dictatorsh*t 12.10.2004 15:25:50 | |
---|
En tiedä (tai en ainakaan löytänyt) tietoa siitä onko tästä ollut aiemmin keskusteluaa, mutta vaikuttaa aika kovalta jutulta. Aika hyvältä setiltä kuulostaa meinaan ton allaolevan tekstin perustella: Facts about this DVD: The disc features, for the first time ever, the original Slayer lineup - Tom Araya (vocals, bass), guitarists Kerry King and Jeff Hanneman, and drummer Dave Lombardo, who permanently rejoined the band in 2003 - performing an entire concert live. The cornerstone of the DVD will be the 1986, 28-minute classic album "Reign In Blood", performed in its entirety. During the final 45-seconds of the song "Raining Blood", "blood rains from the heavens," completely drenching the band, their instruments, and the stage. Hanneman unintentionally avoided the initial bloodbath as he stepped offstage for just a moment to handle a problem with his guitar, and missed the cue; but was deluged as he stepped back onstage. The DVD wil have a running time of about 75 minutes and will retail for 14.98$. 01. Angel Of Death 02. Piece By Piece 03. Necrophobic 04. Altar Of Sacrifice 05. Jesus Saves 06. Criminally Insane 07. Reborn 08. Epidemic 09. Postmortem 10. Raining Blood 11. War Ensemble 12. Hallowed Point 13. Necrophiliac 14. Mandatory Suicide 15. Spill The Blood 16. South Of Heaven extras include: Backstage footage & interviews Ainakin www.slayerized.com sivujen mukaan julkaistaan 26. lokakuuta Jenkeissä. Kai se sitten lähiaikoina suomessakin. Pakko-ostos ainakin minun kohdallani. ..tosin ehkä kannattaisi ostaa se dvd-soitin ensin.. Nyt on kyllä aiheet sekaisin.
Ko. puuskahduksethan johtuvat aktin aikana tiettyyn strategiseen paikkaan jäävästä ilmasta ja sen nopeasta poistumisesta. - Bacchus |
hurme 12.10.2004 15:40:55 | |
---|
Pakko-ostos ainakin minun kohdallani. Samoin. Olisko sunnuntain keikalla olla mitään verispektaakkelia? Ni Reba Katabba. |
Incarnation 12.10.2004 15:59:11 | |
---|
Samoin. Olisko sunnuntain keikalla olla mitään verispektaakkelia? Käsittääkseni tällä kiertueella on ollut (lähes) aina Raining Blood viimoisena biisinä ja lavalle on satanut verta. Tuosta biisilistasta sen verran, että käsittääkseni soittivat Angel of Deathin noiden sekalaisten biisien viimeisenä ja sen jälkeen alkoivat Reign in Blood levyn biisit. Juu nou. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Deathrace King 12.10.2004 20:54:26 | |
---|
Tuosta biisilistasta sen verran, että käsittääkseni soittivat Angel of Deathin noiden sekalaisten biisien viimeisenä ja sen jälkeen alkoivat Reign in Blood levyn biisit.
Olisikos tässä hiukan korjaamista? Äkkiä, ennenkuin skenepisteet lähtee ;)
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Olisikos tässä hiukan korjaamista? Äkkiä, ennenkuin skenepisteet lähtee ;) Epäilemättömän ehdottomasti. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Akiman 12.10.2004 21:32:14 | |
---|
Olisikos tässä hiukan korjaamista? Äkkiä, ennenkuin skenepisteet lähtee ;) Ehkäpä Incarnation tarkoitti tällaista: War Ensemble Hallowed Point Necrophiliac Mandatory Suicide Spill The Blood South Of Heaven Angel Of Death Piece By Piece Necrophobic Altar Of Sacrifice Jesus Saves Criminally Insane Reborn Epidemic Postmortem Raining Blood Tai muuta samanlaista, jolloin RB viimeisenä ja veri lentää. SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
dead-ed 12.10.2004 23:21:37 | |
---|
..tosin ehkä kannattaisi ostaa se dvd-soitin ensin.. Tätä vartenhan dvd-soittimet on kehitetty... Ei voi jättää hankkimatta, pääseepä sitten fiilistelemään stadin keikkaa. |
aivokuolio 13.10.2004 12:45:14 | |
---|
Oon miettiny jo jonkin aikaa tuota War at jne-dvd:n ostoa, mutta taitaapa nyt vaaka kallistua tämän uudemman puolelle. Perskele, koko Reign in blood.... |
Deathrace King 13.10.2004 14:44:54 | |
---|
Ehkäpä Incarnation tarkoitti tällaista: . . .
