Aihe: Star Trek - Next Generation SubTV:llä
1 2 3
riimu
30.08.2004 19:59:59
Uusi sukupolvi muistaakseni oli aika jees jonkin aikaa. Pidemmän päälle vähän liian borea, mutta enivei. Hienoa että näyttävät. :)
Let us go in; The fog is rising.
MrQ
30.08.2004 20:52:34
Me transmitte sursum, caledoni!
NHR
31.08.2004 20:57:57

Kohta alkaa!
Parta kasvaa aina pään alaosaan. - Lennu
Majesty
31.08.2004 21:22:19
Hoho, huomaa kyllä että on tehty 80-luvulla. Kylläpäs Patrick Stewart näyttää nuorelta. Mutta ihan jees, onhan näitä ihan mukava kattella.
The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai -
lapio
31.08.2004 21:57:01

Näyttipä Riker urpolta ilman partaa. En muistanutkaan tuollaista. Ja tohtori McCoykin tuli käymään.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
NHR
31.08.2004 22:03:22

Hoho, huomaa kyllä että on tehty 80-luvulla.

-88 taisi lukea lopputeksteissä. Se turvallisuuspäällikkö, tai mikä lie, vaalea nainen oli ehkä "kasarein" koko miehistöstä. :D

Me transmitte sursum, caledoni!

Scottyhan oli VANHALLA Enterprisella, kapteeni Kirkin palveluksessa. ;)
Mutta kyllä minä olen aina tykännyt tästä uudesta sukupolvesta enemmän. Pitäähän tätä ruveta seuraamaan, kun en edes ole varma olenko näitä ihan alkupään jaksoja koskaan nähnytkään.
Parta kasvaa aina pään alaosaan. - Lennu
Chrissie
01.09.2004 00:54:32
Hoho, huomaa kyllä että on tehty 80-luvulla.

Tunnarista jo huomasi. Ah, hyvin on aika kullannut muistot, kun en näitä yksityiskohtia enää muistanut. Porukka oli kyllä todella nuorta..

Puvut eivät jotenkin istuneet. Kaulan alue vaikutti oudolta. Se alkoi häiritä, ja ei muistanut millaiset ne pitäisi olla.

Noh, kahdesti viikossa sitoo nätisti, mutta ei auta. Pitäähän sitä Buffyakin tuijottaa kahteen kertaan per viikko ;)
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Astral Dog
01.09.2004 17:39:58

Perkele kun tuli ostettua Next Generationsin ensimmäinen tuotantokausi DVD:nä vuoden alussa... ja tietysti ne näyttävät sen kokonaan.
lapio
10.10.2004 17:41:22

Nostetaanpa tämä nyt, kun sarja on jo jonkun aikaa pyörinyt.

En muistanutkaan, että Ferengejä oli jo näissä ensimmäisen kauden jaksoissa. Minulla oli sellainen muistikuva, että Picard tappeli lähinnä Romulaanien kanssa.

On kyllä hyviä juttuja näissä alkupään jaksoissakin.
Erityisen hupaisa kohtaus oli siinä jaksossa jossa Riker sai Q:n voimat ja hommasi Worfille seksikumppanin.
"Is this your idea of sex?"
Worf: "THIS IS SEX!"
Jos sitä myydään kaupassa sen täytyy olla ihmisravinnoksi kelpaavaa. Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Chrissie
10.10.2004 18:31:49
En muistanutkaan, että Ferengejä oli jo näissä ensimmäisen kauden jaksoissa. Minulla oli sellainen muistikuva, että Picard tappeli lähinnä Romulaanien kanssa.

Itsekin ihmettelin ferengien ilmaantumista heti alussa. Ja romulaanejahan ei ole vielä ollut edes näkyvillä... Odottelen vain innokkaasti ensimmäistä borgia.

On kyllä hyviä juttuja näissä alkupään jaksoissakin.
Erityisen hupaisa kohtaus oli siinä jaksossa jossa Riker sai Q:n voimat ja hommasi Worfille seksikumppanin.
"Is this your idea of sex?"
Worf: "THIS IS SEX!"

En pidä Q:sta. Ne jaksot ovat olleet jokseenkin turhia.

Ai juu... on alkanut tuntua, että Picard on jatkuvasti pahalla päällä. Heh.
G-mies
11.10.2004 10:06:49
En pidä Q:sta. Ne jaksot ovat olleet jokseenkin turhia.

Itsellä taas Q-jaksot ovat sarjan huippukohtia kun taas eilisen tapaiset holokansijaksot eivät nappaa yhtään.
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
lapio
11.10.2004 11:16:42

Itsellä taas Q-jaksot ovat sarjan huippukohtia kun taas eilisen tapaiset holokansijaksot eivät nappaa yhtään.

