Diz 06.10.2004 10:36:15 | |
---|
Ostin sitten minäkin Behringerin B2031A Truthit. Hyvinhän ne soundaa. Testauksissa huomasin että toisesta pöntöstä tulee jotain ihme surinaa kun soittaa määrättyjä korkeita ja keskikorkeita taajuuksia.. Eli eikun takuuhuoltoon ja matkahuollot omasta pussista. Voe elämä. Ja kuitenkin minun tuurilla pöntöt vielä sitten häviää sille tielleen.. Mut ei se pelaa joka pelkää, sillä aikamoista nopanheittoa tämä behkujen kanssa pelailu tuntuukin olevan. Mulle ei ole tuo takuuhuolto kovinkaan tuttua. Siinähän pitää pistää joku selvitys mukaan ja ostokuitti? http://www.cyanvelvetproject.tk |
kivi 06.10.2004 12:16:03 | |
---|
Eli eikun takuuhuoltoon ja matkahuollot omasta pussista. Voe elämä. Ja kuitenkin minun tuurilla pöntöt vielä sitten häviää sille tielleen.. Mut ei se pelaa joka pelkää, sillä aikamoista nopanheittoa tämä behkujen kanssa pelailu tuntuukin olevan. Mulle ei ole tuo takuuhuolto kovinkaan tuttua. Siinähän pitää pistää joku selvitys mukaan ja ostokuitti? Kyllä niiden pitäis palautusposti ja muutkin kulut maksaa. Soitapa ko. kaiuttimien myyjälle, tuosta sun selvityksestäsi kun ei käy ilmi, mistä ostit.
|
Juntunen 06.10.2004 14:46:36 | |
---|
Kyllä niiden pitäis palautusposti ja muutkin kulut maksaa. Soitapa ko. kaiuttimien myyjälle, tuosta sun selvityksestäsi kun ei käy ilmi, mistä ostit. Joo eikös ne yleensä asiakaspalautuksena mene. Dian - "Luotaantyöntävää" |
xerxes 06.10.2004 18:14:34 (muokattu 06.10.2004 18:14:58) | |
---|
Joo eikös ne yleensä asiakaspalautuksena mene. Asiakaspalautus on Postin tarjoama palvelu niille yrityksille, jotka sen ovat hankkineet. Ei toimi joka firman kanssa. Relax. |
-Q- 07.10.2004 21:50:16 | |
---|
Kyllä niiden pitäis palautusposti ja muutkin kulut maksaa.
Ja nimenomaan _pitää_. Kuluttajansuojalaki on hyvin yksiselitteinen tässä asiassa: Yksityishenkilölle ei saa aiheutua minkäänlaisia kustannuksia takuun kattamien vikojen ja virheiden korjaamisesta. Myyjä/maahantuoja/valmistaja/huolto huolehtii myös niistä kuljetuksista itse valitsemallaan tavalla. On se sitten tuo postin palvelu, DHL tai pikajuoksija. Toimintatapa selviää edellä mainituilta tahoilta. |
jeremias 09.10.2004 21:42:01 | |
---|
Mulla kävi sama homma, eilen tuli kaiuttimet ja tänään huomasin että toisen kajarin diskanttielementti rätisee välillä omituisesti. Maanantaina lähtee huoltoon.. |
TmuKoo 10.10.2004 09:09:59 | |
---|
Mulla kävi sama homma, eilen tuli kaiuttimet ja tänään huomasin että toisen kajarin diskanttielementti rätisee välillä omituisesti. Maanantaina lähtee huoltoon.. Jep, samaa Diz valitteli että dissestä se "rätinä" tulee...kuulemma pianolla huomasi... "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Mulla kävi sama homma, eilen tuli kaiuttimet ja tänään huomasin että toisen kajarin diskanttielementti rätisee välillä omituisesti. Maanantaina lähtee huoltoon.. Haa. Kohtalotoveri! Mistä tilasit? Itse tilasin Stpaulssoundilta. Ilmeisesti se paketti kirjataan sitten matkahuollolla niin että vastaanottaja maksaa rahdin.. Itse pistän huoltoon vasta viikon päästä.. Ilmoittelepa jos tiedät ennen sitä missä on vika. http://www.cyanvelvetproject.tk |
