NORTON 10.01.2003 16:59:23 | |
---|
Ja jos pukeudut, niin miten ja miksi? |
rkokkonen 11.01.2003 17:17:02 | |
---|
En. Ei siinä mun kohdalla ole mitään järkeä vaihtaa mustia farkkuja ja bändi/kuva paitaa toisiin samanlaisiin, koska ei se yleisö (se yksi joka vaivautui paikalle...) kumminkaan mua haista... Ei se nyt sitten hyvin taas menny...
http://www.causemos.net/rkokkonen |
En. Ei siinä mun kohdalla ole mitään järkeä vaihtaa mustia farkkuja ja bändi/kuva paitaa toisiin samanlaisiin, koska ei se yleisö (se yksi joka vaivautui paikalle...) kumminkaan mua haista... Joo - mä vaihdan vaatteet toisiin samanlaisiin, että saa kuivaa päälle keikan jälkeen. Talvella ihan ehdotonta:-) Eli mustat farkut vaihtuu toisiin farkkuihin tai nahkahousuihin, ja t-paita sellaiseen missä ei oo ainakaan logoja tai bändinnimiä. Tän hetken poliittisista syistä tosin on toi Räkärodeo-paita päässyt esiin "mainospaikalle". Toi hajukysymys on ihan selkeä pulma jos sitä erehtyy ajattelemaan, koska keikkapaidat ripustetaan yleensä läpimärkinä hiestä auton perälle kuivumaan, ja siitä ajautuvat seuraavalle keikalle sitten piuhalaatikoiden päällä. Sen voi kuvitella, kuinka raikkaita ne vaikka puolen vuoden päästä on (EDIT: jos ei muista viedä kotiin ja pestä). Onneksi baarien ilma on oikeasti paljon pahempaa kuin likaisinkaan rätti... |
Wiitala 30.01.2003 00:56:13 | |
---|
Progeorkesterimme esiintymiset vaativat aina mahdollisuuksien mukaan leveälahkeiset housut, 70-luvun isokauluksisen valkosen paidan ja pikkutakin. Mutta toisella poppoolla sitä saattaa joskus esiintyä vaikka alasti, jos on tuttu paikka ja tuttuja ihmisiä. |
Jonte 30.01.2003 11:53:56 (muokattu 30.01.2003 11:55:37) | |
---|
Ja jos pukeudut, niin miten ja miksi? Ilman muuta vedän MNet-paidan päälle ensi kerralla ja käyskentelen koppavana lavalla samanvärisen basson kanssa. Riippuen tietysti siitä, laittaako nimimerkki Fortissimo In Lied sen paidan seuraavaan keikkaan mennessä. Jokainen uusi päivä on entinen eilinen. |
kerpuusi 31.01.2003 11:26:29 | |
---|
En. Pukeudun aina niin kuin olisin keikalla. Elikkä t-paita ja farkut -linjalla. Nahkatakkikin on, sitä en pidä lavalla. Prätkärotsit on jotenkin niin... rajoittavia liikkumisen suhteen. Totta kai ulkonäköönsä kiinnittää huomiota kun on lauteille kiipeämässä, sitä en kiistä. Kun ei osaa soittaa niinkuin Dave tai Tolonen niin on pakko edes yrittää näyttää hyvältä... :) "Monday you could fall apart, tuesday wednesday break my heart. Thursday does'nt even start, it's friday i'm in love."
Cure |
paulinho 02.02.2003 02:33:16 | |
---|
Miunkin on pakko käyttää muusikoiden.net paitaa keikalla, in se niin hieno, sais vaan se ensiks... Muuten ihan normaali vaattet käytössä... |
Pallisti 02.02.2003 12:05:34 | |
---|
Meitsi käyttää usein keikalla sohortseja, kun meinaa tulla niin himpskatin kuuma. |
Vilhelmus 03.02.2003 12:16:37 | |
---|
Humppakeikalla tulee pidettä useimmin pukua, mikä nyt ei meisille jokapäiväistä ole. Coverbändi kun saadaan keikoille, niin bailumeininkiin kuulunee hassu asu - ampiaispuku rumpalille, ite voisin pistää viakka buutsit, bokserit ja lätkäkypärän. Lisää diskanttia! |
Mortal Jane 05.02.2003 17:20:07 | |
---|
Tuota... Vois olla aika järkytys mennä jollekin keikalle ja havaita, et jätkällä on mnetti-paita päällä... Emmie osaa selittää, kai nyt joku muukin tajuaa homman koomiset mahdollisuudet? Älä syytä ettet tule syytetyksi. |
Rituaalimurha 05.02.2003 19:03:20 | |
---|
Meigä ainaski pukeutuu eri tavalla. Ihan vakioksi on muodostunut semmoset 80-luvun koristossut a'la Converse. Tyyliä täydentämään lyhythihainen kauluspaita, kraka , löysät housut ja niittivyö. Tukka pitää olla pystyssä :) Vihreän tietty sävy... |
Aerodactev 05.02.2003 20:06:13 | |
---|
No en minä nyt normaalisti alasti kulje, hyi sentään. Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä. |
coffeemaker 17.02.2003 21:18:53 | |
---|
Empä juuri. Joskus on siistii vetää pukeutuminen yli. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Aegis 01.03.2003 14:31:36 | |
---|
Mun asusteet on revityt mustat farkkusortsit ja yläruumis paljaana. Tukka joko ihan sekasin tai märäksi. Ja sit eiku kannuja pieksämään. You are the all-singing, all-dancing crap of the world
-Aegis- |
Kitaranraiskaaja 02.03.2003 14:47:46 | |
---|
En keikkaile, tekisi kyllä mieli. Mutta tuskin pukeutuisin. Ehkä joskus voisi heittää jotain häröä päälle. Sano EI lehtimyyjille. |
muroaivo 04.03.2003 10:01:32 | |
---|
Pakko on sanoa, että nostan kovasti hattua rumpaleille, varsinkin raskaampaa musiikkia soittaville, jotka vetävät setin farkuissa tai nahkahousuissa. Onhan se rankan näköstä, mutta itse en voisi kuvitellakaan tekeväni niin ihan jo sen takia, että ne on helvetin kuumat ja toisekseen niin "tönköt". Itse soitan yleensä t-paidassa ja joko shortseissa tai gollefe-housuissa. Jaloissa semmoset ½-numeroa liian pienet sisäpelikengät. Niin ja ranteissa luonnollisesti hikipannat. -muroaivotus- |
Fortune 05.03.2003 14:02:06 | |
---|
Riippuen tietysti siitä, laittaako nimimerkki Fortissimo In Lied sen paidan seuraavaan keikkaan mennessä. Tuossahan olisi minulle viihdemusiikki-ympyröihin sopiva alter ego! Lloistavaa. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Jonte 05.03.2003 14:39:32 | |
---|
Tuota... Vois olla aika järkytys mennä jollekin keikalle ja havaita, et jätkällä on mnetti-paita päällä... Emmie osaa selittää, kai nyt joku muukin tajuaa homman koomiset mahdollisuudet? Ei muuta kun toinen riisuu paidan pois ja käyskentelee silava paljaana. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Jonte 05.03.2003 14:41:07 | |
---|
Tuossahan olisi minulle viihdemusiikki-ympyröihin sopiva alter ego! Lloistavaa. Kuittaan.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Rock84 19.03.2003 12:43:42 | |
---|
Juu... Ei tarvi vaihtaa.. Bootsit, farkut, rotsi ja hiaton valkea paita on muutenkin aina päällä... tosin keikalla rotsi pannaan narikkaan... onpi hieman kuuma sellainen prätkärotsi... |