Aihe: Hardcore
1 2 3 4
aleksi
08.10.2004 18:30:55
Uus levy You Fail Me oli pienoinen pettymys..

Sama juttu, mutta toivotaan, että kunhan sitä on vähän kypsytelty, niin se iskee kuin Jane Doe.

(Sorry, meni vähän aiheen ohi.)

Sama juttu.
"open hands to the wind"
Ola_90
08.10.2004 20:37:42
Converge on kyllä pirun kova. Suomihardcorebändeistä paras on musta Abduktio, sanoituksetkin on heidän piiseissään loistavia.
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
salmivaara
09.10.2004 15:03:24

Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Anarkiapurilainen
09.10.2004 18:44:35

Hulvaton sivusto toi Boston Beatdown, varsinkin foorumi-osuus:

Post subject: Dude Bitches

Reply with quote
Tight Pants, Long Hair... mainly listen to shitty music.

Cant we just mow them all down.

lets go Wall Of Death on the pit for As I Lay Dying ... and mow them little skinny homos down.

I mean ... you ever see them in the pit? ... they try not to hit people. and they mess uo their hair ... and they have to go fix it.

fags.

Sorry ... im so bored. im just letting all my anger out tonight
Ola_90
10.10.2004 11:23:27
Hohoo! Kaikenlaisia sitä...
Ola_90
11.10.2004 17:28:50
OASR on kyllä ihan tajuttoman kova. Steal It Back on varmaan yks niitä levyjä mitä oon eniten kuunnellu ikinä. Ihan loistavaa melodista hooceetä, tutustukaa ihmeessä.
kkeppana
11.10.2004 19:53:31 (muokattu 11.10.2004 19:53:55)
Suomessahan on paljon hyviä hardcore-bändejä verrattuna kaikkeen tasapaksuun sontaan mitä ulkomailta tulee. Omia suosikkejani ovat Bolt, OASR, Throwback, Another one dead ja 7th legion.

Keikkoja on mielestäni aika hyvin verrattuna bändien määrään. Ulkomaalaisia bändejäkin tänne poikkeilee jonkin verran, tosin noita suuria nimiä tyyliin Madball, Agnostic front, SOIA (oli jo, mutta uudestaan koska vaan!) ei juurikaan täällä käy. Niidenkin saamiseksi kyllä tehdään töitä, toivottavasti natsaa joskus!

EDIT: typo
se on... MUNA!!!!
aleksi
13.10.2004 19:07:22
Vedetään hieman takaisin tosta aikaisemmasta kommentistani koskien Convergen You Fail Me -levyä. Paranee kuuntelussa. Ei tosin vieläkään aivan Jane Doen tasolla.
"open hands to the wind"
Mikhou
11.06.2008 22:19:57
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 1337 päivää vanhaan ketjuun!"

hohhoh...

Abduktio, Lighthouse Project, Endstand, vanhempi Rise Againstin tuotanto, Black Flag.
Näitä kait eniten tulee hardcore-osastosta kuunneltua.
Pakkoruotsi pois pakkåruåtti!
KillingMachine
13.06.2008 10:39:24
Toisella alueella olluki jo juttua hardcoresta... Viime aikoina enite tullu kuunneltua vanhempaa hardcorea ja melodista hardcorea. Vanhemmasta otetaan esimerkkeinä vaikkapa Misfits, Dead Kennedys, Sick of It All ja Black Flag. Melodisesta otetaan vaikka Bad Religionin Stranger Than Fiction -levy, Modern Life Is War, Tragedy ja From Ashes Rise. Oisha näitä vaikka kuinka mutta en viitti listata.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
Sahtimies666
13.06.2008 11:27:52 (muokattu 13.06.2008 16:29:20)
Itse olen kohtuullisen vittuuntunut tuohon muskelicoreen, jota lappeenrannassa soitetaan joka ikisessä bändi-illassa. Pitää ilmeisesti aktivoitua itse ja ruveta järjestämään jollain porukalla itse ihan metalli-iltamia.

