitan siis, että tämä Axl:n "Axl N' Posers" ei todellakaan ole Guns N' Roses. 2. Axl, ei Axel. 3. Enpä usko siihenkään, että Axl N' Posers koskaan tuota albumiaan valmiiksi saa. Toivonkin myös sitä, ettei koskaan tuota albumia saisi tehtyä. Se olisi hyvin nöyryyttävää Guns N' Rosesin nimelle. Kiitos. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
evil666 13.10.2004 11:23:45 | |
---|
kyl mä luulen et se josssain vaiheessa julkaisee jotain musaa..mut aika näyttää...eihän se mikään huono biisien tekijä ole ja äänikin on ihan loistava kylhän sitä varmaan vituttaa kun aikaa kuluu ja jotain koittaa tehä tosissaan mutta ei vaan onnistu..ja kyl sitä varmaan tää slashin velvet revolverkin ottaa nuppiin.. Sex,drugs and rock´n roll |
Luulis, etteivät jätä puolitiehen. Siihen levyntekoon on kuitenkin vissiin tungettu tähän mennessä ihan käsittämätön määrä rahaa. En muista paljon. Joku tietävä vois ehkä valottaa...? Vois Axl kuitenkin tehdä ton homman vaikka ihan sooloprojektina. Tulee vähän sellanen fiilis, että se yrittää vaan nyhtää viimeset irti G'n'R:n nimestä ja maineesta. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
aivokuolio 13.10.2004 12:03:00 | |
---|
Tuli muuten tuossa mieleen, että jos alkaa laskemaan mistä levystä on eniten threadeja muusikoiden.netin historian aikana, niin tämä Chinese Democracy(tai mikä nimeksi nyt sitten ikinä tuleekaan) on aika selkeä voittaja. |
Milkop 13.10.2004 12:43:28 | |
---|
Tuli muuten tuossa mieleen, että jos alkaa laskemaan mistä levystä on eniten threadeja muusikoiden.netin historian aikana, niin tämä Chinese Democracy(tai mikä nimeksi nyt sitten ikinä tuleekaan) on aika selkeä voittaja. Tämä saattaa olla myös pitkäaikaisin aihe Mnetin historiassa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
evil666 13.10.2004 12:51:25 | |
---|
en ole kyl varma mut 8milj dollaria tai 13milj.dollaria siihen levyyn mun tietojen mukaan on palanut fyrkkaa.. Sex,drugs and rock´n roll |
Locrian 13.10.2004 12:55:05 | |
---|
en ole kyl varma mut 8milj dollaria tai 13milj.dollaria siihen levyyn mun tietojen mukaan on palanut fyrkkaa.. Mihin v*****n noi rahat on saatu palamaan?En tiedä hirveästi ton levyn taustoja mutta voisko joku kertoo, että ketkä aivokuoliot tota hommaa vetää Axl W. Bushin lisäksi? -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
HaloOfFlies 13.10.2004 13:06:08 | |
---|
Ensi kuussa sen pitäisi ilmestyä. Siis pitäisi. Ainahan ne lupailevat mutta ei siitä ole tähänkään asti tullut mitään. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
evil666 13.10.2004 14:10:24 | |
---|
http://www.mygnr.com/album/ChineseDemocracy.html tuolla lukee jotain juttuja tosta albumista, sen kyl pitäs julkaista joskus 2005..sen levyn biisejä on kuitenkin jo soitettu muutamilla keikoilla joskus 2001! ihme meininkiä ettei lättyä saada pihalle jos biisit on jo kasassa.. Axl olis kyl voinut tehdä ton ihan soolo projektina..se ainut tyyppi mikä siinä on Gunnaria..siistii..!kait se jostain noittekin pitää raha saada..heh Sex,drugs and rock´n roll |
-Mickill- 13.10.2004 15:01:58 (muokattu 13.10.2004 15:03:12) | |
---|
