Aihe: Mistä uudet kielet ibaneziin?
1 2
Super-Jari
12.10.2004 21:39:40
Joo, eli mulla meni nyt tuo paksuin kieli tuosta kitarasta poikki niin mistä saan uuden ja kuka osaisi Oulussa asentaa sen paikoilleen.

Tarkotus ois saada hyvät hevisoundit. Oisko joku Peaveyn Bandit tai Laneyn joku tf-sarjan vahvistin sopiva?

Siis, niin. Miksi nykyään täällä ihmiset kyselevät vastaavanlaisia kysymyksiä joka päivä? Eikö kukaan osaa enää mennä kauppaan kysymään että paljonko joku saatanan hehkulamppu tai pyyhekumi maksaa? Tai käyttää edes googlea IHAN ITSE?

Eikö tuo HAKUnappi ole riittävän itsensäselittävä? Haku on siis sitä varten että sillä haetaan aiempia kirjoituksia JOS VAIKKA JOKU OLISI KYSYNYT AIEMMIN SITÄ IMURIN PÖLYPUSSIN HINTAA JA OHMI MÄÄRÄÄ!!

Toinen asia mikä on alkanut suoraan sanoen jo vituttaa täällä kitarapalstalla on tuo iänikuinen offtopikointi. Minä TIEDÄN että olen itsekin sitä harrastanut mutta nykyään olen pyrkinyt siitä eroon ja nykyään painakin varoitusta kun näen turhan tai typerän tekstin täällä.
Esimerkkinä olkoon muutamien tyyppien keskenäinen kinastelu täällä. Eikö nuo haistavitut erillaisen teksin muodossa voisi hoitaa joko livenä tai pikaviestein?

Kun vastaavanlaista paskaa tänne ilmestyy niin muistakaa että se pysyy täällä niin kauan että painatte tuota x-merkin näköistä nappulaa. Täällä on hyvä moderointi, mutta se ei toimi jos kukaan ei noita nappeja painele. Ei se ole mikään miinustilasto tai pomminappi vaan sillä annetaan modeille tieto että olisi siivottavaa.

Varoitusnappiin nojaten, toverinne Vasara. Kiitos ja anteeksi.
Mark-Ken
12.10.2004 21:56:04
Puhut täyttä asiaa. Saat plussan.
Bilharzia
12.10.2004 22:08:22
Juu, jätkä puhuu ihan samoja mitä oon ittekin ajatellu. Kitarat kitaroina ja jos on jotain kränää niin hoidetaan ne muualla. Menkää vaikka jollekin fleimi-foorumille mieluummin vittuilemaan toisillenne kun tunkee sitä henkilökohtasta vihanpitoo joka saatanan ketjuun.

Jos joku tulee sanomaan jotain negatiivista jostain (esim. hevikitaroista tai JakkWyldestä), niin se on sen asia sitten. Jos ette pidä miten joku asiansa heittää tai mitä heittää niin sitä X nappia painaan. Roskaista taloa ei pysty siivoamaan roskastamalla sitä lisää, joten se vittuilu ei auta mitään.
www.LifeofDebauchery.Com
Kapane
12.10.2004 22:11:04

niitä päivän tai viikon banneja sais ehkä soveltaa vähän useammin? kun kinoista puhutaan.

Tämän sanottuaan huomasi hän että hänet oli bannattu viikoksi. damn.
d-e
13.10.2004 07:18:10
komppia komppia...tänne pitäis saada aivottomien palsta myös.Kuinkahan monta Les Paul vs. Strato tai usa-fender vs. jpn-fender tms. täältäkin löytyy...(tää oli ajatelma johon osaisin ITSE hakua käyttäen löytää vastauksen).
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
Hohhoijaa
13.10.2004 07:41:57 (muokattu 13.10.2004 08:05:05)
Joo, tää oli asiaa. +

Minua on alkanut kiinnostaa Marshallin Jackhammer- pedaali. Mitä tein?

a) tein uuden threadin XXxXxX

vai

b) käytin keskusteluhakua,tsekkasin keskustelut, jäsenhaun avulla metsästin omistajat ja kyselin pikaviestillä informaatiota = sain ihan_hemmetisti tietoa ja införmäätiota, monen monen arvostelun verran silkkaa asiaa ja kokemusta. Suosittelen kaikille tätä hakuprosessia, threadien metsästäminen on hauskaa. Ja omistajien kanssa.

Ja jos "etsii uutta vahvistinta, kumpi olis parempi", niin sitten kannattaa etsiä niistä vaihtoehdoista tietoa haulla. Ja kysellä omistajilta. Haku tulee, haku tappaa.

Olen itsekin syyllistynyt rikoksiin, myönnän sen, muutama (naurua, muutama, hoho) turha threadi on tänne minun käteni kautta ilmestynyt, mutta se on historiaa. Kiitos ja anteeksi.

(edit: ja jos joku ei tajunnut, valitsin kohta b:n)
Baa.
Karlsson
13.10.2004 08:07:11
Bannia Vasaralle!
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Kapane
13.10.2004 10:49:26

Minua on alkanut kiinnostaa Marshallin Jackhammer- pedaali. Mitä tein?

a) tein uuden threadin XXxXxX

vai

b) käytin keskusteluhakua,tsekkasin keskustelut, jäsenhaun avulla metsästin omistajat ja kyselin pikaviestillä informaatiota = sain ihan_hemmetisti tietoa ja införmäätiota, monen monen arvostelun verran silkkaa asiaa ja kokemusta. Suosittelen kaikille tätä hakuprosessia, threadien metsästäminen on hauskaa. Ja omistajien kanssa.