Ymmärsin täysin mitä mies tarkoitti. Ilmaisuasussa on vain hiukan korjaamisen varaa, jos on hiukankaan Slayerin tuotantoon perehtynyt. Katsopas tarkkaan. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Incarnation 13.10.2004 15:47:54 | |
---|
Ymmärsin täysin mitä mies tarkoitti. Ilmaisuasussa on vain hiukan korjaamisen varaa, jos on hiukankaan Slayerin tuotantoon perehtynyt. Katsopas tarkkaan. Hyvä että ymmärsit minua, minä en sinua. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Deathrace King 13.10.2004 20:48:41 | |
---|
Hyvä että ymmärsit minua, minä en sinua. Siis huhhuh!!! Etkö??? Olisikohan "Angel Of Death" Reign in Bloodin ensimmäinen kappale.. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
gheisari 13.10.2004 21:03:09 (muokattu 13.10.2004 21:03:30) | |
---|
voi ei! ajatusvirhe! hirveetä! |
Incarnation 13.10.2004 21:33:37 | |
---|
Siis huhhuh!!! Etkö??? Olisikohan "Angel Of Death" Reign in Bloodin ensimmäinen kappale.. Haha, nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Harvoin minua on näin tyhmäksi luultu. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Deathrace King 13.10.2004 22:38:15 | |
---|
Haha, nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Harvoin minua on näin tyhmäksi luultu. No niin! Ei millään pahalla, piti vaan korjata huutava vääryys ;) Meni muuten aika vitun hinkkaamiseks tää offtopic-toiminta. Anna anteeksi arvon keisari, älä mestaa mua! (Sarkasmi ja huumori liitettynä asiayhteyden pienenpieneen korjaamiseen ei voi olla pahasta, kun on kyseessä yksi maailman legendaarisin metallialbumi?) Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Incarnation 13.10.2004 22:45:15 | |
---|
...(Sarkasmi ja huumori liitettynä asiayhteyden pienenpieneen korjaamiseen ei voi olla pahasta, kun on kyseessä yksi maailman legendaarisin metallialbumi?) Juu, ei muistella pahalla ja morjestetaan kun tavataan. Mietityttää että kuinkahan kasari-meininki mahtaa tuolla lavalla olla kun näin ennakkoon tuntuu että DVD:llä on haettu tällaista "back to the 80's" tunnelmaa...? !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Akiman 13.10.2004 23:35:42 | |
---|
Mietityttää että kuinkahan kasari-meininki mahtaa tuolla lavalla olla kun näin ennakkoon tuntuu että DVD:llä on haettu tällaista "back to the 80's" tunnelmaa...? Eivätköhän äijät kuitenkin tajua itsekin, että mikä osa tuotannosta mahtaa olla ylivoimaisesti sitä parasta. SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Akiman 13.10.2004 23:36:23 (muokattu 13.10.2004 23:37:00) | |
---|
Dublabosdaus SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Ben_D 30.10.2004 19:00:45 | |
---|
Hain tänään Still Reigning DVD:n pari biisiä katselin äsken ja onhan se taattua Slayer tavaraa. Suosittelen. |
jigsore 30.10.2004 19:04:30 | |
---|
Hain tänään Still Reigning DVD:n pari biisiä katselin äsken ja onhan se taattua Slayer tavaraa. Suosittelen. Mites poonukset? Sais olla parempaa ku edellisellä.. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Malevolent 30.10.2004 19:23:01 (muokattu 30.10.2004 19:23:25) | |
---|
Mites poonukset? Sais olla parempaa ku edellisellä.. Tuskinpa on. Kerry King toteaa haastattelussa seuraavaa: "Kyse oli enemmänkin vain tämän Reign In Blood –kokonaisuuden tuomisesta ihmisille, jotka eivät sitä kiertueella ehtineet näkemään. DVD tulee olemaan hinnaltaan tavallista DVD–julkaisua halvempi, koska se on sisällöltään tavallista julkaisua lyhyempi. Mukana on myös vartin verran haastatteluja, backstage–materiaalia tuolta keikalta ja siinäpä se. Julkaisimme tämän DVD:n sen vuoksi, että emme pystyneet tekemään uutta levyä kuluneen vuoden aikana. DVD ei tarvitse lisäksi niin paljon promootiota kuin tavallinen levy, joten ajattelimme tämän olevan sopiva makupala faneille, jotta he jaksaisivat seuraavaan levyyn asti." Vaikka dvd:llä olis pelkkä Reign in blood kahlattuna läpi, ostaisin sen kuitenkin. Joten haastattelujen, ja ekstra biisien kanssa tuohan on todella jees pakkaus. |