Parantava_Suru 09.10.2004 14:20:53 | |
---|
Elikkäs omistaako joku tällaisen tai onko joku tällaista kokeillut ? Mitä pidit ? (Soittotuntuma,soundi..) Harkinnassa on juuri kyseinen kitara . Pulttikaulaisena olen mmv-sarjan kitaroita kokeillut ,ja olen tykännyt, mutta tuo näyttäisi olevan set-neck . Hintakaan ei oo paha , 549 € . Vanhaa Jacksoniani (Warrior XT) olisin vaihdossa pistämässä , ja välirahaa ei tarvitsisi maksaa . (EMG:n aktiivi Zakk Wylde-setti vaihdettu Duncan Designed Detonatoreiden tilalle. ) Musatyylinä on hard rock / heavy metal . Linkki : http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/mmv_sn.phtmlNo mitäs sä sitten odotit ? |
Juunas666 09.10.2004 17:11:16 | |
---|
Itse testailin näitä uuden sarjan MMV esp:tä ja sanoisin että oli aika paska soittotuntuma niillä, soundista tosin en voi sanoa mitään, se menee niiku fifty-fifty... Itse ostaisin ennemmin esp-ltd khv mmv:n, vaikka on pulttikaulainen mutta hyvä silti, minä aion ostaa sen seuraavaksi =) hintaa 666€... tai tähän mmv_sn:ään verrattuna esim. esp-ltd kh-202 on parempi ja suunilleen sama hinta... |
Spez 09.10.2004 17:33:43 | |
---|
Itse testailin näitä uuden sarjan MMV esp:tä ja sanoisin että oli aika paska soittotuntuma niillä, soundista tosin en voi sanoa mitään, se menee niiku fifty-fifty... Maalaamaton kaula, hyvin viimeistellyt nauhat, kaula tosin on ainakin Iban keppeihin verrattuna paksu, ja suhteellisen pyöreä radius. Vai mites se sanottiin, pieni radius? Kuitenkin tuo kaula muistuttaa oikeastaan tiettyjä lespoja. Näin siis siinä kiinteätallaisessa ja pulttikaulaisessa versiossa. Mulla on yhdessä kitarassa EMG 81 ja tuo HZ4:hän on oikeastaan yhtä 'kuuma'(ainakin minun korvaani) kuin 81:kin, mutta passiivinen tosin, joten siinä taitaapi olla voimakkaammat magneetit tai jotain. Jason Becker. |
Kampuzzjeah! 09.10.2004 21:57:53 | |
---|
tuota joo.. minä tossa testailin kyseistä keppiä viikingmusiikissa niin ei tuntunu ainakaan minun mielestä kovin hyvältä kepiltä.. nauhojen viimeistely oli melko huonoa,floikka ei pitänyt kunnolla virettä...liimakaulan liitos oli isompi ku tässä mun KHV MMV-03:ssa.. ite en vaihtaisi... "Hevi on paskimmillaankin parasta.." |
Parantava_Suru 09.10.2004 22:43:27 (muokattu 09.10.2004 22:45:05) | |
---|
tuota joo.. minä tossa testailin kyseistä keppiä viikingmusiikissa niin ei tuntunu ainakaan minun mielestä kovin hyvältä kepiltä.. nauhojen viimeistely oli melko huonoa,floikka ei pitänyt kunnolla virettä...liimakaulan liitos oli isompi ku tässä mun KHV MMV-03:ssa.. ite en vaihtaisi... Liimakaulan liitos isompi kuin pulttikaulasessa ? Hmm, todella kummallista... Pitäisi tuota MMV_SN:ä päästä kokeilemaan , josko top soundissa olisi... MMV-03:a siellä pitäis vielä olla , ja siitä kyllä pidin . Huoh , jos massi antaisi myöden , vaihtaisin vanhan jaskani uudempaan Jacksonin Rhoads 59-malliin , siis siihen , jota tehtiin Suomea varten . Se on tuntunu parhaalta Rhoads-mallilta tähän asti... Edit : Tulipahan mieleen , että noissa musamaailman kuvat sais olla otettu myös sivusta ja takaa ... No mitäs sä sitten odotit ? |
Huoh , jos massi antaisi myöden , vaihtaisin vanhan jaskani uudempaan Jacksonin Rhoads 59-malliin , siis siihen , jota tehtiin Suomea varten . Se on tuntunu parhaalta Rhoads-mallilta tähän asti... Ootas kun pääset kokeileen Jenkki Rhoadsia. En keksi mitään moitittavaa. Jotkut voivat pitää 22 nauhaa puutteena, mutta itseä ei häiritse yhtään. |