Meisseli 09.10.2004 20:51:44 (muokattu 09.10.2004 20:52:14) | |
---|
Omistatko/oletko kokeillut? En hae sellasia vastauksia missä kitarat haukutaan yhden kokeilukerran takia tai siksi että "niistä ei irtoo sellanen vanhan liiton doom". vaan jos on pitempiaikaista kokemusta niin hauku/kehu vapaasti. olen kerran kokeillut.pidin. ja koska nuo ovat sen verta edullisia niin ajattelin sellaisen kokoelmiini liittää. U2,Dc. se kakskaulanen..mikä niistä? viisaammat neuvokaa. kertokaa myös perusasioita tuosta kitarasta.kiitos. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
Kapane 09.10.2004 21:57:15 | |
---|
Itse olen kans kerran kokeillut sitä niiden baritonea. En pitänyt, koska skaala tuntui liian pitkältä. ollen 30'. Ei ollut mun mieleen. Toimii kyllä siinä, että virittää kitaran oktaavin alaspäin. Itse en viritä. Mutta tämä oli vai minun nöyrä mielipiteeni. |
jannu 10.10.2004 05:04:41 | |
---|
No semmoista voin kertoa, että... Viimeisen tiedon mukaan kitaroiden valmistus lopetettiin kun Fender osti puljun not so long ago. Ovat siis pikkuhiljaa kääntymässä harvinaisen puolelle, noiniinköö uudet. Hyviä ritsoja ne on. Itse haluaisin kovasti Convertible-puoliakustisen, Kitaramandoliinin sekä pari hienoa satunnaista sähköritsaa. Longhorn-basson ostin vajaa vuosi sitten, enkä ole katunut. Kiva basso kitaristille, kun on lyhyt skaala. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Feggy 10.10.2004 07:47:49 (muokattu 10.10.2004 17:09:35) | |
---|
Mulla oli joskus Dynelectron Longhorn. Kaula oli aika pikkuinen ja pirun pitkä, joten Fendereihin tottuneella oli vähän katsomista mihin nakkinsa tökkäsi. Soundi oli muuten hauska, mutta säröllä kiersi kovin herkästi. Tuli kerran soitettua keikka Tallinnassa lainakamoilla ja se oli kyllä helvettiä pienitehoisen vahvistimen kanssa. Tuon jälkeen pistin suosiolla kiertoon. Ps. Omistin tuon siis noin kolme vuotta. Less is more. |
Entäs sitten omistaako kukaan. pitempiaikaiset kokemukset. Reijoteppo jos luet tätä niin kerro siittä sinun J.A.K-electrostasi. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
Kossu 11.10.2004 08:39:05 | |
---|
No Hemmo, sinullahan on näitä pilvin pimein. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
hemmo 11.10.2004 12:03:18 | |
---|
No Hemmo, sinullahan on näitä pilvin pimein. Ovat vähentyneet hieman. 3-mikkisen DC-3 mallin myin reijoteppolle (tai vaihdoin Fender Bassman-nuppiin). Jäljellä on vielä Longhorn-sbasso sekä Baritone. Tykkään molemmista ja käytänkin ehtiessäni. Suosittelen Danoja kaikille ritsojen ystäville. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Meisseli 12.10.2004 11:08:10 | |
---|
miten ne volumenapit siinä toimii ja minkälainen akustinen saundi? onko se kansi jotain muovia? Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
hemmo 12.10.2004 11:58:48 | |
---|
miten ne volumenapit siinä toimii Volume ja tone ovat sisäkkäin "samassa" potikassa. Volume uloimpana ja tone keskellä. ja minkälainen akustinen saundi? Hiljaisehko. onko se kansi jotain muovia? Masoniittia. ? |