Aihe: Heidin ja Jennan hailaulu (kyseenalaista lyriikkaa lapsille)
1
pehko
11.10.2004 21:48:48
hoho! =)
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
777
11.10.2004 22:28:23
Aivan mahtava
Rock`n Roll is all and everything else fall !!!
kerpuusi
12.10.2004 13:39:55
Heidi ja Jenna penkoivat mahhaa,
hailla alkoi tehdä jo pahhaa.

Priljant!!! Repeily ei ota loppuakseen..!
Yks maalaa tukkaa... ÖI!
Juzzu
12.10.2004 20:06:30
Mies joka kirjoittaa tällaisia tekstejä ei voi olla läpeensä paha :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Tellervo
12.10.2004 20:58:40

Eipä todellakaan! :)
Multa muutes kannattaa kysyä neuvoa. En sekoita tunteita asioista tekemiini päätöksiin laisinkaan. – JCM 900
Jani The Rock
12.10.2004 21:18:30

8-)
Don`t mess with the countryboys
hoja
12.10.2004 21:42:00

Tästä on kyllä pakko antaa plussaa.

Olisin halunnut kuulla sen paikan päällä keksityn version, veikkanpa että tämä muusikoiden.netin lyriikkaosastolle kirjoitettu on jonkin verran korjailtu, en tiiä?

Tosi hauska silti, lapset ovat olleet hyvässä hoidossa. Toivottavasti uskaltavat käydä kaikesta huolimatta uimassa...

toivoo: uimataidoton hoja
K100 #8 Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi
Jani The Rock
12.10.2004 22:16:23

Tästä on kyllä pakko antaa plussaa.

Tänks.

Olisin halunnut kuulla sen paikan päällä keksityn version, veikkanpa että tämä muusikoiden.netin lyriikkaosastolle kirjoitettu on jonkin verran korjailtu, en tiiä?

Viisi ekaa säettä menivät jo paikan päällä sanasta sanaan näin. Keksin niitä siinä sitä mukaa kun ränkytin kitaraa ja lauloin vaan. Ja kersoilla oli hauskaa... Lopuille piti tehdä vähän justeerausta ja muuta väkivaltaa. Siis säkeille, ei lapsille.

Tosi hauska silti, lapset ovat olleet hyvässä hoidossa. Toivottavasti uskaltavat käydä kaikesta huolimatta uimassa...

Kyllä ne sitten muistaakseni olivat jo samana iltana käyneet. Yhtäkään haita ei kuulemma ollut näkynyt.
aikavaikea
13.10.2004 09:19:20
Lopuille piti tehdä vähän justeerausta ja muuta väkivaltaa. Siis säkeille, ei lapsille.

Pohjaton säkki :-). Tämä sai hyvälle tuulelle huonosta (työ)aamusta huolimatta. Kiitoksia. Tolokun äijjä tuo Jani. Sitä mieltä minä oon.
Kaikki me kuolemme pian.
Jani The Rock
13.10.2004 12:03:45

Pohjaton säkki :-). Tämä sai hyvälle tuulelle huonosta (työ)aamusta huolimatta. Kiitoksia. Tolokun äijjä tuo Jani. Sitä mieltä minä oon.

Vastavuoroisesti tässä näköjään työpäiviä pelastellaan. 8)
Deep Shadow
13.10.2004 22:16:24
Pisti hymyilyttämään... =) Etenkin biisin alku... Tuo hain oksentelu nyt oli vähän siinä rajoilla, että sopiiko lastenlauluun vai ei, mutta kelpo lyriikka joka tapauksessa.
~Nyt sanat on sanottu, laulut on laulettu, aamun koittaessa ilta jo hämärtää~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)