Allekirjotan täysin, ongelma on myös siinä että Lappeenrannassa ei tunnu kukaan käyvän keikoilla joissa soittaa muuta kuin oman kylän bändejä. Sitten kun lavalle kipuaa Rejected/Worth the pain/Anal thunder tai muu oman kylän kasvatti niin porukka on ihan messissä.

Ja kun ois vielä se asiallinen keikkamesta ees.

Abduktio ja Hero Dishonest on myös helvetin kovia.

Tykkään myös.

Edit: Täytyy kyllä sanoa vielä että juurikin tällanen muskelicore on sellanen juttu mikä tulee niin pahasti korvista että hohhoijaa.
Abgrund
13.06.2008 12:21:42
Kieltolaki - siinä Suomen kovin HC-pumppu tällä hetkellä Kuoleman lisäksi. Unkind on myös kova.
Älä ala mulle!
Sahtimies666
13.06.2008 16:29:00
Kuoleman lisäksi

Kerran olen keikan nähny ja oli kyllä komedia-arvot todella kohdillaan :D
Nunzu
14.06.2008 13:38:39
Terveet Kädet ftw.
Seljanmarja
14.06.2008 15:38:20
Eipähän ole tullut vielä toistaiseksi törmättyä suomalaiseen hardcoreen, vaikka sitä tulee melkosta paljon kuunneltua.
Well that's what I said
Apaas
14.06.2008 20:16:21

HC-Ukot hei.

Oon ihastunu täysin Peter Dolvingin rEVOLVEr-tulkintaan ja mieleni himoais lissää saman kuuloista laulutulkintaa nimenomaan. Raised Fistilläkin vokaalit on hienon kuuloista.

Eli sellaista korkealta mutta agressiivisesti. Suositelkaahan bändejä? Abduktion levyn ostin,oli uudempaa materiaa ja se ei iskenyt.Oli kumma aksentti siinä laulussa.

Ihannetilanne olis löytää rässimpää tavaraa sellaisella vokaalitulkinnalla,epä ole löytynyt vielä hauntedia enempää sellaista.
Mitä?
AVO
14.06.2008 21:45:59 (muokattu 14.06.2008 21:52:35)
HC-Ukot hei.

Oon ihastunu täysin Peter Dolvingin rEVOLVEr-tulkintaan ja mieleni himoais lissää saman kuuloista laulutulkintaa nimenomaan. Raised Fistilläkin vokaalit on hienon kuuloista.

Eli sellaista korkealta mutta agressiivisesti. Suositelkaahan bändejä? Abduktion levyn ostin,oli uudempaa materiaa ja se ei iskenyt.Oli kumma aksentti siinä laulussa.

Ihannetilanne olis löytää rässimpää tavaraa sellaisella vokaalitulkinnalla,epä ole löytynyt vielä hauntedia enempää sellaista.

Hommaa Walls of Jerichoa!!!!! Siinä jalka vasta vipattaa, varsinki ku muija vetää vokaaleja sellasilla palleilla et ei mitn rajaa:d........With Devils Amongst Us All kandee tai sit jotain wanhempaa... Meitti ainaki diggaa, en sit tiiä onks tää humppaorkesteri just mitä haet, mutta ei se mitää!!!

Tai sitte kotimaista Deathbediä suosittelen, siitäkää en tiiä onko vokaalit mitä haet, mutta....D:
"The Future is Unwritten"
jalmarus
23.06.2008 00:51:13
Allekirjotan täysin, ongelma on myös siinä että Lappeenrannassa ei tunnu kukaan käyvän keikoilla joissa soittaa muuta kuin oman kylän bändejä. Sitten kun lavalle kipuaa Rejected/Worth the pain/Anal thunder tai muu oman kylän kasvatti niin porukka on ihan messissä.

Ja kun ois vielä se asiallinen keikkamesta ees.

Tykkään myös.

Edit: Täytyy kyllä sanoa vielä että juurikin tällanen muskelicore on sellanen juttu mikä tulee niin pahasti korvista että hohhoijaa.

Yhy yhy yhy yhy, miutakii vituttaa ku joku tykkää jostai pändistä mistä ite en pidä.
You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up.
Volle
24.06.2008 16:47:35
Kylmä Sota, siinä bändien bändi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)