Nämä holokansi jaksot ovat minustakin hieman ärsyttäviä. Ja näitäkin on muistaakseni aika monia?
Ennen Kirk ja kumppanit matkustivat ajassa taaksepäin tai menivät maankaltaisesti kehittyneille planeetoille, jotta saataisiin leikittyä natseja, gangstereita tai lännenmiehiä. Niin älyttömiä kuin ne jaksot olivatkin, ne olivat loistavia.

Q-jaksot ovat periaatteessa kiinnostavia, mutta se hahmo on kyllä hyvin ärsyttävä.

Häviääkös tuo tohtori Crusherin poika jossain vaihessa jonnekkin? En muista, että se olisi ollut enää loppupään jaksoissa mukana. Eikä sitä taida olla niissä TNG elokuvissakaan.
Jos sitä myydään kaupassa sen täytyy olla ihmisravinnoksi kelpaavaa. Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
eLead
12.10.2004 21:52:26
Kyllä. Olen nyt kattonu jokaisen uusintajakson. Mun mielestä paras Star Trek sarja on TNG. Alkuperäinen sarja on suurta hupia, mutta TNG oli vasta se johon todella ihastuin. En oo ikinä nähny näitä alkupään jaksoja, joten tää on todella mielenkiintosta.

Heti ekassa jaksossa järkytyin etenkin turvallisuustytsyn Tasha Yarin näyttelijän (en muista nimeä) rankasta ylinäyttelemisestä. Samaan syyllistyi oikeastaan koko näyttelijäkaarti. Samaten näissä alkupään jaksoissa tuntuu käsikirjoittajilla ote lipsuvan pahasti. Tottakai niitä "virheitä" löytyy joka jaksosta. Nyt vaan tuntuu että ne osuu mulle helposti silmään.
THV lures!
Chrissie
12.10.2004 22:27:03

En minä näistä holokansijutuistakaan pidä. Yleensäkään sellaiset, joissa sotketaan liikaa vanhaa maailmaa mukaan, eivät jaksa kiinnostaa. Katson kyllä kaikki osat, mutta kaikista ei jää hyvä mieli.
Kapane
12.10.2004 23:41:52

Riker näyttää viäkin ihan urpolta ilman partaa. Worf nyt näyttää muutenkin. I can't see shit captain. mä en edes muistanu, että se wes tyyppi oli siinä sarjassa. hitto on kyllä hyvä sarja.
Krice
13.10.2004 15:05:51

mä en edes muistanu, että se wes tyyppi oli siinä sarjassa.

Traumaattiset muistot usein sulkeutuvat pois muistoista, kunnes ne palaavat entistä pahempina...
Prowleri
20.10.2004 15:52:07 (muokattu 20.10.2004 15:55:14)
Eilen taas tuli ihan hyvä jakso. Tuli mieleen näitä ensimmäisiä jaksoja katsoessa että aika kömpelöitä TOS-maisia juonikuvioita ollut alkupäässä, tyyliin naisten planeetta jne, ja tuleekin mieleen että olisivatko sitten TOSsin käsikirjoittajat olleet mukana.

Nyt näyttäisi eilisen jakson (Binaarit) perusteella että ollaan vähitellen pääsemässä laadukkaampaan ja uskottavampaan juoneen käsiksi. No kyseisen jakson pääjuoni oli vähän kaukaa haettu edelleen mutta nyt kun elementteinä tulivat mukaan Starbase 74, Rikerin kiinnostus jatsiin ja naisiin yms, alkaa maailma tulla vähän syvemmäksi, samoin kuin hahmotkin.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
18is9
22.10.2004 10:13:01

alkaa maailma tulla vähän syvemmäksi, samoin kuin hahmotkin.

Jep, kyllä asen aika selvästi huomaa että kehittelyvaiheessa vielä ollaan ja turhaa painolastia karsitaan vielä matkan varrella pois (Wes ja Tasha). Mutta on se kapteeni päässyt jo paasaamaan Shakespearea, siinä on sitä jotain.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Chrissie
17.11.2004 00:04:05
Jep, kyllä asen aika selvästi huomaa että kehittelyvaiheessa vielä ollaan ja turhaa painolastia karsitaan vielä matkan varrella pois (Wes ja Tasha).

And so it begins...

Limahirviö oli yllättävän "pelottava" hahmo ST:n maailmaan. Hauskaa vaihtelua, mutta harmittavan helppo voitettava.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)