tommi_899 12.10.2004 20:59:59 | |
---|
minkä laisia kokemusia on tuosta kitarasta? kävin tänään soitin laineella kokeilemassa jo tuli sellainen olo että nyt lähtee lespa myyntiin.. en kokeillut vahvistimella vaan kuulosti akustisena aivan mahtavalle jo kaula on kuin tehty mulle.. eli onko tuossa jotain ''suden kuoppia'' vai onko se vaan niin hyvä? aarre on siellä mistä sen löytää |
Joko ostit marsun? Vai mihin styrkkariin päädyit? |
tommi_899 12.10.2004 21:06:42 | |
---|
peavey classic 30.. kävin kokeilemassa ja se tuntui istuvan aika hyvin.. tietty se marsu kyllä huokuttelee. muttaa kitarataivaassa tuli lompakolle hieman orpo olo. aarre on siellä mistä sen löytää |
Kassu 12.10.2004 21:08:47 | |
---|
peavey classic 30.. kävin kokeilemassa ja se tuntui istuvan aika hyvin.. tietty se marsu kyllä huokuttelee. muttaa kitarataivaassa tuli lompakolle hieman orpo olo. Siis ostitko jo sen? |
Keke Urlaub 12.10.2004 21:11:19 | |
---|
minkä laisia kokemusia on tuosta kitarasta? kävin tänään soitin laineella kokeilemassa jo tuli sellainen olo että nyt lähtee lespa myyntiin.. en kokeillut vahvistimella vaan kuulosti akustisena aivan mahtavalle jo kaula on kuin tehty mulle.. eli onko tuossa jotain ''suden kuoppia'' vai onko se vaan niin hyvä? Kaverin luona olen testannut. On se tosi hyvä, jos hyvään yksilöön törmää. Toki mahongin laadusta ei voi mennä takuuseen, siitähän täällä on ollutkin jo keskustelua. Myös melko varmasti keppi on vähintään viidestä palasta. Siitä huolimatta, sustain on hyvä ja mikit vaikuttivat kelvollisilta vähän kehnommallakin vahvistimella. Kielet on syytä vaihtaa vahvempiin ja muutenkin tarkistella kaikki perusjutut, ennen kuin tosissaan alkaa tyypittämään. Waiting for muusikoiden.net...not. |
tommi_899 12.10.2004 21:11:43 | |
---|
rahat siihen on mutta katson vielä jos löytyisi halvalla joku marsu. toi sg hamma kävis kätevästi niin ettei mun tartte maksaa mitään väliä jos annan lespan vaihdossa.. jos ne ottaa aarre on siellä mistä sen löytää |
Kjukka 13.10.2004 04:40:24 | |
---|
rahat siihen on mutta katson vielä jos löytyisi halvalla joku marsu. toi sg hamma kävis kätevästi niin ettei mun tartte maksaa mitään väliä jos annan lespan vaihdossa.. jos ne ottaa Voin ihan satavarmasti sanoa että mikään kauppa ei vaihda päikseen kitaroita ilman välirahaa. |
tommi_899 13.10.2004 17:57:25 | |
---|
soitin laine sanoi 100€ väliä aarre on siellä mistä sen löytää |
tommi_899 15.10.2004 09:16:27 | |
---|
löysin muuten torilta peavey classici 30:sen hintaan 390€ ei paha hinta. aarre on siellä mistä sen löytää |
bubi 18.11.2004 13:35:20 | |
---|
Nyt olisi tarvetta uudelle kitara ja g400 vintage tuntuisi sopivan hintaiselta. Suomestakin näitä saa, n.450€. Saisin thomannilta 311€ ja ALVit pois. Olen käynyt kaupassa kokeilemassa kahta epin perus SG:tä ja ne tuntuivat ihan sopivalta tuossa hintaluokassa.. Onko tossa vintagesarjassa yksilöiden välillä suuria eroja?? kahta eri "alemman" luokan epin SG:tä olen kokeillut, ja en huomannut mitään eroa yksilöiden välillä.. Vähän kirpaisee kun sokkona pitäisi tilata..muttamutta .. Rytmi lehdessä sai hyvät arvostelut.. ja se vähän tässä innostuttaa.. |
LauriE 18.11.2004 15:01:41 | |
---|
Tilasin Vintagen Thomannilta, 311€. En ollut kokeillut etukäteen kitaraa, mutta nyt kun olen sillä soitellut, niin ei kaduta! Vahvistimeni on Peavey Classic 30, ja nämä yhdessä kuulostavat todella hyvältä. Ainoa asia joka kitarassa on yllätys, on sen keveys. Mutta en tiedä ovatko SG:t yleensäkin kevyempiä...Kitaran pintakäsittely on "worn", eli kunnon maalipintaa ei ole. Mutta jos uskaltaa Thomannilta tilata, ja on tietotaitoa kitaran hienosäätämiseen, niin suosittelen. |
carlos 18.11.2004 15:16:18 | |
---|
Ainoa asia joka kitarassa on yllätys, on sen keveys. Mutta en tiedä ovatko SG:t yleensäkin kevyempiä.. Jos vertaat Les Pauleihin niin todellakin ovat SG:t kevyempiä,eli ei oo mitää ihmeellistä siinä asias. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
tommi_899 18.11.2004 16:57:44 | |
---|
mullakin oli tuon hankkiminen mielessä mutta se jäi(pitäisi vahvistin ostaa ja puut lespaan), ostan sen sitten joskus kun tulee sopiva väli. aarre on siellä mistä sen löytää
http://www.brokenfuture.tk/
pastilli |
bubi 19.11.2004 10:50:24 (muokattu 19.11.2004 10:50:59) | |
---|
Tänään lähtee esikoiskitara uudelle omistajalle, kyllä kirpaisee.. Laitoin sen (ibanez rg270) eilen illalla iskuun ostajaa varten, laitoin alkup. mikit paikalleen, säädin tallan, jouset, kävin CRC:llä potikat ja mikkivalitsimen läpi.. ei enää rohissut kytkinkään..viritin takaisin E vireeseen, kaulalukot kiinni ja soittelin illalla viimeisen kerran.. kyllä on haikea mieli.. se on hyvin palvellut 8 vuotta.. yyyh ( tässä välissä ostaja kävi hakemas sen justiin työmaalta).. nyt se lähti...paskat fiilikset. |