Sanon tämän taas minkä oon jo monesti ennenkin sanonut: Minä olen menettänyt kaiken toivoni tohon Guns N' Rosesin uuteen levyyn, ei sitä julkaista ikinä. Niin monesti olen innostunut kun olen kuullut jostain sen ilmestymispäivän ja joka vitun kerta sama juttu, julkaisua on aina siirretty eteenpän. Ei se Rosen apina saa enää mitään aikaseksi, ihan sekasin tuntuu olevan koko jätkä. Axl on vähän niinkuin Michael Jackson, uskomaton lahjakkuus ja maailmanluokan tähti joka on kirjoittanut lukuisia hienoja lauluja mutta päässä viiraa ja pahasti. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
Hohhoijaa 13.10.2004 15:12:59 (muokattu 13.10.2004 15:13:10) | |
---|
Edit: Turha, poistakaa Baa. |
tillotson 13.10.2004 15:14:40 | |
---|
Jos se albumin saa valmiiksi niin tuskin se kuulostaa kunnon gnr:ltä.. ku ei oo släshi soittamassa. Ei kiitos |
pierumooses 13.10.2004 17:51:58 (muokattu 13.10.2004 18:14:37) | |
---|
gunnareita ei voi mielestäni kutsua enää Guns N' Rosesiksi sen jälkeen kun Slash oli lähtenyt bändistä. nykyinen "guns n' roses" on täyttä jöötiä. Vaikka Axl olikin oiva biisin tekijä aikoinaan, niin nykyään hän on täysi pelle ja uuden guns n' rosesin uusi albumi ei ole minusta ostamisen arvoinen. |
Kimmo72 13.10.2004 18:50:31 | |
---|
Gunnareiltahan on tullu jo uus levy kauan sitte. Sen nimi on Contraband... ja akselille on annettu bannia :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
käsi 13.10.2004 19:23:04 | |
---|
jotain sieltä joskus tulee, mutta ikävä kyllä se on axl + bänd meininkiä. ei voi oikein puhua guns ´n roses albumista kohta ne ottaa avaimet pois |
Steve McBeach 13.10.2004 19:43:34 | |
---|
Gunnareiltahan on tullu jo uus levy kauan sitte. Sen nimi on Contraband... ja akselille on annettu bannia :) Paitsi että tuo Velvet Revolverin levy ei ole Guns'n'Rosesia sen enempää kuin Axlin projekti. Tai no okei, onhan siinä Slahsin lisäksi Duff. Mutta eikös tossa Axlin projektissakin ollut ainakin jossain vaiheessa soittamassa Dizzy Reed. Vaikka Slashin soitosta diggaankin, niin ei se nyt niin iso osa gunnareita ollu, että Velvet Revolveria voisi joksikin uudeksi Guns'n'rosesiksi sanoa. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
pierumooses 13.10.2004 19:56:57 | |
---|
Paitsi että tuo Velvet Revolverin levy ei ole Guns'n'Rosesia sen enempää kuin Axlin projekti. Tai no okei, onhan siinä Slahsin lisäksi Duff. Mutta eikös tossa Axlin projektissakin ollut ainakin jossain vaiheessa soittamassa Dizzy Reed. Vaikka Slashin soitosta diggaankin, niin ei se nyt niin iso osa gunnareita ollu, että Velvet Revolveria voisi joksikin uudeksi Guns'n'rosesiksi sanoa. Velvet Revolver on lähempänä Guns N' Rosesia kuin Axlin projekti, onhan siinä Slash, Duff ja Matt, eli 3 vs 1. Ja Velvet Revolver kuulostaa enemmän gunnareilta kuin nykyinen gunnarit :) |
ragamuffin 13.10.2004 20:10:25 | |
---|
Sinäänsä en ikinä ole onnistunut ymmärtämään tota: Julkase se vitun levy, Axl on kusipää meininkiä...Minkä takia se nyt rupeis hosumaan. No Mutta sen verran mitä on kuullut ja lukenut Democrazyn valmistuksesta, Ni se todennäköisesti on bändi levy. Eli kaikki jäsenet on saanu olla täysillä mukana rakentamassa sitä. Ja se nimi homma nyt on mikä on, (Olis nyt vaan vaivautunut keksimään uuden nimen.)Vaikkakin eihän Slash, Duff, Adler tai Sorum ollu sitä nimeä keksimässä. mutta jos se levy joskus julkastaan, ni kyllä kaikille varmasti selviää että ei se oo sama bändi ku 80 tai 90-luvulla. No Velvet revolver on ihan vitun hyvä ja luultavas on myös uus Axl bandi!!! |