Aihe: Värttinä Nosturissa keskiviikkona 24.11.
1
musa
06.10.2004 11:04:00
No, oletteko menossa? Mä ainakin.
"Norsujen välisestä ystävyydestä"
Tellervo
06.10.2004 11:23:56
Hitto, niin monta kertaa olen viime vuosina missannut, että pitäisiköhän nyt terästäytyä. Viimeksi olen nähnyt joskus 90-luvun puolella.
Lost in translation
musa
06.10.2004 11:30:35
Hitto, niin monta kertaa olen viime vuosina missannut, että pitäisiköhän nyt terästäytyä. Viimeksi olen nähnyt joskus 90-luvun puolella.

No kyllä pitäis :) Tai no, mikäs mä olen mitään sanomaan, kun en ole itse Värttinää koskaan livenä nähnyt. Aika uusi diggari muutenkin olen. Veli mulle iki-levyään lainas ja olin saman tien mennyttä miestä. Kyllä tuo keikka on ihan pakko mennä katsastamaan, koska niin harvoin Suomessa tätä nykyä keikkailevat.
"Norsujen välisestä ystävyydestä"
Tellervo
08.10.2004 15:57:24
Ostinpa eilen Iki-levyn, perehdynpä tänä iltana.
Lost in Transit
Tellervo
12.10.2004 20:57:17
Jahka kerkiät ja jaksat, niin kerropa, mitä levystä pidät. Iki on omista Värttinän levyistäni ehdoton suosikki.

Mun Värttinä-kuuntelu on painottunut livepuolelle, eli en omista Ikin lisäksi kuin yhden sinkun (jossa on toisena biisinä ehdottoman upea Kylä vuotti uutta kuuta) (jonka haluan joskus kuulla omissa häissäni:). Ja vuosiin en ole bändiä livenäkään kuullut, joten tuore meininki kiinnosti kovasti.

Ja hienoahan se on. Tosin ensin piti vähän ihmetellä huokoista ja haurasta laulutyyliä, mutta eihän sitä toki aina kailottaakaan tarvi. Ja löytyyhän esim. Nahkaruoska-biisistä kunnon vanhaa tuttua poweria.

Upeaa musiikkia on, aika surumielistä ja haikeaa. Yksi suosikeistani on ehdottomasti Maahinen Neito, joka on suorastaan yliluonnollisen kaunis ja vangitseva.
Multa muutes kannattaa kysyä neuvoa. En sekoita tunteita asioista tekemiini päätöksiin laisinkaan. – JCM 900
Vanalkar
20.10.2004 16:32:15
Menisin varmasti katsomaan jos keikkapaikka olisi lähempänä.
Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting.
musa
24.11.2004 13:40:46
Ja tämähän on sitten tänään! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)