kivi 10.10.2004 20:46:47 | |
---|
Haa. Kohtalotoveri! Mistä tilasit? Itse tilasin Stpaulssoundilta. Ilmeisesti se paketti kirjataan sitten matkahuollolla niin että vastaanottaja maksaa rahdin.. Itse pistän huoltoon vasta viikon päästä.. Ilmoittelepa jos tiedät ennen sitä missä on vika. Noissa on ollut vikoja, esim jäähdytysrimat irti, jne. ja viallisen kanssa pitää olla varovainen, koska toi jäähdytysrimajuttu saattaa aiheuttaa tulipalonkin. Jos ostit StPaulsilta, soita Jorille heti. Kaveri osti sieltä vialliset 2031:t, ja Jori tuli samana iltana itse hakemaan huonot pois, ja antoi uudet tilalle huollon ajaksi. Tosin, tuo kaveri on ostanut ainakin yhden studion irtaimiston St paulsilta vuosikymmenen mittaan, kanta-asiakkaasta voidaan puhua. Ehkei Joria kannata väkisin juoksuttaa, yhden perheen firmassa ja todella pienin kattein työ ei ihan heti lopu. Mutta se on varmaa, että vastaan hän tulee. |
jeremias 11.10.2004 10:12:00 (muokattu 11.10.2004 10:15:05) | |
---|
itse tilasin thomannilta kun kaverit tilasivat samalla muita tuotteita. Thomannin palautustuotteita on ainakin aiemmin pitänyt lähettää Porin suuntaan, mutta en tiedä sitten noista huoltohommista. Vakuuttavaa muutenkin toi asiakaspalvelu, kun kyselin että milloin on paketti lähtenyt ym. niin vastaus tuli n. 2 tunnissa. Nyt on tohon huoltokysymyksen vastaukseen menny jo 3 päivää, tietysti viikonloppu vaikuttaa mutta silti. Lisätään vielä sen verran, että hyvältä muuten kyllä kuulosti kaiuttimet, aika ikävää vaan jos jossain tietyissä valmistuserissä ilmenee noi samat viat. |
BenGlenton 11.10.2004 11:56:16 | |
---|
off-topic: Vaikka thomannin asiakaspalvelu pelaa normaalisti hyvin, noissa huolto/palautusasioissa hommat takkuaa melkein järjestään, ainakin emailitse. Suosittelenkin että jos ei vastausta ala kuulumaan, niin kannattaa soittaa sinne suomenkieliseen asiakaspalveluun, niin hommat lähtevät rullaamaan. http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
jeremias 11.10.2004 17:02:22 | |
---|
jep. tänään tuli vastaus ja pitää lähettää takas saksaan kajarit. Luonnollisesti on pitänyt säilyttää alkuperäinen lähetyspahvilaatikko jne. mihin ne sitten pakkaa. Pahvilaatikkokin olisi kuulemma hyvä suojata esim. paperilla ettei siihen tulisi ylimääräisiä tarroja :) Ovat kuulemma tilanneet uuden erän trutheja behringeriltä josta käsittääkseni sitten lähettävät minullekin. Toivottavasti tällä kertaa käy parempi tuuri. |
Dr.Rubber 11.10.2004 20:43:45 | |
---|
Lissee offtopikkia, mutta täytyy sanoa, että tuo StPauls sound on palvelultaan aivan huippuluokkaa. Tilasin sähköpostilla Behringer ADA8000 ja vartin päästä (kello jotain yli 17:00) soittaa kaveri sieltä ja kertaa vielä, mikä kone jne. ja juttelee mukavia. "Jos suhisee, niin pannaan uusi..." Kyttä on poliisi! |
Diz 11.10.2004 22:14:49 | |
---|
Lissee offtopikkia, mutta täytyy sanoa, että tuo StPauls sound on palvelultaan aivan huippuluokkaa. Aivan. Harvasta paikasta vastataan sähköpostiin alta puolentunnin, varsinkin kun lähetin mailin keskiyöllä. Älyttömän hyvää palvelua, ei voi muuta sanoa. http://www.cyanvelvetproject.tk |