Aihe: Efektit: Suosituksia delaysta ja choruksesta
1
Karlsson
11.10.2004 15:14:44
Delay sopii noin bändin kanssa soittoon vähän huonosti bassoon. No, tietyllä varauksella tietty.

Itse olen joskus käyttänyt halpaa Iban soundtank delayta(joskus jopa kahta..eh..) ja jotain ihan brutaalia Washburnin räkkihässäkkää. Mitään hirveen laadukasta (lue: hinnakasta) kaikua en rupeisi kyllä bassolle hommaamaan.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Aukikco
11.10.2004 15:41:38

Niin no siis toki kyseessä olisi vain harvoihin ja valittuihin kohtaan psykedeelistä fiilistelyä bassolla, jotain omituista ja hienoakin tuolla voi kuitenkin saada aikaan jos on luova. :)
Karlsson
11.10.2004 15:44:20
Niin no siis toki kyseessä olisi vain harvoihin ja valittuihin kohtaan psykedeelistä fiilistelyä bassolla, jotain omituista ja hienoakin tuolla voi kuitenkin saada aikaan jos on luova. :)

Kyllähän se näin on. Tuli vaan hieman mieleen taannoinen KMT:n nauhakaikutopikki...
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Aukikco
11.10.2004 17:20:00

Aijoo, onko toi CH-1 miten erilainen kuin CEB-3?
toivajar16
12.10.2004 02:44:49
Toi CEB-3 toimii mulla todella hyvin.
Siitä saa pehmeän ja kuitenkin erottuvat choruksen, joka toimii mun tarkoitukseen hyvin. Lisäksi mahdollisuus jättää alataajudet ulos choruksen vaikutusalueelta, jolloin alapää säilyy muuttumattona on mainio.
Ainoa miinus on se, että bossin choruksesta ei saa kovinkaan agressiivista efektiä irti.
"Jargon!!!!"
Aukikco
12.10.2004 10:21:08

Ährm, kun nuo CEB-3 ja CH-1 ovat samanhintaiset ja kummatkin ilmeisesti bassolle toimivat, niin olen vähän homeessa ratkaisun tekemisen suhteen :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)