Aihe: Vanha Putkinuppi??
1
maza
13.10.2004 08:29:41

http://212.250.150.134/Blitzkrieg/site/CHAPTER%20TWENTY%20TWO.doc tossa dokumentissa puhutaan Miles Platting -nimisen äijän tekemästä styrkkarista. Olisko samaa tavaraa ku teikäläisen? Kerropa siitä nupista. Mitkä putket? Teho? Paljolla myyt? (; Varmaankin käsintehty peli?

Anyway, ote tuosta dokumentista: Around this time John invested in a new amplifier and speaker ‘stack’, to replace his puny combo. It was made by Miles Platting, and consisted of two cabinets, each containing 2 x 12” speakers, and a separate valve amplifier that stood on top. It looked quite striking, with a bright beige cloth covering the speakers, and standing as high as John. Sadly this expenditure was wasted as it was stolen from The Harewood Arms only a matter of weeks later. The landlord insisted that he wasn’t responsible, and John was clearly not able to stand on any legs, insurance-wise.

Puhe on Blitzkrieg-bändistä. Minulle tuntematon suuruus.

Miles Platting on myös kaupunginosa Englannin Tampereella.
Olli.M
13.10.2004 09:47:15
Käy katsomassa täältä: WWW.Edgaraudio.se/tubes/impact.htm
Sieltä kun etsit lihavoidun tekstin missä lukee Miles Platting niin sieltä löytyy kuvia ja jopa vuoden 73-74 valmistajan esitteet. En itse juurikaan ymmärrä putkivahvistimien tekniikasta mitään. Kertoisitko minulle mitä saat selvää kuvista. Valmistaja on Hornby Skewes.
Olli.M
13.10.2004 09:54:28
Ja en muuten myy kun se ei ole mun oma. Otin vaan asiakseni selvittää asiaa kun kukaan ei siitä tunnu tietävän mitään.
maza
13.10.2004 10:52:31 (muokattu 13.10.2004 10:54:13)

No mutta. Tuoltahan selvis paljonkin. En tiedä, moniko wattinen malli sinulla on. Anyway, etuaste näyttäis olevan kaikissa sama, Fender-tyyppinen. EQ on pikavilkaisulla omaa designiä. Rakenne on äärimmäisen kestävä ja rakennuslaatu korkea.

Luultavasti koneesta lähtee erinomaiset clean-soundit. Pääte on Marshall-henkinen (EL34). Tuohon jos laittais 6L6:t päätteeseen, oltaisiin todella lähellä jotain vanhaa Fenkkua, varsinkin pienin modauksin.

EDIT: äh, puhuin paskaa. EQ:kin on hyvin fendermäinen, lukuunottamatta middle-säädön puuttumista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)