Aihe: Vanhemmilla kitaroilla rahastus.
1 2
jmt
10.10.2004 11:48:31
Ja taas on 79 stratoja ylihintaan myynnissä... Toivon että ihmiset käyvät vaan ostamassa normaalin American Series straton kaupasta kun sellaisen saa uutena vielä halvemmalla. Hyvät ihmiset: olkaa suurella varauksella näiden suhteen. Turvallisempaa on pysyä erossa näistä tai sitten todella laajamittainen testaus ennen mahdollista ostoa. Hyviäkin yksilöjä löytyy mutta ne on todella harvassa.
Juzzu
10.10.2004 12:08:28
Mielenkiintoista on myös noiden wanhempien pancake-bodyisten seitkytluvun Lespojen kaupittelu lähes vintage-kamana. Mutta mikäs siinä, jos se potentiaalisiin ostajiin uppoaa.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Lynx
11.10.2004 10:36:58
Isolapapainen Micro Tilt on tietenkin hieman epäilyttävä peli, mutta kaverillani on ollut sellainen pääsoittimenaan kolmekymmentä vuotta ja se on ehdottomasti 1000 Euron arvoinen peli.

Itse soittelen 1975 mallisella MicroTilt:llä ja olen erittäin tyytyväinen. Pitää vireensä uskomattoman hyvin ja tatsi sopii meikäläiselle kuin nakutettu. Tokihan nämä ovat makuasioita mutta itseltäni tuota keppiä ei saisi vaikka löisi pöytään 1000€. Ja isosta lavasta sen verran että sehän on suoraan verrannollinen soittajan muuhunkin varustukseen :)
Feggy
11.10.2004 12:21:37

Itse soittelen 1975 mallisella MicroTilt:llä ja olen erittäin tyytyväinen. Pitää vireensä uskomattoman hyvin ja tatsi sopii meikäläiselle kuin nakutettu. Tokihan nämä ovat makuasioita mutta itseltäni tuota keppiä ei saisi vaikka löisi pöytään 1000€. Ja isosta lavasta sen verran että sehän on suoraan verrannollinen soittajan muuhunkin varustukseen :)

Sama täällä, käytössä 1976-malli. Ja isolla lavalla on helpompi osua bändikaveriin, jos siltä tuntuu...
Less is more.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)