(edit: ja jos joku ei tajunnut, valitsin kohta b:n)

En kyllä tuosta Bstä tiedä, mutta A:ta käytit kahdesti ainakin ääninäytteiden hakuun:)

Nuo ääni näyte kyselytkin ja se fakta, että niitä ei ole on ruvennut ärsyttämään. Mutta lupaan että yritän tähän muutosta tietyltä osin. Ehkäpä perjantaina kerkeäisin, kun on syysloma.
Butcheri
13.10.2004 11:03:02
Vasralle plussa, asiaa. Myönnän tosin aiemmin syyllistyneeni noihin Vasran mainitsemiin "rikkomuksiin".
Pastilli?
Vainhaalee
13.10.2004 12:49:05
Hakukoneen käyttö on aluksi hankalaa, mutta pienen harjoittelun(!) jälkeen alkaa ymmärtää sen fysiikkaa...

Hakukoneen käyttö vaatii ennenkaikkea muiden käyttäjien tuntemusta... yhdyssanat, välimerkit, kirjoitusasut, kieli yms. vaihtelevat otsikoissa käyttäjien tulkinnan mukaan, vaikka ne käsittelisivät samaa asiaa...

Ja takaisin aloittelijoiden palstalle...
Vihdoinkin sain uuden identiteetin!
skebajaba
13.10.2004 12:53:49
Joo, eli mulla meni nyt tuo paksuin kieli tuosta kitarasta poikki niin mistä saan uuden ...Tarkotus ois saada hyvät hevisoundit.

HOHO tätä en ole vielä nähnyt...muokkasin tekstiä vähäsen.

joo kyllä tuo haku on ihan mainio keksintö, tuppaa vaan olemaan hyvinkin hankala toisinaan käyttää kun ei katsele kuin otsikkoa eikä kirjoituksia topiceista.

plussan saat kuitenkin=)
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Mursuviiksi
13.10.2004 13:54:34
Hakukoneen käyttö on aluksi hankalaa, mutta pienen harjoittelun(!) jälkeen alkaa ymmärtää sen fysiikkaa...

Olenko ymmärtänyt tuon hakukoneen toiminnan oikein: eli se hakee sanoja (typerästi) vain otsikon alusta? Minun tarvitsee siis tietää tarkalleen miten joku otsikko alkaa.

Jotenkin alkaa tuntumaan, että helpommalla pääsee kun selailee vain sivuja taaksepäin...
Moussaka on kamalaa.
skebajaba
13.10.2004 15:37:48
Olenko ymmärtänyt tuon hakukoneen toiminnan oikein: eli se hakee sanoja (typerästi) vain otsikon alusta? Minun tarvitsee siis tietää tarkalleen miten joku otsikko alkaa.

Jotenkin alkaa tuntumaan, että helpommalla pääsee kun selailee vain sivuja taaksepäin...

juuri näin, eli otsikostakin pit'' olla tarkalleen sanat tiedossa jotta voi käyttä, tai siis yksi riittä mutta kuitenkin samassa muodossa kirjoitettuna, eli esim: boss sd-1 ja kirjotankin boss sd1 niin ei löydykkään.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
rakula
13.10.2004 16:57:16
Juu, kyllähän nuo kyselyt suorastaan vituttaa, mutta eikös tämä kitarakamat palsta ole tarkoitettu juuri niille kysymyksille? Jotkut kokevat ne tyhmiksi/järkeviksi, joten ei se paljoakaan ketään hetkauta jos joku "aloittelija kysyy hieman tyhmiä"
Se on Viidakon laki
Metal_Griffin
13.10.2004 17:16:40

Tyhmät kysymykset = lasten palsta
trih
13.10.2004 17:21:36

Ei hae otsikon alusta. Esimerkkejä:

Kirjoitin v-twin, kone muuttaa sen asuun vtwin ja 1 topic löytyi,
topicissa taisi olla v twin jossain kohtaa.

Kirjoitin v twin, kone löytää ison läjän topiceja joissa lukee jossain kohtaa v-twin.

Nyt on logiikka vähän sama tuossa hakukoneessa kuin eräässäkin spedetuotannon sketsisarjassa.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Metal_Griffin
13.10.2004 17:33:28

Lasten palsta on tarkoitettu alle 18 vuotiaille aikuisille ja yli 18 vuotiaille lapsille sekä muille jotka tuntevat kärsivänsä henkisestä ja alyllisestä puberteetistä...
Super-Jari
13.10.2004 17:34:33
Tyhmät kysymykset = lasten palsta

Ei lasten vaan aloittelioiden palsta. Niissä on eroa. Lasten palstaa täällä ei ole.
barnabas
13.10.2004 17:42:04
Mitä jos joku nyt ettii niitä uusia kielejä ibaneziin, ja haun tuloksena tulee tämä threadi.
Nimittäi pitäisi myös miettiä että otsikko sopii asiaan jota kirjoittaa.
Hyvin menee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)